Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Servei de revisió periòdica del hardware de mainframe i el subministrament i/o reparació de peces del conjunt de màquines que el conformen, revisió periòdica del microcodi i la seva actualització, així com l'elaboració d'un Pla de suport de hardware i el seguiment de la implementació d'aquest pla, amb mesures de contractació pública sostenible.

Òrgan de contractació:
Institut Municipal d'Informàtica
Codi d'expedient:
20000036
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei de revisió periòdica del hardware de mainframe i el subministrament i/o reparació de peces del conjunt de màquines que el conformen, revisió periòdica del microcodi i la seva actualització, així com l'elaboració d'un Pla de suport de hardware i el seguiment de la implementació d'aquest pla, amb mesures de contractació pública sostenible.
Pressupost de licitació:
355.014,00 € sense IVA 429.566,94 € IVA inclòs (21,00%)
Termini d'execució:
01/10/20 - 31/12/21
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
31/07/20 13:00 h
Observacions:
La presentació de l'oferta es farà exclusivament a través de la plataforma electrònica de l'Ajuntament de Barcelona: https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/licitacioelectronica. La proposició que arribi per qualsevol altra via serà rebutjada.

La sessió informativa presencial, on es dona resposta a totes les consultes recepcionades per correu electrònic, ha estat anul¿lada, amb motiu de les noves mesures organitzatives a causa del COVID-19, determinades pel comitè de seguiment de l'Ajuntament de Barcelona en coordinació amb l'Agència de Salut Pública de Barcelona.

Les possibles consultes poden ser enviades per correu electrònic i es donarà resposta a traves del perfil del contractant, publicant-se a l'apartat "tauler d'anuncis" d'aquest mateix anunci.

Bústia per a consultes tècniques: rsoler@bcn.cat

Bústia per a consultes administratives: vmilan@bcn.cat
Valor estimat del contracte:
355.014,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 06/07/20
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
50312100
Garantia provisional:
No

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya