Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

COMUNICATS SOBRE ELS ACTES D'OBERTURA DE SOBRES VIRTUALS O TELEMÀTICS https://bit.ly/39gujdz I SOBRE EL FUNCIONAMENT TÈCNIC DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA DAVANT LA SITUACIÓ EXCEPCIONAL D'ESTAT D'ALARMA https://bit.ly/2Qr8JfK

 

Subministrament i manteniment d'un aplicatiu informàtic per a la gestió d'expedients de dependència i de servei d'atenció domiciliària de l'Ajuntament de Castelldefels

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Castelldefels
Codi d'expedient:
57/2019
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra pública d'innovació:
No

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament i manteniment d'un aplicatiu informàtic per a la gestió d'expedients de dependència i de servei d'atenció domiciliària de l'Ajuntament de Castelldefels
Pressupost de licitació:
26.208,12 € sense IVA 31.711,82 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Castelldefels
Termini de presentació d'ofertes:
17/12/19 14:00 h
Observacions:
El termini d'execució del present contracte serà de 4 anys (208 setmanes), desglossats de la següent manera: 3 mesos màxim per la implantació de l'aplicació informàtica (12 setmanes) i 3 anys i 9 mesos de manteniment (196 setmanes).

Si la implantació es fa en un temps inferior a 12 setmanes, el manteniment es podrà allargar sense que el còmput total de temps sobrepassi els 4 anys de durada del contracte.
Valor estimat del contracte:
31.449,74 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Obertura del Sobre digital B (proposta econòmica i criteris automàtics)) :
16/01/20 13:30 3ªplanta de l'edifici històric de l'Ajuntament de Castelldefels
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 40.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 10.00 - Criteri: Reducció del termini d'implantació
Ponderació: 10.00 - Criteri: Reducció del termini del temps de resposta de les incidències
Ponderació: 10.00 - Criteri: Connectivitat amb l'aplicatiu HÈSTIA
Ponderació: 5.00 - Criteri: Formació de reciclatge i noves incorporacions
Ponderació: 5.00 - Criteri: Ampliació de l'horari de suport
Ponderació: 20.00 - Criteri: Memòria explicativa (judici de valor)
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
48613000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
1.1. El volum anual de negocis referit al millor dels tres últims exercicis en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresa ha de tenir un valor igual o superior de 50.000 euros. En el cas de què aquesta data sigui inferior a un any el requeriment podrà ser proporcional
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Una relació dels principals subministraments efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de, com a màxim els tres últims anys, en la qual se n'indiqui l'import, la data i el destinatari, públic o privat. Concretament, hauran d'acreditar que en els últims tres anys l'empresa com a mínim ha subministrat i fet el manteniment d'un programa informàtic en l'àmbit de la gestió d'expedients d'ajudes i/o recursos adreçats a les persones (socials, sanitaris, esportius, culturals o educatius). El requisit mínim de solvència serà que l'import acumulat del contracte executat ha de ser igual o superior al 70% de la anualitat mitjana del contracte.
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Indicació del personal tècnic o les unitats tècniques, integrades o no a l'empresa, de què es disposa per a l'execució del contracte, especialment els encarregats del control de qualitat. Concretament, qui desenvolupi les funcions de direcció del projecte haurà de disposar d'una experiència mínima de 3 anys en la prestació de serveis de la mateixa naturalesa que objecte del contracte.

Plecs

 

Documentació

 
Diligencia aprov plecs exp 57-2019.pdf
PDF
Certificat_aprovacio_nou plec.pdf
PDF
Annexos PCAP.doc
DOC
Certificat_rectificacio.pdf
PDF
anunci_licitacio_57-2019.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Sí, establertes al Plec de Clàusules Administratives Particulars
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya