Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contractació del servei públic de recollida, transport de residus sòlids urbans i gestió de les àrees de transferència i deixalleries municipals de les comarques de la Ribera d'Ebre, el Priorat i la Terra Alta

Òrgan de contractació:
Consorci per a la Gestió dels RM de les Comarques de la Ribera d'Ebre, Priorat, Terra Alta
Codi d'expedient:
1-2020
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Prestació del servei públic de recollida, transport de residus sòlids urbans i gestió de les àrees de transferència i deixalleries municipals de les comarques de la Ribera d'Ebre, el Priorat i la Terra Alta
Pressupost de licitació:
2.272.880,00 € sense IVA 2.500.168,00 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
6 anys
Àmbit geogràfic:
Tarragona
Termini de presentació d'ofertes:
19/08/20 15:00 h
Valor estimat del contracte:
21.501.446,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada del contracte serà de 6 anys, amb la possibilitat de pròrroga per dues anualitats més a comptar a partir de la data de formalització del contracte, havent-se mentrestant de realitzar els tràmits necessaris per la correcta prestació del servei. Les esmentades pròrrogues es podran concertar per mutu i exprés acord de les parts.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
90511100
Codi CPA:
900220
Garantia provisional:
45.457,60 €
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
En base a l'article 87 de la LCSP, la solvència econòmica i financera de l'empresari haurà de ser acreditada pel volum anual de negocis del licitador, que referit a l'any de major volum de negocis dels tres últims conclosos haurà de ser al menys una vegada i mitja el valor estimat del contracte quan la seva duració no sigui superior a un any, i al menys una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte si la seva duració és superior a un any.

Per tant, en aquest cas, el volum anual ha de ser de 2.520.666,00 euros.

Per a l¿acreditació de la solvència econòmica i financera, els licitadors hauran de presentar els seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en aquest registre, i en cas contrari per les dipositades en el registre oficial en que hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.

En cas que es tracti d¿una Unió Temporal d¿Empreses (UTE) els seus participants hauran de presentar els comptes anuals de cadascuna de les empreses que vagin a constituir la UTE.
Mínim d'acreditació:
2.520.666,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
En base a l'article 90 de la LCSP, la solvència tècnica de l'empresari haurà de ser acreditada pels mitjans següents:

a) Una relació dels principals serveis o treballs realitzats d'igual o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de, com a màxim els 3 últims anys, en la què s'indiqui l'import, la data i el destinatari, públic o privat. Els serveis o treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquell certificat, mitjançant una declaració de l'empresari acompanyada dels documents que acreditin la realització de la prestació. El requisit mínim serà que l'import anual acumulat a l'any de major execució sigui igual o superior al 70% de l'anualitat mitja del contracte. Per tant, l'import anual dels serveis haurà de ser, com a mínim, d'1.176.310,80 euros

b) Indicació del personal tècnic o de les unitats tècniques participants en el contracte, integrades o no en l'empresa, especialment els encarregats del control de qualitat.

c) Declaració indicant la maquinària, material i equip tècnic del què disposarà per a l'execució dels treballs o prestacions, a la que s'adjuntarà la documentació acreditativa pertinent.

d) Certificats acreditatius del compliment de les normes de garantia de la qualitat i/o de gestio ¿ mediambiental

Certificats acreditatius del compliment de les normes de garantia de la qualitat (ISO 140.00 / ISO 9000 o equivalent).
Mínim d'acreditació:
1.176.310,80 €

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya