Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

COMUNICATS SOBRE ELS ACTES D'OBERTURA DE SOBRES VIRTUALS O TELEMÀTICS https://bit.ly/39gujdz I SOBRE EL FUNCIONAMENT TÈCNIC DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA DAVANT LA SITUACIÓ EXCEPCIONAL D'ESTAT D'ALARMA https://bit.ly/2Qr8JfK

 

MANTENIMENT I CONSERVACIÓ DE LA JARDINERIA I ZONES VERDES DE PUIGCERDÀ

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Puigcerdà
Codi d'expedient:
430-2019
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Serveis de manteniment de la jardineria, zones verdes, plantació de flor de temporada i poda d'arbrat del municipi de Puigcerdà.
Pressupost de licitació:
1.228.669,92 € sense IVA 1.486.690,60 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Puigcerdà
Termini de presentació d'ofertes:
16/01/20 15:00 h
Observacions:
El lot número 2 ES RESERVA per a Centres Especials de Treball d'iniciaciativa social (Empreses que asseguren un treball remunerat a les persones amb discapacitat i garanteixen la seva integració laboral)
Valor estimat del contracte:
1.535.837,40 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre B) :
20/01/20 12:00 Ajuntament de Puigcerdà- Plaça de l'Ajuntament nº1: Sala de Plens o Departament d'Urbanisme (segons disponibilitat)
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es preveu la possibilitat de prorrogar el contracte per 1 any, previ acord adoptat expressament a tal efecte en els terminis que estableix la vigent LCSP.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
Divisió en lots:
Nombre de lots:
4
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
3
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
3
DOUE:
Accés al DOUE - 16/12/19
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 39.00 - Criteri: LOT 1 - Preu
Ponderació: 25.00 - Criteri: LOT 1 - Construcció 2 "pipi-can" (Veure Plec Clausules Tècniques i Administratives)
Ponderació: 15.00 - Criteri: LOT 1 - Instal·lació reg aspersió noves zones verdes a ampliar
Ponderació: 15.00 - Criteri: LOT 1 - Ampliació manteniment zones verdes (Veure Plec Clausules Tècniques i Administratives)
Ponderació: 5.00 - Criteri: LOT 1 - Manteniment fons públiques no incloses a l'inventari
Ponderació: 1.00 - Criteri: LOT 1 - Compromís pagament nomines 5 primers dies cada mes
Ponderació: 35.00 - Criteri: LOT 2 - Preu
Ponderació: 30.00 - Criteri: LOT 2 - Minim 80% plantilla CET persones amb discapacitat d'especial dificultat
Ponderació: 10.00 - Criteri: LOT 2 - Mínim 80% plantilla CET amb contractació indefinida
Ponderació: 14.00 - Criteri: LOT 2 - Mateniment mobiliari urba zones incloses lot 2
Ponderació: 10.00 - Criteri: LOT 2 - Temps resposta davant indicències urgents , màxim 1 hora dia laborable i 3 hores dia festiu
Ponderació: 1.00 - Criteri: LOT 2 - Compromís pagament nomines 5 primers dies cada mes
Ponderació: 74.00 - Criteri: LOT 3 - Preu
Ponderació: 15.00 - Criteri: LOT 3 - Instal·lació sistema patentat auto reg per a jardineres
Ponderació: 5.00 - Criteri: LOT 3 - Substitució flor temporada en mal estat o malalta
Ponderació: 5.00 - Criteri: LOT 3 - Utilització materials aïllants per augmentar reducció evaporació aigua de reg en totes les jardineres de flor de temporada
Ponderació: 1.00 - Criteri: LOT 3 - Compromís pagament nomines 5 primers dies cada mes
Ponderació: 94.00 - Criteri: LOT 4 - Preu
Ponderació: 5.00 - Criteri: LOT 4 - Repoblació rbres amb una quantitat màxima de 50 unitats/any
Ponderació: 1.00 - Criteri: LOT 4 - Compromíis pagament nomines 5 primers dies cada mes
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
a) Una relació dels principals serveis o treballs realitzats d'igual o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de, com a màxim els tres últims anys, en la qual s'indiqui l'import, la data i el destinatari, públic o privat d'aquests; quan sigui necessari per garantir un nivell adequat de competència els poders adjudicadors podran indicar que es tindran en compte les proves dels serveis pertinents efectuats més de tres anys abans. Quan li sigui requerit pels serveis dependents de l'òrgan de contractació els serveis o els treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, mancant aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari acompanyat dels documents obrants en poder d'aquest que acreditin la realització de la prestació; si escau, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.
El present criteri es aplicarà en relació amb cadascun dels lots.
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
b) Justificant de l'existència d'una assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals per import igual o superior a 300.000 euros.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
a) Una relació dels principals serveis o treballs realitzats en els últims cinc anys que inclogui import, dates i el destinatari, públic o privat, d'aquests. Els serveis o els treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, mancant aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari; si escau, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
b) Indicació del personal tècnic o de les unitats tècniques, integrades o no en l'empresa, participants en el contracte, especialment aquells encarregats del control de qualitat.
Mitjà de solvència:
Mesures de gestió mediambiental
Descripció:
c) Indicació de les mesures de gestió mediambiental que l'empresari podrà aplicar en executar el contracte.
Mitjà de solvència:
Plantilla mitja anual
Descripció:
d) Declaració sobre la plantilla mitjana anual de l'empresa i la importància del seu personal directiu durant els tres últims anys, acompanyada de la documentació justificativa corresponent.
Mitjà de solvència:
Maquinària, material i equip tècnic per a la execució del contracte
Descripció:
e) Declaració indicant la maquinària, material i equip tècnic del qual es disposarà per a l'execució dels treballs o prestacions, a la qual s'adjuntarà la documentació acreditativa pertinent.
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
f).Quan el contractista sigui una empresa de nova creació, entenent aquesta per aquella que tingui una antiguitat inferior a 5 anys, la seva solvència tècnica s'acreditarà per un o varis dels mitjans a que es rferefeixen les lletres b) a g) de l'article 89 de la Llei 9/2017 de Contractes del Sector Públic. Sense que en cap cas sigui aplicable l'establert a la lletra a), relatiu a la execució d'un número determinat de subministraments.
Centres especials d'ocupació:

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya