Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

PTOP-2020-149 Realització d'auditories a les entitats col·laboradores del Departamentde Territori i Sostenibilitat

Òrgan de contractació:
Departament de Territori i Sostenibilitat
Codi d'expedient:
PTOP-2020-149
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Realització d'auditories a les entitats col·laboradores del Departament de Territori i Sostenibilitat
Pressupost de licitació:
218.000,00 € sense IVA 263.780,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
6 mesos
Àmbit geogràfic:
Espanya
Termini de presentació d'ofertes:
22/06/20 13:00 h
Observacions:
Us recordem la necessitat d'acord amb els requeriments del PCAP que tots els documents inclosos en qualsevol dels sobres digitals han d'anar signats electrònicament per la mateixa persona representant que signa el DEUC o la declaració en el seu cas.

Amb independència de les característiques específiques d'aquesta licitació es recorda a totes les empreses potencialment interessades en aquesta o altres licitacions, la possibilitat d'utilitzar el punt de trobada virtual d'empreses d'aquesta Plataforma de serveis de contractació pública com a instrument útil per fomentar l'associació empresarial així com l'intercanvi d'informació i coneixements a aquests efectes

Es recorda als possibles licitadors les causes d'exclusió automàtica de la licitació que figuren als plecs i especialment, les que figuren com a tals al quadre de característiques del PCAP.

Us recomanem que us inscriviu en el Registre electrònic d'Empreses Licitadores de la Generalitat de Catalunya (Departament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda, Gran Via de les Corts Catalanes, 635, 2a planta, 08010 Barcelona; https://reli.gencat.cat) per tal d'agilitar els tràmits procedimentals i per tal d'evitar que presenteu la documentació administrativa requerida al PCAP que ja ha hàgiu presentat al RELI
Valor estimat del contracte:
436.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre C) :
07/07/20 10:00 Consultar Avís plataforma
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
6 mesos
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
11
Oferta integradora:
No
DOUE:
Accés al DOUE - 04/05/20
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 49.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 2.00 - Criteri: Altres critèris objectius
Ponderació: 49.00 - Criteri: Altres criteris sotmesos a judici de valor
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Article 87 LCSP: Volum anual de negoci de l'empresa licitadora referit a l'any de major volum de negoci dels darrers tres anys per un import igual o superior de:
Per al Lot 1: 45.000,00 euros
Per al Lot 2: 15.000,00 euros
Per al Lot 3: 14.400,00 euros
Per al Lot 4: 33.750,00 euros
Per al Lot 5: 27.000,00 euros
Per al Lot 6: 27.000,00 euros
Per al Lot 7: 42.000,00 euros
Per al Lot 8: 45.000,00 euros
Per al Lot 9: 17.850,00 euros
Per al Lot 10: 24.000,00 euros
Per al Lot 11: 36.000,00 euros

Quantitat que com a màxim suposa una vegada i mitja el valor estimat del contracte.

Imports per lot desglossat:

En cas de presentar-se a més d'un lot, el volum mínim anual de negoci que l'empresa licitadora ha d'acreditar és la suma dels imports mínims de solvència econòmica exigida per a cada lot per al qual liciti.
L'acreditació de la suficiència d'aquest mitjà de solvència s'ha de fer mitjançant l'aportació dels comptes anuals aprovats i dipositats al Registre Mercantil, si l'empresa està inscrita en aquest registre, i en cas contrari pels dipositats al registre oficial en el qual estigui inscrit. Els empresaris individuals no inscrits al Registre Mercantil han d'acreditar el volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Article 90.1.e LCSP: Títols acadèmics i professionals de l'empresari i dels
directius de l'empresa i, en particular, del responsable o responsables de
l'execució del contracte, així com dels tècnics encarregats directament d'aquesta, sempre que no s'avaluïn com un criteri d'adjudicació.
Les empreses hauran de presentar el currículum vitae del personal tècnic que realitzarà les auditories, amb la documentació acreditativa de la seva titulació, formació i experiència.
La formació i experiència mínima del personal tècnic per poder licitar en funció del lot és:

Titulació acadèmica de segon cicle, de caire tècnic, científic, o qualsevol altra que permeti la correcta execució del contracte: 1, 3, 4, 5, 7, 8,
9, 10, 11.
Titulació acadèmica en geologia i/o enginyeria de mines, o qualsevol altra que permeti la correcta execució del contracte: 2,6
Formació en legislació ambiental (gestió de residus): 1, 2, 3, 4, 5, 6
Formació en legislació ambiental (acústica): 1, 2, 4
Formació en legislació ambiental (emissions atmosfèriques): 1
Formació en legislació ambiental (aigües residuals): 1, 2, 4, 5, 6
Formació en mostreig d'aigües subterrànies: 6
Formació en legislació aplicable a activitats ramaderes i a la gestió de les seves dejeccions: 3
Formació i/o experiència en validació de mètodes analítics: 10
Formació i/o experiència en càlcul d'incerteses: 10
Formació en la norma UNE EN ISO 17020, o qualsevol altra que permeti la correcta execució del contracte: 1, 2, 3, 4, 5, 6,
7, 8, 9, 11
Formació en la norma UNE EN ISO 17025, o qualsevol altra que permeti la correcta execució del contracte: 4, 8, 9, 10
Experiència en la realització d'un mínim de 3 auditories i/o controls ambientals i/o projectes ambientals equivalents als lots als quals es licita,
realitzats en els darrers 2 anys fins a la data de licitació: 1, 2, 3, 4, 5, 6,
7
Experiència en la realització d'un mínim de 3 auditories en entitats col·laboradores i/o en el disseny de sistemes de gestió en entitats per als
sectors i camps objecte del lot al qual es licita, realitzats en els darrers dos anys fins a la data de licitació: 8, 9, 10, 11

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya