Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

INCIDÈNCIA GENERALITZADA EN APLICACIONS CORPORATIVES DE LA GENERALITAT ESTÀ AFECTANT LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA. ELS TÈCNICS ESTAN TREBALLANT PER TAL QUE PUGUI ESTAR RESOLTA AL MÉS AVIAT POSSIBLE.

 

CONTRACTE ADMINISTRATIU D'OBRES DEL PROJECTE D'ADEQUACIÓ DE PAVIMENTACIÓ 2019 (OBRA 21/19)

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Granollers
Codi d'expedient:
2019/112 (129/2019/46)
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Altres acabats d'edificis i obres
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
«Execució de les obres del projecte d'adequació de paviments 2019 (obra 21/19) dels següents carrers urbans:
Carrer Sant Jaume, entre carrer Navarra i Anníbal
Carrer Miguel de Cervantes, entre carrer Francesc Masià i Voluntaris 92
Carrer Ramon Dagà, entre carrer Marie Curie i Serrat Argemí
Carrer Emili Botey, entre carrer Esteve Terrades i Voluntaris 92
Passeig Fluvial, entre Joan Camps i Tomàs d'Aquino
Rotonda Enric Prat de la Riba
Carrer Narcís Monturiol, entre carrer Céllecs i Passeig de la Ribera»
Pressupost de licitació:
101.194,08 € sense IVA 122.444,84 € IVA inclòs (21,00%)
Termini d'execució:
01/03/20 - 01/11/20
Àmbit geogràfic:
Granollers
Termini de presentació d'ofertes:
03/02/20 14:00 h
Observacions:
Aquesta licitació es tramita electronicament a través de la plataforma de licitació PIXELWARE:
https://licitacioelectronica.granollers.cat

L'accés a la plataforma és totalment GRATUÏT.
Per accedir a la plataforma PIXELWARE, els licitadors que no estiguin donats d'alta hauran de registrar-se seguint instruccions que consten en el plec de clàusules administratives particulars d'aquest expedient.
US RECOMANEM que verifiqueu el vostre programari amb temps suficient abans de la finalització del termini de presentació d'ofertes. Les ofertes que entrin fora del termini establert en la plataforma de licitació quedaran excloses.
Us recordem que teniu a la vostra disposició el Servei d'Atenció al Client de PIXELWARE a través del telèfon 91 803 66 27 de dilluns a divendres, excepte festius nacionals, de 08:00 a 18:00 h
Valor estimat del contracte:
101.194,08 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Licitació electrònica) :
Plataforma PIXELWARE
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 14.00 - Criteri: A1: DESCRIPCIÓ DEL PROCÉS D¿EXECUCIÓ DE L¿OBRA
Ponderació: 14.00 - Criteri: A2. PLA D¿OBRES I TERMINI
Ponderació: 5.00 - Criteri: A3. AMBIENTALITZACIÓ I GESTIÓ AMBIENTAL
Ponderació: 2.00 - Criteri: A4. AUTOCONTROL DE QUALITAT
Ponderació: 40.00 - Criteri: B1.OFERTA ECONÒMICA SOBRE EL PRESSUPOTS DE LICITACIÓ
Ponderació: 15.00 - Criteri: B2. OFERTA DE REBAIXA SOBRE PREUS CONTRADICTORIS
Ponderació: 10.00 - Criteri: B3. OFERTA AMPLIACIÓ TERMINI DE GARANTIA
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
45233200
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis, o bé volum anual de negocis en l'àmbit al que es refereixi el contracte, referit al millor exercici dins dels cinc últims disponibles en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de
l'empresari i de presentació de les ofertes per import igual o superior 'una vegada i mitjana el valor estimat del contracte: 151.791,12¤
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació de les obres executades en el curs dels cinc últims anys, avalada per certificats de bona execució; aquests certificats indicaran l'import, les dates i el lloc d'execució de les obres i es precisarà si es van realitzar segons les regles per les quals es regeix la professió i es van portar normalment a bon terme; si escau, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent. L'import anual dels quals acumulat l'any de major execució
sigui igual o superior al 70 per cent de l'anualitat mitjana del contracte: 70.835,86 ¤

Plecs

 

Documentació

 
21-19_Informe_iniciar_licitacio_paviments_2019.pdf
PDF
2019_112 CERT INICI OBRES ADEQUACIO PAVIMENTS 2019.pdf
PDF
ANNEX I CONFIDENCIALITAT TRES SOBRES lic amb sig.pdf
PDF
MODEL SOLVENCIA TECNICA 5 ANYS amb signatura.pdf
PDF
2019_112 ANUNCI INICI OBRES ADEQ DE PAV 2019.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Les condicions d'execució queden establertes en el Plec de clàusules administratives particulars i el Plec de prescripcions tècniques particulars.
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya