Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Servei de monitoratge, atenció al públic, consergeria, neteja, manteniment correctiu i coordinació de les instal·lacions esportives municipals de Castelldefels

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Castelldefels
Codi d'expedient:
20/2019
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'esplai, culturals i esportius
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No

Descripció de l'esmena:
La Junta de Govern Local, en sessió del dia 30 d'abril de 2020, va acordar aixecar la suspensió del procediment de licitació del servei de monitoratge, atenció al públic, consergeria, neteja, manteniment correctiu i coordinació de les instal·lacions esportives municipals de Castelldefels declarada pel Reial Decret 463/2020 i concedir el termini restant per la presentació d'ofertes a data 14 de març de 2020, essent aquest de 12 dies naturals.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei de monitoratge, atenció al públic, consergeria, neteja, manteniment correctiu i coordinació de les instal·lacions esportives municipals de Castelldefels
Pressupost de licitació:
2.747.519,10 € sense IVA 3.324.498,12 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Castelldefels
Termini de presentació d'ofertes:
20/05/20 14:00 h
Observacions:
La clàusula 13 PCAP estableix que la documentació relativa al Lot 2 es presentarà en dos sobres (A i B). No obstant això, la documentació haurà de presentar-se en tres sobres (A, B i C). L'eina de presentació de sobres digitals està configurada correctament en tres sobres.

El redactat del Lot 1 és correcte.
Valor estimat del contracte:
4.680.893,68 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada del contracte es podrà prorrogar per acord de l'òrgan de contractació. La o les pròrrogues seran per períodes anuals i fins a un màxim de 1 any més. Aquest acord de pròrroga serà obligatori per l'empresa si es notifica com a mínim amb dos mesos d'anticipació a la data de finalització del contracte o de la pròrroga corresponent.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
2
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
2
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
2
DOUE:
Accés al DOUE - 27/12/19
DOUE:
Accés al DOUE (Correcció d'errades) - 07/05/20
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 35.00 - Criteri: Oferta econòmica (LOT 1)
Ponderació: 5.00 - Criteri: Generar llocs de treball de qualitat (LOT 1)
Ponderació: 16.00 - Criteri: Millora quantia salarial (LOT 1)
Ponderació: 3.00 - Criteri: Equipació dels professionals (LOT 1)
Ponderació: 3.00 - Criteri: Disseny roba treball (LOT 1)
Ponderació: 3.00 - Criteri: Activitats de dinamització (LOT 1)
Ponderació: 35.00 - Criteri: Judici de valor (LOT 1)
Ponderació: 45.00 - Criteri: Oferta econòmica (LOT 2)
Ponderació: 5.00 - Criteri: Generar llocs de treball de qualitat (LOT 2)
Ponderació: 30.00 - Criteri: Millora de la quantia salaria (LOT 2)
Ponderació: 5.00 - Criteri: Equipació dels professionals (LOT 2)
Ponderació: 15.00 - Criteri: Judici de valor
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
El volum anual de negocis referit al millor dels tres últims exercicis en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresa ha de tenir un valor igual o superior de 1.500.000 euros. En el cas de què aquesta data sigui inferior a un any el requeriment podrà ser proporcional.
Mínim d'acreditació:
1.500.000,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
LOTS 1 i 2: Una relació dels principals serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de, com a màxim els tres últims anys, en la qual se
n'indiqui l'import, la data i el destinatari, públic o privat. Concretament, s'haurà d'acreditar com a mínim la realització de tres contractes de serveis en instal·lacions esportives de similar característiques similars al de l'objecte de la licitació.
Mitjà de solvència:
Classificació
Descripció:
LOT 2: Tanmateix, pel que fa al Lot 2, la solvència s'entendrà acreditada pel fet d'estar en possessió de la classificació en els grups, subgrups i categories que s'indiquen a continuació:

GRUP SUBGRUP CATEGORIA
L 6 4
U 1 4
Mitjà de solvència:
Mesures de gestió mediambiental
Descripció:
LOT 2:
- Disposar d'un sistema de seguiment i control de les variables ambientals (sistema de gestió ambiental). Aquest requisit es podrà acreditar amb un certificat ISO 14001 o equivalent.
- Tenir establert un sistema de gestió ambiental en desenvolupament del Reglament (CE) núm. 1221/2009 del Parlament Europeu i del Consell, de 25 de novembre de 2009, relatiu a la participació voluntària d'organitzacions en un sistema comunitari de gestió i auditoria
mediambiental (EMAS), o a altres normes de gestió mediambiental basades en les normes europees o internacionals pertinents d'organismes acreditats (ISO 14001 o equivalent).

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya