Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

1.12.2020 ACTUALIZACIÓ AVÍS: LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA ESTAN AFECTADES PER UNA INCIDÈNCIA TÈCNICA. EL SERVEI ES TROBA OPERATIU DES DEL DIA 4.11.2020 TOT I QUE ES PODEN PRODUIR AFECTACIONS PUNTUALS EN EL RENDIMENT DE LES EINES.

 

Serveis d'acomodació de L'Auditori amb mesures de contractació pública sostenible

Òrgan de contractació:
Consorci de l'Auditori i l'Orquestra
Codi d'expedient:
20-130
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'esplai, culturals i esportius
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Ampliació del termini de presentació dels sobres.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Serveis d'acomodació de L'Auditori amb mesures de contractació pública sostenible
Pressupost de licitació:
227.596,00 € sense IVA 275.391,16 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
01/09/20 16:00 h
Valor estimat del contracte:
1.092.460,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
08/09/20 13:00
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Fins a 3 anys addicionals
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 03/08/20
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 55.00 - Criteri: Preus unitaris dels diferents tipus de servei
Ponderació: 25.00 - Criteri: Per la presentació de propostes que condueixin de forma concreta a una més eficient coordinació dels serveis a prestar, diferents de les mesures que ja es contemplen al plec tècnic
Ponderació: 10.00 - Criteri: Per la capacitat de reacció de l¿empresa davant serveis extraordinaris puntuals i davant les situacions d¿incapacitat laboral o altres del seu personal
Ponderació: 5.00 - Criteri: Perfil, tasques i dedicació del / de la Cap d¿equip de l'empresa adjudicatària en sala
Ponderació: 5.00 - Criteri: Cursos de formació en atenció al públic que l'empresa es compromet a prestar als seus treballadors
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
92000000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
volum anual de negocis en l'àmbit d'aquest contracte referit al millor dels tres últims exercicis en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresa hauria de tenir un import igual o superior de 300.000 euros
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Plantilla mitja anual
Descripció:
la plantilla mitjana anual de l¿empresa durant els tres últims anys ha de ser d¿un mínim de 30 treballadors
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
¿ Compromís de disponibilitat de tots els treballadors destinats / previstos pel desenvolupament del servei amb les següents titulacions/coneixements/ aptituds:

o Parlar i entendre correctament el català i el castellà
o Experiència de contacte amb el públic
o Formació bàsica de primers auxilis
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
¿ Aportació de 3 o més certificats, emesos per les entitats contractants, conforme, en un mateix any, el licitador ha prestat 3 o més serveis de naturalesa anàloga al que es pretén contractar amb un aforament igual o superior a 2.000 persones de públic
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
¿ Compromís de que tot el personal té en el seu poder la titulació de formació bàsica de primers auxilis i certificació negativa del Registre central de delinqüents sexuals vigent, signat pel representant legal de l¿empresa licitadora
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
¿ El/la coordinador/a designat haurà de poder acreditar la següent formació:
o Experiència en atenció amb el públic
o Experiència com a coordinador d'equips

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya