Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Serveis de vigilància i seguretat privada per a la prevenció de l'ocupació de la via pública no autoritzada, així com en els actes públics i esdeveniments i control d'accessos i seguretat en edificis i equipaments municipals (departament de Drets socials, ciutadania i igualtat) de Sitges

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sitges
Codi d'expedient:
1403-000007-000272/2019
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'investigació i seguretat, excepte els serveis de furgons blindats
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El present contracte de serveis té per objecte la vigilància i seguretat privada per a la prevenció de l'ocupació de la via pública no autoritzada, així com en els actes públics i esdeveniments i control d'accessos i seguretat en edificis i equipaments municipals (departament de Drets socials, ciutadania i igualtat) de Sitges d'acord amb el Plec de prescripcions tècniques

Els seus principals objectius, sempre sota la coordinació general de la policia local, són els següents:

- Prevenir l'ocupació de la via pública no autoritzada en el passeig marítim i carrers de Sitges.
- Complementar la vigilància i seguretat en els actes públics i esdeveniments del municipi.
- Complementar la vigilància i seguretat i el control d'accessos en edificis i equipaments municipals.
Pressupost de licitació:
217.100,00 € sense IVA 262.691,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Sitges
Termini de presentació d'ofertes:
29/01/20 23:59 h
Observacions:
El pressupost base de licitació per l'any del present contracte, IVA inclòs, es fixa en la quantitat de 149.730,24 ¤ pel lot 1, la quantitat de 82.991,48 ¤pel lot 2, la quantitat de 29.969,28 ¤ pel lot 3, i pel conjunt del contracte, el pressupost base de licitació és de d'un total de 262.691,00 ¤.

Valor estimat del contracte:
723.300,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Dues pròrrogues d'1 any cadascuna
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
3
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
3
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
3
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 38.00 - Criteri: Oferta econòmica preu vigilant de seguretat privada (lot 1)
Ponderació: 2.00 - Criteri: Oferta econòmica preu suplement gos de seguretat (lot 1)
Ponderació: 15.00 - Criteri: Millora per experiència del responsable directe del contracte (lot 1)
Ponderació: 15.00 - Criteri: Millora per capacitat de resposta davant incidències (lot 1)
Ponderació: 10.00 - Criteri: Millora per memòria d'avaluació anual del servei (lot 1)
Ponderació: 10.00 - Criteri: Millora per formació addicional del personal (lot 1)
Ponderació: 10.00 - Criteri: Millora per estabilitat de la plantilla de personal destinat al contracte (lot 1)
Ponderació: 12.00 - Criteri: Oferta econòmica preu vigilant de seguretat privada (lot 2)
Ponderació: 3.00 - Criteri: Oferta econòmica preu controlador d'accessos (lot 2)
Ponderació: 22.00 - Criteri: Oferta econòmica preu auxiliar de serveis (lot 2)
Ponderació: 1.00 - Criteri: Oferta econòmica preu suplement gos de seguretat (lot 2)
Ponderació: 2.00 - Criteri: Oferta econòmica preu guia canina amb gos detector (lot 2)
Ponderació: 15.00 - Criteri: Millora per experiència del responsable directe del contracte (lot 2)
Ponderació: 15.00 - Criteri: Millora per capacitat de resposta davant incidències (lot 2)
Ponderació: 10.00 - Criteri: Millora per memòria d'avaluació anual del servei (lot 2)
Ponderació: 10.00 - Criteri: Millora per formació addicional anual del personal (lot 2)
Ponderació: 10.00 - Criteri: Millora per estabilitat de la plantilla de personal destinat al contracte (lot 2)
Ponderació: 45.00 - Criteri: Oferta econòmica preu controlador d'accessos (lot 3)
Ponderació: 18.00 - Criteri: Millora per experiència del responsable directe del contracte (lot 3)
Ponderació: 18.00 - Criteri: Millora per capacitat de resposta davant incidències (lot 3)
Ponderació: 10.00 - Criteri: Millora per memòria d'avaluació anual del servei (lot 3)
Ponderació: 9.00 - Criteri: Millora per formació addicional anual del personal (lot 3)
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
a) Declaració sobre el volum anual de negocis en l¿àmbit a què es refereix el contracte referit al millor exercici dins dels tres últims anys disponibles en funció de la data de constitució o inici de l¿activitat de l¿empresa i de presentació de les ofertes, per import igual o superior a 225.000,00 ¤ pel lot 1, i per import igual o superior a 125.000,00 ¤ pel lot 2 i per import igual o superior a 45.000,00¤ pel lot 3.

L¿acreditació documental de la suficiència de la solvència econòmica i financera s'efectuarà mitjançant l¿aportació dels comptes anuals dipositats en el Registre Mercantil si s¿escau i declaració de l¿empresari indicant el volum de negocis, o dels models presentats davant l¿Agència Tributària AEAT on quedi reflectit el volum.
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
b) Justificant de l¿existència de una assegurança d¿indemnització pels riscos professionals. L¿assegurança en cada un dels lots haurà de tenir una cobertura per riscos professionals, pels imports mínims següents:

- 300.000,00 ¤ per sinistre i any, i un sublímit per víctima d¿almenys 90.000 ¤ en el lot 1.
- 150.000,00 ¤ per sinistre i any, i un sublímit per víctima d¿almenys 60.000 ¤ en el lot 2.
- 150.000,00 ¤ per sinistre i any, i un sublímit per víctima d¿almenys 60.000 ¤ en el lot 3.

L¿acreditació documental s¿efectuarà mitjançant l¿aportació de certificat expedit per l¿assegurador, en el que constin els imports i riscos assegurats i la data de venciment de l¿assegurança, i document de compromís vinculant de subscripció, pròrroga o renovació de l¿assegurança, en els casos procedents.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
a) Una relació dels principals serveis realitzats en el curs dels tres últims anys d¿igual o similar naturalesa als que constitueixen l¿objecte del contracte (serveis de vigilància i seguretat privada i similars), indicant l¿import, data i destinataris, l¿import anual acumulat dels quals, l¿any de major execució, sigui igual o superior a 112.500,00 ¤ pel lot 1, i igual o superior a 62.500,00 ¤ pel lot 2 i igual o superior a 22.500,00¤ pel lot 3.
L¿acreditació documental s¿efectuarà mitjançant l¿aportació dels documents o certificats expedits per les entitats del sector públic en que s¿hagin prestat els serveis, o certificats de les empreses privades si és el cas.
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
b) En els lots 1 i 2, acreditació de la inscripció en el Registre especial d¿empreses de seguretat de Catalunya (REESC) de l¿empresa que presti els serveis de vigilància d¿acord amb la Llei 5/2014, de 4 d¿abril, de seguretat privada.
L¿acreditació documental s¿efectuarà mitjançant l¿aportació del document que acrediti la inscripció.
Per a les empreses que no tinguin la raó social a Catalunya, el compliment del requisit s¿acreditarà mitjançant l¿autorització expedida per l¿organisme competent
Mitjà de solvència:
Indicació de la part del contracte que es pretén subcontractar
Descripció:
c) Indicació i informació de la part del contracte que l¿empresa té eventualment el propòsit de subcontractar.
Mitjà de solvència:
Maquinària, material i equip tècnic per a la execució del contracte
Descripció:
l¿empresa licitadora que resulti adjudicatària es compromet obligatòriament a dedicar o adscriure a l¿execució del contracte els mitjans materials i personals descrits en el plec de prescripcions tècniques, reconeixent el caràcter essencial d¿aquesta obligació i que el seu incompliment podrà ser causa de resolució contractual o determinar la imposició de les penalitats previstes en règim sancionador determinat en aquest plec
Mitjà de solvència:
Classificació
Descripció:
Lot 1 Grup M Subgrup 2 Categoria 1
Lots 2 i 3 Grup M Subgrup 2 Categoria 1
Grup L Subgrup 6 Categoria 1

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya