Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Concessió del servei de Bar de la Llar de Jubilats

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Roquetes
Unitat de contractació:
UNITAT CONTRACTACIO 1
Codi d'expedient:
29/2020
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'hostaleria i restaurant
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Atès la disposició addicional vuitena del Reial decret llei 17/2020, de 5 de maig, continua la licitació del contracte
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Concessió del servei d'eplotació de bar de la Llar de Jubilats a l'antic noviciat dels Jesuïtes a la torre d'en gil s/n
Pressupost de licitació:
12.731,21 € sense IVA 15.404,76 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Roquetes
Termini de presentació d'ofertes:
02/06/20 15:00 h
Valor estimat del contracte:
25.462,48 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Cànon d'explotació:
2.073,12 €
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
prorróga per dos anys (1 més 1)
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 50.00 - Criteri: Canon
Ponderació: 25.00 - Criteri: Tarifes
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
55330000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Referit al millor exercici en els ultims 3 anys disponibles. Clausula 7.2 del plec de clausules
Mínim d'acreditació:
12.000,00 €
Observacions:
Acreditació les empreses mitjançant comptes anuals o els empresaris individuals mitjançant certificat bancari
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Experiencia suficient en la realització de les feines anàlogues. Els certificats hauran d'incloure, com a mínim, la informació següent:

- Breu descripció del servei prestat on es pugui comprovar que es tracta d'un servei de tipologia igual o similar al de l'objecte d'aquests plecs.

- Import total del servei executat i el lloc on s'ha portat a terme.

- Especificar si es va executar segons les regles que regeixen la professió i es van dur a bon terme i amb normalitat.

En qualsevol cas, els certificats o documents corresponents comprendran els treballs realitzats en el curs dels darrers 3 (tres) anys i caldrà detallar import, dates, i destinatari de les feines realitzades.


Observacions:
En el supòsit que no s'hagi gestionat cap instal·lació similar (bar o establiment de restauració) es considerarà que el licitador no reuneix la solvència tècnica o professional exigida i serà exclòs de la licitació.

Plecs

 

Documentació

 
Certificat acord de Junta de Govern núm _9 de data 21 de febrer -licitacio.pdf
PDF
MEMORIA JUSTIFICATIVA DEL SERVEI.pdf
PDF
5- Anunci licitació.pdf
PDF
Condicions d'execució:
L'empresa contractista haurà de mantenir, durant la vigència del contracte, les condicions laborals i socials de les persones treballadores ocupades, segons el conveni col·lectiu que els resulti d'aplicació. Clausula 18 del plec de clausules administrati
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya