Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Prestació del servei de manteniment dels aparells elevadors dels edificis i espais de la Universitat de Girona - Exp. 018/19.SV

Òrgan de contractació:
Universitat de Girona
Codi d'expedient:
018/19.SV
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de manteniment i reparació
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Degut a que es manté encara la incidència de la PSCP que causa la no disponibilitat d'enviament d'ofertes de manera adequada i correcta, s'acorda ampliar el termini de presentació d'ofertes.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Prestació del servei de manteniment dels aparells elevadors dels edificis de la Universitat de Girona (CPV: 50750000-7).
Lots: Aquesta licitació no es divideix en lots atès que per la naturalesa del servei, dividir el contracte en lots causaria perjudicis de coordinació i execució per tant es convenient disposar d'una única empresa.
Pressupost de licitació:
74.376,00 € sense IVA 89.994,96 € IVA inclòs (21,00%)
Termini d'execució:
01/04/20 - 31/03/22
Àmbit geogràfic:
Girona
Termini de presentació d'ofertes:
05/03/20 14:00 h
Observacions:
En cas de necessitar suport en relació amb l'accés i ús de l'eina obligatòria de presentació d'ofertes "Sobre Digital", podeu contactar amb l'Administració Electrònica de la Universitat de Girona mitjançant el correu electrònic eadministracio@udg.edu. Alhora, si necessiteu suport per a l'accés de la sessió d'obertura pública mitjançant streaming, podeu contactar amb la mateixa unitat.
Si us sorgeixen dubtes relacionats amb el contingut dels Plecs o sobre aquelles qüestions formals relacionades amb la presentació i tramitació de la documentació relativa a aquesta licitació, podeu adreçar la vostra consulta per escrit a través de la mateixa URL, apartat: TAULER D'ANUNCIS, DUBTES I PREGUNTES. Resten excloses aquelles qüestions jurídiques que poguessin o haguessin de ser considerades i resoltes per la Mesa o l'òrgan de contractació.
Si voleu rebre avís de les novetats que es publiquin en referència amb aquesta licitació, via correu electrònic, seria convenient subscriure's en aquest mateix anunci a l'apartat: SUBSCRIPCIONS.
Valor estimat del contracte:
204.534,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
fins a 3 anys
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 8.00 - Criteri: Qualitatiu: Descripció i planificació dels temps i tasques per a l'execució del servei, d'acord amb les característiques de cadascun dels equips dels edificis i les condicions fixades al plec tècnic.
Ponderació: 4.00 - Criteri: Qualitatiu: Descripció de l'equip de treball i organigrama organitzatiu.
Ponderació: 4.00 - Criteri: Qualitatiu: Descripció del procediment de l'autocontrol de la qualitat del servei, la seva quantificació i comunicació a la UdG.
Ponderació: 4.00 - Criteri: Qualitatiu: Descripció del sistema de comunicació a la UdG i registre de les operacions realitzades als equips elevadors.
Ponderació: 8.00 - Criteri: Qualitatiu: Descripció del procediment de comunicació entre la UdG i l'adjudicatari per al plantejament de consultes, treballs i demés temes inherents al servei.
Ponderació: 8.00 - Criteri: Qualitatiu: Descripció del procediment i temps màxim (hores) que es compromet l'adjudicatari per atendre una trucada d'emergència per evacuar persones dels equips descrits en el plec tècnic.
Ponderació: 8.00 - Criteri: Qualitatiu: Descripció del procediment i temps que es compromet l'adjudicatari a aportar personal per treballs de manteniment correctiu a partir del moment que rep la petició.
Ponderació: 4.00 - Criteri: Qualitatiu: Es descriurà els plans d'igualtat de gènere i foment de la contractació femenina, així com la planificació dels torns de treball per facilitar la conciliació de la vida labora, personal i familiar.
Ponderació: 35.00 - Criteri: Quantitatiu: Preu total del servei per la durada de 2 anys.
Ponderació: 12.00 - Criteri: Quantitatiu: Import econòmic que el licitador destinarà a millores adreçades a l'accessibilitat per a persones amb discapacitats.
Ponderació: 5.00 - Criteri: Quantitatiu: Preu hora per treballs de reforma, ampliació o millora
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
50750000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis referit a l'any de major volum de negoci dels tres darrers conclosos haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte.
Mínim d'acreditació:
55.782,00 €
Observacions:
Per acreditar l'esmentat volum anual de negocis caldrà que el licitador presenti els comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari hi està inscrit, o dipositats en el registre oficial en el que constés la seva inscripció. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats per l'esmentat Registre (art. 87.3.a), 2n. paràgraf).
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals serveis o treballs realitzats (aquests serveis han de ser de la mateixa naturalesa o similar a la determinada a l'objecte d'aquesta licitació) en el curs dels darrers tres anys que inclogui import, dates i el destinatari públic o privat dels mateixos, avalats per certificats de bona execució.
El requisit mínim serà que l'import anual acumulat en l'any de major execució sigui igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del contracte
Mínim d'acreditació:
26.031,60 €
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Indicació del personal tècnic o de les unitats tècniques, integrades o no a l'empresa, participants en el contracte, especialment aquells encarregats del control de qualitat. El nombre de tècnics no podrà ser inferior a 1 i la seva experiència haurà de ser de com a mínim 3 anys.
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Titulacions acadèmiques i professionals de l'empresari i del personal directiu de l'empresa i, en particular, del personal responsable de l'execució del contracte. Així com dels tècnics encarregats directament de la mateixa, sempre que no s'avaluïn com un criteri d'adjudicació.
En concret es demana la titulació de instal·lació i manteniment d'ascensors i altres equips fixos d'elevació i transport i s'acreditarà mitjançant la presentació de Certificats d'aquestes titulacions i acreditacions professionals.
Mitjà de solvència:
Plantilla mitja anual
Descripció:
Declaració sobre la plantilla mitjana anual de l'empresa i del nombre de directius durant els tres darrers anys. El valor mínim exigit de plantilla és de 15 i el valor mínim exigit de directius és de 1.
Mitjà de solvència:
Maquinària, material i equip tècnic per a la execució del contracte
Descripció:
Declaració sobre la maquinària, material i equip tècnic del que es disposarà per a l'execució dels treballs, a la que s'adjuntarà la documentació acreditativa pertinent. Els mínims que es demanen que estiguin a disposició de l'empresa per a l'execució d'aquest contracte són 1 vehicle i l'equipament.
Mitjà de solvència:
Classificació
Descripció:
De manera alternativa, el licitador podrà acreditar la solvència econòmica i financera, tècnica i professional mitjançant la classificació empresarial: Grup P, Subgrup 7, Categoria 1

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya