Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

18.01.2021 INCIDÈNCIA 16/01/2021, DE 04:10H A 19:00H EN DIVERSOS SERVEIS ALLOTJATS AL CENTRE DE PROCESSAMENT DE DADES DE LA GENERALITAT QUE VA AFECTAR, ENTRE ALTRES, LA DISPONIBILITAT DEL SERVEI DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA. LA INCIDÈNCIA JA HA ESTAT RESOLTA.

 

Serveis d'actualització de la marca de L'Auditori de Barcelona i creació de la campanya publicitària per a les Temporades 20/21, 21/22 i 22/23

Òrgan de contractació:
Consorci de l'Auditori i l'Orquestra
Codi d'expedient:
.19-455
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de publicitat
Procediment d'adjudicació:
Restringit
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Serveis d'actualització de la marca de L'Auditori de Barcelona i creació de la campanya publicitària per a les Temporades 20/21, 21/22 i 22/23
Pressupost de licitació:
132.500,00 € sense IVA 160.325,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys 4 mesos
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
19/02/20 14:00 h
Observacions:
Aquesta licitació va ser publicada a la plataforma de contractació el passat 31.01.2020, amb un termini per a la presentació de les sol·licituds de participació fins el dia 17.02.20. Per motius aliens al procediment licitatori es va deixar sense publicar des d'ahir 11.02.20 i per un període de 24 hores. És per aquest motiu que la licitació torna a publicar-se amb la documentació inicial i amb els anuncis publicats prèviament concedint-se un termini addicional per presentar les sol·licituds de participació fins el dimecres 19.02.20. Qualsevol dubte o aclariment, els preguem que es posin en contacte mitjançant correu electrònic a cgarcia@auditori.cat. Els enllaços dels anteriors anuncis on hi figura també la documentació són https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/notice.pscp?reqCode=viewCn&idDoc=58654684&version=58380341&lawType=3 ; https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/notice.pscp?reqCode=viewCn&idDoc=58654684&version=58565479&lawType=3 i ;
https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/notice.pscp?reqCode=viewCn&idDoc=58654684&version=58654684&lawType=3
Valor estimat del contracte:
191.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
1 any addicional
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 27.00 - Criteri: Idea: concepte intel·lectualitzat fruit del procés de briefing i sotmès a direcció creativa
Ponderació: 20.00 - Criteri: Execució: avaluació del treball tècnic del projecte
Ponderació: 20.00 - Criteri: Preu
Ponderació: 18.00 - Criteri: Funcionalitat: resposta i adaptació del projecte a les necessitats del client o usuari final
Ponderació: 15.00 - Criteri: Consistència: Relació entre forma i contingut
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
79341400
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
El volum anual de negocis en l'àmbit al que es refereix el contracte, referit als 3 últims anys (2017, 2018 i 2019). El volum de negocis mínim anual exigit no baixarà de 260.250¤, IVA exclòs.
Mínim d'acreditació:
260.250,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
D'acord amb l'article 90.1.a) LCSP, una relació dels principals serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en els tres últims anys, en la qual se n'indiqui l'import, la data i el destinatari, públic o privat, acreditant com a mínim els següents
Observacions:
- 3 campanyes publicitàries realitzades en els últims 5 anys. Entendrem per campanya publicitària l'estratègia i la creativitat d'una acció o conjunt d'accions específicament dissenyada i executada en diferents mitjans i suports per obtenir notorietat, amb objectius de comunicació d'esdeveniments, programes, serveis, ajuts, equipaments, participació i/o venda de productes.

- Un projecte, com a mínim, realitzat en els últims 5 anys, diferent de les campanyes publicitàries de l¿apartat anterior, de cada apartat següent:
Identitat corporativa: Logotip o identitat gràfica, sistema visual, campanya gràfica.
Comunicació gràfica: Cartells, conjunt d¿elements coordinats, elements de promoció, gràfica aplicada a espais, infografia, etc.
Disseny editorial: llibres, catàlegs, revistes, dossiers, manuals, etc.
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
D'acord amb l¿article 90.1.b) LCSP, indicació del personal tècnic o de les unitats tècniques, integrades o no en l'empresa, participants en el contracte, especialment els encarregats del control de qualitat
Observacions:
o Direcció creativa, el nombre de tècnics mínim ha de ser un mínim d¿1 professional i amb una experiència professional mínima de dos anys;
o Direcció d¿art, el nombre de tècnics mínim ha de ser un mínim d¿1 professional i amb una experiència professional mínima de dos anys;
o Disseny gràfic, el nombre de tècnics mínim ha de ser un mínim de 2 professionals amb una experiència professional mínima de dos anys;
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
D'acord amb l'article 90.1. e) de la LCSP, una relació dels títols acadèmics i professionals de l'empresari i dels directius de l'empresa i, en particular, del responsable o responsables de l'execució del contracte, així com dels tècnics encarregats directament d'aquesta, amb menció de la relació de premis professionals atorgats per entitats del sector del disseny, de la comunicació o de la publicitat o bé atorgats per institucions de reconegut prestigi tant a campanyes publicitàries com a l'estudi o al professional, en tota la trajectòria professional i de les publicacions en mitjans especialitzats en disseny i/o publicitat
Limitació d'empreses candidates:
Nombre mínim:
5
Nombre màxim:
5
Criteris objectius per a la selecció del nombre limitat de candidats:
Veure la clàusula 8 del Plec de clàusules administratives particulars en allò relatiu a la solvència tecnica i professional.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya