Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Servei d'elaboració de les campanyes de promoció del projecte "Alt Camp: història i patrimoni, les arrels d'una terra", l'edició dels materials publicitaris i la seva difusió a través del pla de comunicació.

Òrgan de contractació:
Consell Comarcal de l'Alt Camp
Codi d'expedient:
AC-2019-000087
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de publicitat
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
S'ha detectat un error en el plec de prescripcions tècniques, pel que fa al gramatge del paper dels tríptics de cada actuació (apartat B.1, pàgina 10) on s'indica «Paper estucat mat de 125 gr» hauria de dir «Paper estucat mat de 135 gr». S'amplia el termini de presentació de proposicions fins el 2 de desembre de 2019.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei d'elaboració de les campanyes de promoció del projecte "Alt Camp: història i patrimoni, les arrels d'una terra", l'edició dels materials publicitaris i la seva difusió a través del pla de comunicació.
Aquest conjunt d'accions estableixen una estratègia de comunicació unificada i integradora que reforça l'oferta turística cultural i patrimonial de la comarca, aprofita les sinergies de les marques turístiques de la Ruta del Cister i la Costa Daurada i s'alinea amb les recomanacions de l'Agència Catalana de Turisme definides al pla estratègic 2018-2022.
Pressupost de licitació:
50.128,07 € sense IVA 60.654,96 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys 6 mesos
Àmbit geogràfic:
Alt Camp
Termini de presentació d'ofertes:
02/12/19 23:59 h
Observacions:
El contracte objecte d'aquests plecs s'emmarca dins de l'operació cofinançada pel PO FEDER de Catalunya 2014-2020, eix prioritari 6, d'acord amb el contingut de la Resolució GAH/1214/2017, de 26 de maig, per la qual se seleccionen les operacions de les entitats locals susceptibles de cofinançament pel PO FEDER de Catalunya 2014-2020, eixos prioritaris 4 i 6.
CONDICIONS ESPECIALS D'EXECUCIÓ: De conformitat amb l'apartat K del quadre de característiques del plec de clàusules administratives particulars.
SOBRE DIGITAL 2.0: L'oferta s'ha de presentar en format electrònic a través de la plataforma Sobre Digital 2.0.
Valor estimat del contracte:
50.128,07 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 46.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 6.00 - Criteri: Estabilitat laboral
Ponderació: 6.00 - Criteri: Accessibilitat/disseny inclusiu
Ponderació: 6.00 - Criteri: Ecoimpressió
Ponderació: 36.00 - Criteri: Memòria explicativa d'Organització del servei
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
79341000
Codi CPA:
73.11
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis, en l'àmbit de l'objecte del contracte, referit a l'any de major volum dels tres últims disponibles en funció de la data de constitució o d'inici d'activitat.
S'acreditarà mitjançant la presentació dels comptes anuals aprovats i dipositats al Registre Mercantil o al registre oficial corresponent. En cas d'empresaris individuals no inscrits al Registre Mercantil, s'acreditarà mitjançant llibres d'inventaris i comptes anuals degudament legalitzats.
Mínim d'acreditació:
30.076,84 €
Observacions:
Veure apartat G.2.1 del quadre de característiques del contracte.
Període:
Referit a l'any de major volum dels tres últims disponibles
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Experiència suficient en la realització de les feines anàlogues a les que constitueixen l'objecte del contracte en el curs dels darrers 3 (tres) anys.

Per tal de determinar que un treball o servei és de naturalesa anàloga a la que constitueix l'objecte del contracte, caldrà acreditar haver realitzat serveis d'agència de comunicació (tant per al sector públic o privat) de temàtica turística i/o patrimonial d'una zona d'alta incidència turística amb més de 12.000 habitants.
Caldrà acreditar, com a mínim, haver realitzat:
- Una campanya gràfica amb un pressupost superior a 7.000 ¤ anuals.
- La gestió i inserció de publicitat en mitjans offline, amb un pressupost de publicitat (sense incloure el FEE de l'agència) superior a 5.000 ¤ anuals.
- Insercions publicitàries online a Google Ads i/o Facebook Ads o serveis similars amb un pressupost de publicitat (sense incloure el FEE de l'agència) superior a 1.500 ¤ anuals.
- Organització d'una roda de premsa que hagi aconseguit publicar la informació en algun mitjà autonòmic.
- Un audiovisual de com a mínim 3 minuts.
- Experiència superior a un any en la gestió d'alguna xarxa social amb més de 800 seguidors.

S'acreditarà mitjançant certificats de bona execució expedits o visats per l'òrgan competent (en cas de treballs realitzats per al sector públic) o certificats equivalents o declaració de l'empresari/a en cas de treballs realitzats per al sector privat, acompanyats dels documents que acreditin la realització de la prestació.
Observacions:
Veure apartat G.2.2 del quadre de característiques del contracte.
Període:
Darrers 3 anys

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya