Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

(Expedient 2020/70/02.08.04) Expedient de contractació dels serveis de neteja de les dependències del Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça mitjançant procediment obert simplificat

Òrgan de contractació:
Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça
Codi d'expedient:
(Expedient 2020/70/02.08.04)
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de neteja d'edificis i serveis d'administració de béns arrels
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça desenvolupa les seves activitats pròpies d'administració pública mitjançant diversos serveis localitzats a la comarca de l'Alta Ribagorça. Aquests serveis comprenen tant les activitats que són pròpies del funcionament dels seus òrgans de govern, com les activitats que són pròpies de la seva organització administrativa com les que corresponen a la prestació de serveis directes a la ciutadania o operatius d'altres prestacions, aquests darrers tant com a administració general com en la vesant dels diferents serveis especialitzats.

L'anterior activitat comporta la utilització de locals i dependències que precisen de la cobertura dels serveis de neteja.

Actualment es disposa dels locals i serveis següents, tots ells amb necessitats a satisfer quant a neteja:

- Ubicació dels òrgans de govern, dels serveis administratius generals, serveis socials, turisme, promoció, serveis tècnics i servei de català. Als plecs hi consta el detall precís de superfícies i la descripció detallada de les tasques a realitzar sent-ne la superfície aproximada la de 439 metres quadrats.
- Ubicació de les dependències de Serveis de Formació d'Adults, Oficina d'atenció a persones estrangeres, Telecentre i Serveis de TIC, Centre Obert, Aules de Formació i altres serveis Socials, Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció precoç i Viver d'empreses. Als plecs hi consta el detall precís de superfícies i la descripció detallada de les tasques a realitzar sent-ne la superfície aproximada la de 509 metres quadrats.
- Ubicació de les dependències de Servei d'escorxador. Als plecs hi consta el detall precís de superfícies i la descripció detallada de les tasques a realitzar sent-ne la superfície aproximada la de 39 metres quadrats.

Per dur-los a terme s'ha determinat promoure un procés de licitació que, d'acord amb les característiques i quantia dels serveis a desenvolupar, s'instrumentarà mitjançant procediment obert i tramitació simplificada de l'expedient
Pressupost de licitació:
38.370,80 € sense IVA 46.428,66 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Alta Ribagorça
Termini de presentació d'ofertes:
03/08/20 14:55 h
Observacions:
Porta per objecte la present Resolució fixar la tramitació d'aquest procés, aprovar els plecs, formalitzar la convocatòria, publicant-la al perfil del contractant i habilitar el termini per a la presentació d'ofertes i documentació. I, d'acord amb l'anterior, se sol·licita que, amb el quòrum de majoria simple s'acordi:

Primer.- Determinar la contractació de serveis, mitjançant procediment obert i tramitació simplificada de l'expedient en els termes establerts a l'article 159 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes de Sector Públic dels serveis de neteja de les dependències del Consell comarcal de l'Alta Ribagorça segons s'han especificat fixant, com durada del contracte, la d'un any i autoritzant a prorrogar-lo durant un màxim de 4 anys o més sempre dins dels límits legalment possibles i topall econòmic liquidat de 100.000 Euros.

Segon.- Aprovar el Plec de Clàusules Administratives particulars que regirà aquest procés de licitació, (Document Annex) incloent, dins d'aquesta aprovació, tots i cadascun dels aspectes regulats al referit document, especialment, la designació de la composició de la Mesa de Contractació, els terminis establerts, l'assignació pressupostària i les condicions de contractació.

Tercer.- Sol·licitar a la Presidència que es faci càrrec de desenvolupar el referit procés de licitació i que dugui a terme els tràmits i gestions que siguin necessaris en desenvolupament d'aquest Acord, especialment, modificar els plecs si, des d'ara fins el moment de desenvolupament de la licitació, així es considerés necessari; promoure la licitació, desenvolupar-la i, en el seu cas, adjudicar-la, contractar-la i ordenar la seva posada en funcionament; dur a terme les altres facultats que els plecs atribueixen a la Presidència.

Quart.- Fixar com a termini per a la presentació de proposicions el de 15 dies naturals des de l'endemà hàbil de la data de publicació de la convocatòria al Perfil del contractant
Valor estimat del contracte:
38.370,80 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Les dades de desenvolupament temporal del servei seran les del següent calendari: El Valor estimat fa referència a un any complet. Durada. S'estableix una durada d'aquest contracte de serveis de 2 anys, prorrogable fins a 6 anys o al límit aplicable, per raó de la quantia, de 100.000 Euros.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 1.00 - Criteri: Els cirteris i la seva puntuació esdetallen a la clàusula 3.14 del Plec
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
90911200
Garantia provisional:
No

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya