Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

SERVEI D'ACOMPANYANTS DEL TRANSPORT ESCOLAR DE LA COMARCA DE L'ALT PENED╚S

Ďrgan de contractaciˇ:
Consell Comarcal de l'Alt PenedŔs
Codi d'expedient:
G5038-000065/2019
Tipus de tramitaciˇ:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

Descripciˇ de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
L'objecte de la present contractaciˇ Ús el servei d'acompanyament del transport escolar obligatori i no obligatori, gestionat pel Consell Comarcal de l'Alt PenedŔs (en endavant Consell Comarcal) que es prestarÓ tots els dies lectius del calendari escolar segons l'Ordre anual que publica el Departament d'Educaciˇ la Generalitat de Catalunya, llevat de causa de forša major, per tal que l'alumnat sigui transportat als centres educatius. Les condicions tŔcniques d'aquest contracte sˇn les que es recullen al plec de prescripcions tŔcniques als efectes de clÓusules d'obligat compliment i de les successives ampliacions que es produeixin.
L'objecte de la licitaciˇ, que es concreta en l'annex I del plec de clÓusules es presenta en un sol lot, que queda detallat servei per servei, als efectes escaients.

Per a dur a terme aquest servei, es precisa:
- 1 persona que realitzi les tasques de supervisiˇ, coordinaciˇ i assessorament de tot l'equip de treball de persones acompanyants, amb la plena disponibilitat durant el temps que es realitza el transport escolar diÓriament.
- 45 persones acompanyants de transport escolar.
- 4 persones acompanyants d'acollida als IES de Vilafranca del PenedŔs.
- 1 persona acompanyant d'acollida a l'Escola Intermunicipal de Sant SadurnÝ d'Anoia.
- 1 persona acompanyant d'acollida a l'Escola Jacint Verdaguer de Sant SadurnÝ d'Anoia.
- 3 persones acompanyants de plantilla volant per cobrir les possibles substitucions.
- 1 persona que realitzi les tasques de coordinaciˇ i assessorament a tot l'alumnat i a les famÝlies que sol┐liciten el servei de transport escolar, amb jornada complerta, a desenvolupar a la seu del Consell Comarcal.
- 1 persona que realitzi les tasques de supervisiˇ, coordinaciˇ de tot el servei complert, que engloba tant el servei de transport com el d'acompanyament amb jornada complerta, a desenvolupar a la seu lloc del Consell Comarcal.
Pressupost de licitaciˇ:
743.894,40 € sense IVA 818.283,84 € IVA incl˛s (10,00%)
Termini d'execuciˇ:
10/09/20 - 22/06/22
└mbit geogrÓfic:
Alt PenedŔs
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
15/06/20 23:59 h
Valor estimat del contracte:
1.785.346,55 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre B Proposiciˇ econ˛mica i millores subjectes a valoraciˇ de criteris objectius) :
18/06/20 13:00 Consell Comarcal de l'Alt Penedes C/ Hermenegild Clascar, 1-3 Vilafranca del Penedes
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
Una pr˛rroga, de dos cursos escolars, coincidint amb els cursos escolars 2022-2023 i 2023-2024.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisiˇ en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
AccÚs al DOUE - 27/02/20
Criteris d'adjudicaciˇ:
Ponderaciˇ: 40.00 - Criteri: Oferta econ˛mica
Ponderaciˇ: 5.00 - Criteri: Certificats expedits per organismes independents acreditatius que l'empresari o el grup al que pertany compleix determinades normes de garantia de qualitat d'acord amb l'objecte del contracte
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
60130000
Garantia provisional:
No
SolvŔncia econ˛mica i financera
MitjÓ de solvŔncia:
Xifra anual de negoci
Descripciˇ:
referits als tres ˙ltims exercicis tancats (2016, 2017, 2018)
Observacions:
Acreditaciˇ documental: Mitjanšant els comptes anuals aprovats i dipositats al Registre Mercantil o altre registre oficial. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran la seva solvŔncia mitjanšant els llibres d'inventari i comptes anuals degudament legalitzats.
SolvŔncia tŔcnica i professional
MitjÓ de solvŔncia:
Treballs realitzats
Descripciˇ:
Realitzaciˇ de treballs del mateix tipus o naturalesa que l'objecte del contracte, avalats per certificats de bona execuciˇ en els ˙ltims 3 anys.
Observacions:
Acreditaciˇ documental: Mitjanšant la relaciˇ dels treballs efectuats per l'interessat durant els darrers tres anys, sempre que es corresponguin amb la mateixa tipologia o naturalesa que l'objecte del contracte, que inclogui l'import del servei, el destinatari del servei i les dates de realitzaciˇ.
D'aquesta manera tambÚ s'hauran d'aportar els certificats expedits o visats per l'˛rgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector p˙blic o, en el cas que anÚs destinat a una entitat del sector privat, es farÓ entrega d'un certificat o declaraciˇ expedits per l'empresari.
En el cas que es tracti d'una empresa de nova creaciˇ se l'eximirÓ d'acreditar aquest punt.

Plecs

 

Documentaciˇ

 
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya