Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Implantació d'una eina integral de gestió i publicació de plans municipals i el seu servei de suport tècnic i manteniment

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Reus
Codi d'expedient:
BM-0360/2019
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El present contracte té per objecte la implantació d'un sistema informàtic que permeti el diagnòstic, disseny i execució de qualsevol pla municipal.
Es realitzarà en dos fases:
- Fase 1: implantació de la nova aplicació, amb un termini màxim de 4 mesos,
- Fase 2: fase de suport i manteniment, que tindrà una durada de 4 anys descomptant el temps d'implantació i de garantia.
Pressupost de licitació:
17.000,00 € sense IVA 20.570,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Reus
Termini de presentació d'ofertes:
12/02/20 23:59 h
Observacions:
CONDICIONS ESPECIALS D'EXECUCIÓ: De conformitat amb l'apartat M del quadre de característiques del plec de clàusules administratives particulars.
SOBRE DIGITAL 2.0: L'oferta s'ha de presentar en format electrònic a través de la plataforma Sobre Digital 2.0.
És un contracte mixt de subministrament i serveis a l'empara de l'article 18 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es transposen a l'ordenament jurídic espanyol les Directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014 (en endavant, LCSP). A la preparació i adjudicació del contracte se li aplicaran les normes dels contractes de subministrament, atès el caràcter de la prestació principal, de conformitat amb l'article 18.1 a) de la LCSP.
Valor estimat del contracte:
27.600,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre B) :
05/03/20 09:00 Hisenda Municipal Sala Polivalent 3er pis Cr St Llorenç,25 43201 REUS
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
03/07/20 10:30 Mesa virtual URL Directa:      https://zoom.us/j/94010921099?pwd=MWE3b3p1SW00cVB2OHJFRUpyZGJDQT09 Meeting ID: 940 1092 1099 Meeting Password:  211976
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 25.00 - Criteri: Proposta econòmica subministrament i implantació aplicació
Ponderació: 10.00 - Criteri: Proposta econòmica de manteniment i suport tècnic de l'aplicació
Ponderació: 10.00 - Criteri: Proposta econòmica de consultoria tècnica addicional
Ponderació: 15.00 - Criteri: Garantia
Ponderació: 15.00 - Criteri: Característiques funcionals del sistema a implantar
Ponderació: 10.00 - Criteri: Característiques tècniques del sistema a implantar
Ponderació: 3.00 - Criteri: Projecte d'implantació, formació i transferència de coneixement
Ponderació: 2.00 - Criteri: Característiques tècnics del manteniment i suport tècnic
Ponderació: 10.00 - Criteri: Demostració pràctica
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
72200000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Dels tres últims exercicis conclosos, en funció de la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresari. Almenys en una de les tres anualitats, el volum anual de negocis haurà de ser igual o superior a una vegada i mitja el valor anual mig del contracte (10.350,00 euros).

El volum anual de negocis serà acreditat mitjançant els seus comptes anuals aprovats i dipositats al Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en l'esmentat registre, i en cas contrari, pels dipositats en el registre oficial en que hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits al Registre Mercantil, acreditaran el seu volum anual de negocis, mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Mínim d'acreditació:
10.350,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
s'acreditarà mitjançant relació dels principals subministraments realitzats d'igual o similar naturalesa als que correspon l'objecte del contracte, realitzats en els últims tres anys, que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat, dels mateixos. Els subministres efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic o, quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a manca d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari acompanyada de la documentació de que disposi que acrediti la realització de la prestació; en el seu cas, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.

Almenys l'import anual acumulat en l'any de major execució del període esmenat haurà de ser de igual o superior a 16.698,00 euros.
Mínim d'acreditació:
16.698,00 €

Plecs

 

Documentació

 
Informe necessitats.pdf
PDF
Decret_2019019265_ inici i aprovació plec.pdf
PDF
Anunci de licitació.pdf
PDF
Condicions d'execució:
- De conformitat amb l'apartat M del quadre de característiques del plec de clàusules administratives particulars.
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya