Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Recollida i transport de residus municipals i de neteja viària de Mollet del Vallès

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Mollet del Vallès
Codi d'expedient:
COSE/20015
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de clavegueram i eliminació de deixalles: serveis de sanejament i serveis similars
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Esmena del model de l'annex 5, "Proposició corresponent als criteris avaluables de forma automàtica" i del model de l'annex, núm. 6 "estudi econòmic", del Plec de clàusules administratives particulars.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei de recollida i transport de residus municipals, fracció FORM i Resta, de neteja viària i de neteja de grafits en espais i mobiliari públic i manteniment de contenidors de Mollet del Vallès; amb aplicació de mesures mediambientals i de sostenibilitat les prestacions de cada servei i el seu àmbit funcional està compres en el plec de prescripcions tècniques
Pressupost de licitació:
3.454.117,59 € sense IVA 3.799.529,34 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Mollet del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
07/09/20 12:00 h
Observacions:
1. La data límit de documentació i informació, d'acord amb la clàusula 18 del PCAP, fins a l'1.9.2020 per acceptació de preguntes i fins al 3.9.2020 per a la publicació de respostes; i fins al 7.9.2020 per a obtenció de plecs de clàusules en el Perfil del contractant de l'Ajuntament de Mollet del Vallès.

3. Remarquem la importància per part dels LICITADORS de la PARAULA CLAU per a la presentació i l'obertura del SOBRE DIGITAL. En aquest sentit, de conformitat amb les clàusules 18 i 22 del PCAP, es fa avís que en cas que alguna empresa LICITADORA no introdueixi la PARAULA CLAU, NO es podrà accedir al contingut del SOBRE xifrat. Així, atès que la presentació d'ofertes a través de l'eina de SOBRE DIGITAL es basa en el xifratge de la documentació i requereix necessàriament la introducció per part de les empreses LICITADORES de la/les PARAULA/ES CLAU, que només elles custodien durant tot el procés, per poder accedir al contingut xifrat dels sobres, NO es podrà efectuar la valoració de la documentació de la seva oferta que no es pugui desxifrar per no haver introduït l'empresa la PARAULA CLAU.

En aquest sentit, està previst que a partir de les 12 hores del dia 8 de setembre de 2020 els LICITADORS rebreu per correu electrònic una COMUNICACIÓ de petició de PARAULA CLAU, per tal que introduïu la PARAULA CLAU per a què s'iniciï el PROCES DE DESXIFRAT del/s SOBRE/S DIGITAL/S corresponent a l'expedient de contractació de referència. Els LICITADORS podreu INTRODUIR les PARAULES CLAUS dels sobres en l'ENLLAÇ indicat en dita COMUNICACIÓ. La introducció d'aquesta PARAULA CLAU només implica el desxifrat del contingut del sobre esmentat, però no es realitzarà la seva obertura fins al moment de l'obertura de pliques (9 de setembre de 2020, a partir de les 11.45 hores) especificat a l'anunci de licitació.

4. L'adjudicatari està obligat a subrogar-se en la contractació del personal, de conformitat amb l'establert en la clàusula 7 del PCAP i els annexos 1 i 2 del PPT.
Valor estimat del contracte:
5.554.374,20 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte es podrà prorrogar sis (6) mesos més
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 05/08/20
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 17.00 - Criteri: 1.1 Proposta econòmica part fixa del contracte
Ponderació: 2.00 - Criteri: 1.2 Proposta econòmica adquisició vehicles fora d'ús
Ponderació: 2.00 - Criteri: 1.3 Increment en hores de recollida de fulles sense cost per a l'Ajuntament
Ponderació: 1.00 - Criteri: 1.4 Compromís d'aportar mitjans suplementaris addicionals al contracte en situacions excepcionals o d'emergència
Ponderació: 1.00 - Criteri: 1.5 Proposta del Pla de formació interna del personal
Ponderació: 1.00 - Criteri: 1.6 Qualitats tècniques dels contenidors a adquirir per substitució
Ponderació: 8.00 - Criteri: 2.1 Proposta del servei de neteja viària
Ponderació: 6.00 - Criteri: 2.2 Proposta del servei per la recollida i transport de residus
Ponderació: 2.00 - Criteri: 2.3 Proposta de pla de neteja i manteniment de vehicles i maquinària
Ponderació: 2.00 - Criteri: 2.4 Proposta de neteja i manteniment de contenidors de superfície i de soterrats
Ponderació: 2.00 - Criteri: 2.5 Proposta en relació amb el seguiment informatitzat del contracte, sistema de control de flotes (pr/pgrs), gestió i seguiment de les incidències i informació a la ciutadania, pàgina web i telèfon de recollida de mobles
Ponderació: 2.00 - Criteri: 2.6 Proposta de Pla de Millora de productivitat i reducció d'absentisme
Ponderació: 1.00 - Criteri: 2.7 Proposta de Pla de control per la Leigionel·la Pneumophila
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
90511100
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
a. Mitjà d'acreditació: el volum anual de negocis del licitador, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims exercicis disponibles en funció de la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresa (en ambdós casos IVA exclòs) ha de ser almenys d'un mínim de 8.331.561,30 euros
Mínim d'acreditació:
8.331.561,30 €
Observacions:
b. Forma d'acreditació: presentació dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en el registre, i en cas contrari per les dipositades en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil hauran d'acreditar el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Mitjà de solvència:
Classificació
Descripció:
Els licitadors podran acreditar la solvència mitjançant l'acreditació de la classificació empresarial següent:
a) Classificació anterior a l'entrada en vigor del RD 773/2015 (vàlida fins l'1/01/2021): Grup R, Subgrup 5, Categoria D i Grup U, Subgrup 1, Categoria D
b) Classificació posterior a l'entrada en vigor del RD 773/2015: Grup R, Subgrup 5, Categoria 5 i Grup U, Subgrup 1, Categoria 5
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
a. Presentació d'una relació dels principals serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs dels tres últims anys, en la qual se n'indiqui l'import, la data i el destinatari dels serveis, públic o privat, per un import anual acumulat en l'any de major execució igual o superior a 3.888.061,94 euros.
Mínim d'acreditació:
3.888.061,94 €
Observacions:
La prestació dels serveis i treballs s'acreditaran per mitjà de la presentació de certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari, acompanyada dels documents en poder seu que acreditin la realització de la prestació. Si s'escau, aquests certificats els ha de comunicar directament a l'òrgan de contractació l'autoritat competent.

Un treball o servei és considerarà que és de la mateixa o similar naturalesa quan coincideixin els tres primers dígits dels codis respectius de la CPV.

Així mateix, per a la consideració de treballs o serveis de la mateixa o similar naturalesa, es pot acudir a altres sistemes de classificació d'activitats o productes com el Codi normalitzat de productes i serveis de les Nacions Unides (UNSPSC), la Classificació central de productes (CPC) o la Classificació nacional d¿activitats econòmiques (CNAE), que en tot cas ha de garantir la competència efectiva per a l'adjudicació del contracte.
Mitjà de solvència:
Certificats de control de qualitat expedits pels instituts o serveis oficials
Descripció:
b. Certificat mínim dels contenidors de superfície a substituir han de complir amb la norma UNE-EN 12574: 1/2/3.
Mitjà de solvència:
Classificació
Descripció:
Els licitadors podran acreditar la solvència mitjançant l'acreditació de la classificació empresarial següent:
a) Classificació anterior a l'entrada en vigor del RD 773/2015 (vàlida fins l'1/01/2021): Grup R, Subgrup 5, Categoria D i Grup U, Subgrup 1, Categoria D
b) Classificació posterior a l'entrada en vigor del RD 773/2015: Grup R, Subgrup 5, Categoria 5 i Grup U, Subgrup 1, Categoria 5

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya