Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

INCIDÈNCIA RESOLTA: LA INCIDÈNCIA TÈCNICA EN LA CONNEXIÓ AMB EL CORREU CORPORATIU DE LA GENERALITAT QUE HA AFECTAT L'ENVIAMENT DE CORREUS DES DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA JA HA ESTAT RESOLTA

 

Subministrament i instal·lació de mobiliari urbà destinat a diverses places

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Castellar del Vallès
Codi d'expedient:
CONT2000038
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Publicació del PPT del contracte CONT2000038, el PPT publicat anteriorment correspon a altre contracte
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
És objecte del present plec la contractació promoguda per la Unitat de Projectes i Planificació de subministrament i obra, per preus unitaris, consistent en el subministrament i instal¿lació de mobiliari urbà destinat a diverses places per ampliar l'oferta de bancs, taules, papereres per gossos i fonts atesa la proposta de Mobiliari urbà per la convivència i la diversitat escollida en els pressupostos participatius de l'any 2019. La descripció, característiques i forma de realitzar el subministrament i les obres per part de l'empresa adjudicatària del contracte es troben definides al Plec de Prescripcions Tècniques (d'ara endavant PPT).
Pressupost de licitació:
41.298,00 € sense IVA 49.970,58 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 mesos
Àmbit geogràfic:
Castellar del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
21/07/20 23:59 h
Observacions:
PLURALITAT DE CRITERIS-(40% criteris sotmesos a judici de valor; 60% criteris avaluables mitjançant fórmula automàtica) 3 SOBRES - ARXIUS ELECTRÒNICS
Valor estimat del contracte:
41.298,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre C Proposta econòmica) :
28/07/20 11:00 Sala de secretaria de la primera planta del Palau Tolrà. Passeig Tolrà, 1 08211 Castellar del Vallès
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 60.00 - Criteri: preu
Ponderació: 35.00 - Criteri: qualitat
Ponderació: 5.00 - Criteri: disseny
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
34928400
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis del licitador que referit a l¿any de major volum de negocis dels tres últims conclusos haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor estimat del contracte quan la seva duració sigui inferior a un any.
Mínim d'acreditació:
61.947,00 €
Observacions:
Acreditació documental: S'haurà d'aportar la declaració responsable i el DEUC en la que es declara tenir certificació, nota simple o informació anàleg expedida pel Registre Mercantil u oficial que correspongui i que contingui els comptes anuals; i, en cas contrari pel que disposi el registre oficial en què hagi d'estar inscrit.
Període:
2017-2019
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Assegurança d'indemnització per riscos professionals, d'acord amb l'article 87.3.b) LCSP, aquest no podrà ser d'import inferior al VEC del contracte.
Mínim d'acreditació:
41.298,00 €
Observacions:
Acreditació documental:
S'haurà d'aportar la declaració del compromís de la renovació o pròrroga de la pòlissa tot garantint la seva cobertura durant tota l'execució del contracte.
Període:
durant l'execució del contracte
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Una relació dels principals subministraments realitzats en els últims tres anys. Valors o requisits mínims:
El requisit mínim de solvència serà que l'import acumulat del millor any d'execució ha de ser igual o superior al 70% de la anualitat mitjana del contracte, en subministraments d'igual o similar naturalesa de tots els que constitueixen l'objecte del contracte, d'acord amb els lots següents:
A tal efecte, es pren com a criteri de correspondència entre els subministrament executats per l'empresari i els que constitueixen l'objecte del contracte la igualtat entre els dos primers dígits dels respectius codis CPV: 34 o 39
Mínim d'acreditació:
28.908,60 €
Observacions:
Acreditació documental:
S'haurà d'aportar la declaració responsable i el DEUC en la que es declara tenir certificats de bona execució expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, si manca aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari; si s'escau, aquests certificats han de ser comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.
Període:
2017-2019

Plecs

 

Documentació

 
04.a plànol 1s.pdf
PDF
04.b plànol 2s.pdf
PDF
04.c planol 3s.pdf
PDF
04.d planol 4s.pdf
PDF
01 INFORME DEL RESPONSABLE DEL CONTRACTE CONT2000038s.pdf
PDF
07 RESOLUCIO INICI LICITACIÓ CONT2000038s.aspx.pdf
PDF
10 ANUNCI LICITACIO CONT2000038s.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Consten als plecs, a l'informe del responsable del contracte i a l'apartat M del quadre de característiques del PCAP
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya