Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

LICITACIÓ PER A L'ADJUDICACIÓ DE LA CONCESSIÓ DEMANIAL D'INSTAL.LACIÓ, MANTENIMENT I EXPLOTACIÓ D'ESTACIONS DE RECÀRREGA RÀPIDA-SEMIRÀPIDA DE VEHICLES ELÈCTRICS, AL MUNICIPI DE BEGUR

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Begur
Codi d'expedient:
2020/0027
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Altra legislació sectorial
Subtipus de contracte:
Concessió demanial
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
En virtud de l'entrada en vigor del RDL 17/2020 es reprèn el càlcul dels terminis dels procediments de contractació (que havien quedat suspesos per la declaracó de l'estat d'alarma), sempre i quan es tramitin de forma electrònica. Atès que la present licitació es tramita exclusivament a través de mitjans electrònics, es reprèn el procediment en la fase de presentació d'ofertes, el termini de la qual finalitzarà el pròxim dia 21 de maig de 2020. S'adjunta nota informativa a l'apartat "avisos" del perfil del contractant.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament, instal.lació i legalització d'infraestructura de recàrrega per a vehicles elèctrics, en dues zones del municipi on s'hi instal.laran dues estacions (a cada una de les zones) de recàrrega ràpida/semiràpida de vehicles elèctrics, amb capacitat de recàrrega (cadascuna de les estacions) per a dos vehicles simultàniament. Aquestes estacions garantiran la introducció efectiva de la mobilitat elèctrica en el municipi de Begur.
Durada del contracte:
10 anys
Àmbit geogràfic:
Begur
Termini de presentació d'ofertes:
21/05/20 13:00 h
Observacions:

TERMINIS - AVÍS IMPORTANT:

D'acord amb la disposició addicional tercera del Real Decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisis sanitària ocasionada pel COVID-19, se SUSPENEN els terminis per a la tramitació dels procediments de les entitats del sector públic. El còmput dels terminis es reprendrà en el moment en què perdi vigència el real decret, o en el seu cas, les pròrrogues del mateix. En conseqüència, el termini per a la presentació d'ofertes indicat en aquest anunci de licitació (8 d'abril,com a data final de presentació) es té per no posat, atès que el termini ha quedat suspès. En el moment en què es reprengui el còmput es publicarà el corresponent AVÍS al perfil del contractant, indicant la data final de presentació d'ofertes.

OBSERVACIONS GENERALS:
Remarquem la importància per part dels LICITADORS de la PARAULA CLAU per a la presentació i l'obertura del SOBRE DIGITAL.
Per poder iniciar la tramesa de la documentació, l'eina requerirà a les empreses licitadores que introdueixin una PARAULA CLAU per a cada sobre amb documentació xifrada que formi part de la licitació (pel sobre A no es requereix paraula clau, atès que la documentació no està xifrada). Amb aquesta PARAULA CLAU es xifrarà, en el moment de l'enviament de les ofertes, la documentació. Així mateix, el desxifrat dels documents de les ofertes es realitza mitjançant la mateixa PARAULA CLAU, la qual han de custodiar les empreses licitadores. Cal tenir en compte la importància de custodiar correctament aquesta o aquestes CLAUS (poden ser la mateixa per tots els sobres o diferents per cadascun d'ells), ja que només les empreses licitadores la/les tenen (l'eina de SOBRE DIGITAL no guarda, ni recorda, les contrasenyes introduïdes) i són IMPRESCINDIBLES per al DESXIFRAT de les OFERTES i, per tant, per l'accés al seu contingut.
Es podrà demanar a les empreses licitadores que introdueixin la PARAULA CLAU 24 hores després de finalitzat el termini de presentació d'ofertes i, en tot cas, l'han d'introduir dins del termini establert abans de l'obertura del primer sobre xifrat.
En cas que alguna empresa LICITADORA no introdueixi la PARAULA CLAU, NO es podrà accedir al contingut del SOBRE xifrat. Així, atès que la presentació d'ofertes a través de l'eina de SOBRE DIGITAL es basa en el xifratge de la documentació i requereix necessàriament la introducció per part de les empreses LICITADORES de la/les PARAULA/ES CLAU, que només elles custodien durant tot el procés, per poder accedir al contingut xifrat dels sobres, NO es podrà efectuar la valoració de la documentació de la seva oferta que no es pugui desxifrar per no haver introduït l'empresa la PARAULA CLAU.

Subhasta electrònica:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
S'admeten fins a un màxim de 5 pròrrogues anuals

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
BOP:
Accés al BOP - 03/02/20
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 50.00 - Criteri: proposta tècnica
Ponderació: 50.00 - Criteri: proposta econòmica
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
45315300
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Acreditar l'existència d'un contracte d'assegurança de responsabilitat civil per a cobrir possibles danys soferts pels usuaris per un import com a mínim de 600.000 ¤ (sis-cents mil euros)
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Acreditar mitjançant una relació dels treballs realitzats en el curs dels últims cinc anys corresponents al mateix tipus o naturalesa de l'objecte del present contracte.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya