Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

INCIDÈNCIA RESOLTA: LA INCIDÈNCIA TÈCNICA EN EL SISTEMA D'AGREGACIÓ DE LA INFORMACIÓ ENTRE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA (PSCP) I LA PLATAFORMA DE CONTRATACIÓN DEL SECTOR PÚBLICO DE L'ESTAT (PLACSP) JA ESTÀ RESOLTA. LES PUBLICACIONS DE LA PSCP S'ESTAN ENVIANT CORRECTAMENT A LA PLACSP.

 

Contracte privat d'arrendament del local bar-restaurant "El Jardí" de Sant Quintí de Mediona

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sant Quintí de Mediona
Codi d'expedient:
2019_997
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Privat d'Administració Pública
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Constitueix l'objecte del contracte, l'arrendament, mitjançant procediment obert, oferta econòmicament més avantatjosa, diversos criteris d'adjudicació, tramitació ordinària, del local destinat a bar-restaurant ubicat a la planta baixa de l'immoble situat al carrer Pi i Margall núm. 14-20 del terme de Sant Quintí de Mediona, propietat de l'Ajuntament de Sant Quintí de Mediona, i que té la qualificació de bé patrimonial. S'acompanya, com Annex 1, plànol dels espais objecte d'arrendament.
L'arrendament del local s'atorga per a l'explotació de bar-restaurant, i compta amb els equips, instal·lacions, mobiliari i altres estris que consten a l'inventari que forma part, com a Annex 2, d'aquest expedient de contractació. El contractista explotarà els serveis de bar-restaurant al seu propi risc i ventura, tot percebent, com a retribució pròpia, el producte que obtingui per la venda de les consumicions i serveis de restauració, en lliure competència amb els altres establiments de la zona.
Pressupost de licitació:
400,00 € sense IVA 484,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
5 anys
Àmbit geogràfic:
Sant Quintí de Mediona
Termini de presentació d'ofertes:
24/12/19 00:00 h
Observacions:
Els espais, les instal·lacions i el seu equipament són objecte d'arrendament en les condicions i en l'estat de conservació i manteniment que presenten a l'actualitat, tot podent ser inspeccionats per qualsevol licitador/a durant el termini de presentació de proposicions, prèvia cita concertada amb l'Ajuntament de Sant Quintí de Mediona. En ordre a la presentació presencial de proposicions en el Registre General de l'Ajuntament, s'adverteix que les oficines municipals romandran tancades el dia 24 de desembre de 2019.
Valor estimat del contracte:
43.200,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte es prorrogarà per períodes bianuals fins a un màxim de quatre anys més (dues pròrrogues), llevat que qualsevol de les parts el denunciï amb tres mesos d'antelació a la data de finalització de la vigència inicial o de qualsevol de les seves pròrrogues. La durada total del contracte, incloses les pròrrogues, no excedirà de nou anys.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 65.00 - Criteri: Criteris que depenen d'un judici de valor
Ponderació: 35.00 - Criteri: Criteris avaluables de forma automàtica - Oferta econòmica
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
70310000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Mitjançant el volum anual de negocis del licitador, en referència a l'any de major volum de negocis dels tres últims disponibles en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresari i de presentació de l'oferta, i que haurà de ser almenys d'una vegada i mitja el valor anual mig del contracte, concretament de 7.200 euros.
Mínim d'acreditació:
7.200,00 €
Observacions:
El volum anual de negocis s'ha d'acreditar per mitjà dels comptes anuals aprovats i dipositats al Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en aquest registre i, en cas contrari, pels comptes anuals dipositats en el registre oficial on hagués d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits al Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil. En qualsevol cas, la inscripció al RELI/ROLECE acreditarà, davant tots els òrgans de contractació del sector públic, les condicions de solvència econòmica i financera de l¿empresari, a raó d'allò reflectit i sens perjudici de prova en contrari.
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Declaracions apropiades d'entitats financeres, en el supòsit d'empreses de nova creació.
Observacions:
Quan, per raons justificades, l'empresari no pogués facilitar les referències sol·licitades, podrà acreditar la seva solvència econòmica i financera mitjançant qualsevol altra documentació presentada que sigui considerada com a suficient per l'òrgan de contractació.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Una relació dels principals serveis o treballs de característiques iguals o similars, és a dir, que incloguin la gestió i explotació d'un bar/restaurant/cafeteria o similar (segons classificació CPV, CNAE, UNSPSC o CPC), efectuats en els últims 3 anys, amb imports, dates i destinataris, públics i privats, dels mateixos. Serà requisit mínim que l'import anual acumulat durant l'any de major volum de negoci sigui almenys d'un 70 per cent del valor anual mig del contracte, concretament de 3.360 euros.
Mínim d'acreditació:
3.360,00 €
Observacions:
Els serveis o treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic o, quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a manca d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l¿empresari; si escau, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.
Període:
3 anys
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Carnet de manipulador d'aliments.
Observacions:
Quan es tracti d'una empresa de nova creació, entenent per aquella la que tingui una antiguitat inferior a cinc anys, la seva solvència tècnica s'acreditarà pels darrers mitjans anteriorment relacionats, o per qualsevol altre dels establerts als apartats b) a i) de l'article 90 de la LCSP, sense que en cap cas sigui aplicable allò previst a la lletra a) de l'esmentat precepte, relatiu a l'execució d'un número determinat de serveis.
Període:
5 anys

Plecs

 

Documentació

 
ANNEX 1.pdf
PDF
ANNEX 2 INVENTARI.xls
XLS
ANNEX 3 SOL-LICITUD ADMISSIO.doc
DOC
ANNEX 4 DEUC.pdf
PDF
ANNEX 5 MODEL OFERTA ECONOMICA.doc
DOC
ANNEX 6 MODEL UTE.doc
DOC
MEMORIA ALCALDIA SIGNAT.pdf
PDF
CERTIFICAT ACORD JGL 20112019 SIGNAT.pdf
PDF
ANUNCI LICITACIO SIGNAT.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Segons Clàusula 20 del Plec de Clàusules Administratives Particulars.
Entre d'altres: Contractar una assegurança de responsabilitat civil amb un valor assegurat mínim de 600.000 ¤.
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya