Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

SERVEIS GR└FICS PER A LA IMPRESSIË, EMMAGATZEMATGE I TRANSPORT DE DIFERENTS SUPORTS DE COMUNICACIË

Ďrgan de contractaciˇ:
Teatre Lliure-Teatre P˙blic de Barcelona
Codi d'expedient:
8/2020
Tipus de tramitaciˇ:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

Descripciˇ de l'esmena:
Davant l'actual situaciˇ excepcional d'estat d'alarma, s'ha ordenat el tancament de tots els teatres de Catalunya i fins que les autoritats competents permetin la reobertura. Per aquests motius l'entitat es va veure obligada a suspendre el termini de presentaciˇ d'ofertes d'aquest d'expedient, prevista inicialment fins al 17/04/2020 i amb data de 04/05/202 acorda ampliar-lo fins al proper 18/05/2020.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
L'objecte del contracte actual Ús l'execuciˇ dels serveis d'impressiˇ per la Fundaciˇ Teatre Lliure - Teatre P˙blic de Barcelona
Pressupost de licitaciˇ:
168.000,00 € sense IVA 203.280,00 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys
└mbit geogrÓfic:
Barcelona
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
18/05/20 14:00 h
Observacions:
Que la tramitaciˇ del contracte amb n˙mero d'expedient 8/2020 Ús indispensable per permetre al Lliure mantenir la seva activitat i el funcionament dels seus serveis bÓsics, evitar-ne la paralitzaciˇ i assegurar la represa de l'activitat un cop deixin d'estar vigents les mesures dictades a l'empara de l'estat d'alarma declarat mitjanšant el Reial Decret 463/2020, de 14 de marš, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestiˇ de la situaciˇ de crisi sanitÓria ocasionada pel COVID-19.

Que el marc legal vigent durant l'estat d'alarma esmentat, permet tramitar els procediments que es considerin indispensables per garantir a la Fundaciˇ Teatre Lliure - Teatre P˙blic de Barcelona mantenir la seva activitat i el funcionament dels seus serveis bÓsics, evitar-ne la paralitzaciˇ i assegurar la represa de l'activitat un cop deixin d'estar vigents les mesures dictades a l'empara de l'estat d'alarma.

Que, en conseqŘŔncia, l'˛rgan de contractaciˇ ha resolt continuar amb la tramitaciˇ del procediment d'adjudicaciˇ del contracte de serveis grÓfics per a la impressiˇ, emmagatzematge i transport de diferents suports de comunicaciˇ.
Valor estimat del contracte:
168.000,00 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisiˇ en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicaciˇ:
Ponderaciˇ: 55.00 - Criteri: 1. Oferta econ˛mica
Ponderaciˇ: 20.00 - Criteri: 2. Oferta de reducciˇ de terminis de lliurament
Ponderaciˇ: 25.00 - Criteri: 3. Presentaciˇ de tres mostres d'impressiˇ utilitzant paper reciclat
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
79800000
Garantia provisional:
No
SolvŔncia econ˛mica i financera
Descripciˇ:
Declaraciˇ sobre el volum global de negocis i, si escau, sobre el volum de negocis en l'Ómbit d'activitats corresponent al contracte, referit com a mÓxim als tres (3) ˙ltims exercicis disponibles en funciˇ de la data de creaciˇ o d'inici dels activitats de l'empresari, en la mesura que Ús disposi dels referŔncies d'aquest volum de negocis. El volum global de negoci anual haurÓ de ser, com a mÝnim, igual o superior a 75.000 euros (IVA excl˛s), referit al millor exercici dins dels tres ˙ltims disponibles.
MÝnim d'acreditaciˇ:
75.000,00 €
Observacions:
El volum anual de negocis del licitador o candidat s'acreditarÓ per mitjÓ dels seus comptes anuals aprovats i dipositades en el Registre Mercantil, si l'empresari estiguÚs inscrit en aquest registre, i en cas contrari per les dipositades en el registre oficial en quŔ hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjanšant una declaraciˇ responsable, els seus llibres d'inventaris i comptes anuals o mitjanšant les liquidacions de l'IVA presentades a l'AEAT.
PerÝode:
dins dels tres ˙ltims
SolvŔncia tŔcnica i professional
Descripciˇ:
Els treballs d'igual o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte, realitzats en el curs de, com a mÓxim, els tres ˙ltims anys, i l'import anual acumulat dels quals l'any de major execuciˇ sigui igual o superior al pressupost base de licitaciˇ del contracte.
Observacions:
En la relaciˇ d'aquests treballs, s'haurÓ d'indicar l'import, el nombre d'unitats, la data i el destinatari, p˙blic o privat dels serveis, acompanyada dels documents acreditatius corresponents conforme al que es disposa en l'article 90.1. a) de la LCSP, aix˛ Ús, mitjanšant certificats expedits o visats per l'˛rgan competent quan el destinatari sigui una entitat p˙blica, o quan el destinatari sigui un subjecte privat mitjanšant un certificat expedit per aquest o, falta d'aquest ˙ltim certificat, mitjanšant una declaraciˇ de l'empresari acompanyat dels documents obrants en poder del mateix que acreditin la realitzaciˇ de la prestaciˇ.

Plecs

 

Documentaciˇ

 

Tauler d'avisos

AvÝs legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya