Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Manteniment de l'arbrat públic de Mollet del Vallès

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Mollet del Vallès
Codi d'expedient:
COSE/19034
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de manteniment i reparació
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Manteniment de l'arbrat públic dels carrers, places, equipaments municipals i qualsevol altre punts que s'indiqui al terme municipal de Mollet del Vallès, per tal de garantir-ne la seva conservació en bon estat, controlar-ne les dimensions i assegurar que causin el mínim de molèsties i interferències als ciutadans, als edificis i als diferents serveis públics. Les diferents operacions que conformen el manteniment són la gestió informatitzada del servei i la conservació de l'inventari de l'arbrat públic i la seva actualització, l'esporga, la tala i l'arrabassada de la soca dels exemplars que per justificades raons tècniques s'indiquin des dels Serveis Tècnics Municipals, la plantació d'arbres i el reg mitjançant camió bóta dels arbres de nova plantació i d'anteriors campanyes.
Pressupost de licitació:
702.388,35 € sense IVA 849.889,90 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys
Àmbit geogràfic:
Mollet del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
25/11/19 12:00 h
Observacions:
1. S'ha declarat la urgència en la tramitació d'aquest expedient de contractació, amb els efectes, entre d'altres, que preveu l'article 119.2 de la LCSP.

2. La data límit de documentació i informació, d'acord amb la clàusula 16 del PCAP, fins al 19.11.2019 per acceptació de preguntes i fins al 21.11.2019 per a la publicació de respostes; i fins al 25.11.2019 per a obtenció de plecs de clàsuules en el Perfil del contractant de l'Ajuntament de Mollet del Vallès.

3. Remarquem la importància per part dels LICITADORS de la PARAULA CLAU per a la presentació i l'obertura del SOBRE DIGITAL. En aquest sentit, de conformitat amb les clàusules 16 i 18 del PCAP, es fa avís que en cas que alguna empresa LICITADORA no introdueixi la PARAULA CLAU, NO es podrà accedir al contingut del SOBRE xifrat. Així, atès que la presentació d'ofertes a través de l'eina de SOBRE DIGITAL es basa en el xifratge de la documentació i requereix necessàriament la introducció per part de les empreses LICITADORES de la/les PARAULA/ES CLAU, que només elles custodien durant tot el procés, per poder accedir al contingut xifrat dels sobres, NO es podrà efectuar la valoració de la documentació de la seva oferta que no es pugui desxifrar per no haver introduït l'empresa la PARAULA CLAU.

En aquest sentit, està previst que a partir de les 12 hores del dia 26 de novembre de 2019 els LICITADORS rebreu per correu electrònic una COMUNICACIÓ de petició de PARAULA CLAU, per tal que introduïu la PARAULA CLAU per a què s'iniciï el PROCES DE DESXIFRAT del/s SOBRE/S DIGITAL/S corresponent a l'expedient de contractació de referència. Els LICITADORS podreu INTRODUIR les PARAULES CLAUS dels sobres en l'ENLLAÇ indicat en dita COMUNICACIÓ. La introducció d'aquesta PARAULA CLAU només implica el desxifrat del contingut del sobre esmentat, però no es realitzarà la seva obertura fins al moment de l'obertura de pliques (27 de novembre de 2019, a partir de les 11.45 hores) especificat a l'anunci de licitació.

4. Aquest contracte NO hi ha subrogació de personal, de conformitat amb l'article 130.1 de la LCSP.
Valor estimat del contracte:
1.076.995,47 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte es podrà prorrogar per un (1) any més, sense que la durada total del contracte superi els quatre (4) anys
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 30.00 - Criteri: 1.1 Pla de funcionament
Ponderació: 6.00 - Criteri: 1.2 Pla de gestió ambiental
Ponderació: 5.00 - Criteri: 1.3 Pla de comunicació
Ponderació: 20.00 - Criteri: 2.1 Oferta econòmica sobre els preus unitaris de poda i tala
Ponderació: 5.00 - Criteri: 2.2 Oferta econòmica sobre el preu unitari de plantació d'arbres
Ponderació: 5.00 - Criteri: 2.3 Oferta econòmica sobre els preus unitaris d'arrabassada de soques
Ponderació: 5.00 - Criteri: 2.4 Oferta econòmica sobre el preu unitari de reg amb camió bota
Ponderació: 3.00 - Criteri: 2.5 Sostenibilitat i respecte mediambiental
Ponderació: 3.00 - Criteri: 2.6 Millora en el temps de resposta per treballs extraordinaris
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
77311000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
El volum anual de negocis del licitador, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims exercicis disponibles en funció de la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresa (en ambdós casos IVA exclòs) ha de ser almenys d'un mínim de 403.873,30 ¤
Mínim d'acreditació:
403.873,30 €
Observacions:
Presentació dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en el registre, i en cas contrari per les dipositades en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit.
Mitjà de solvència:
Classificació
Descripció:
Els licitadors també podran acreditar la solvència de la lletra a) mitjançant
l'acreditació de la classificació empresarial següent:
a) Classificació anterior a l'entrada en vigor del RD 773/2015 (vàlida fins l'1/01/2020): Grup O, Subgrup 6, Categoria B
b) Classificació posterior a l'entrada en vigor del RD 773/2015: Grup O, Subgrup 6, Categoria 2
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Presentació d'una relació dels principals serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs dels tres últims anys, en la qual se n'indiqui l'import, la data i el destinatari dels serveis, públic o privat, per un import anual acumulat en l'any de major execució igual o superior a 188.474,21 ¤.
Mínim d'acreditació:
188.474,21 €
Observacions:
La prestació dels serveis i treballs s'acreditaran per mitjà de la presentació de certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari, acompanyada dels documents en poder seu que acreditin la realització de la prestació. Si s'escau, aquests certificats els ha de comunicar directament a l'òrgan de contractació l'autoritat competent.
Un treball o servei és considerarà que és de la mateixa o similar naturalesa quan coincideixin els tres primers dígits dels codis respectius de la CPV.
Així mateix, per a la consideració de treballs o serveis de la mateixa o similar naturalesa, es pot acudir a altres sistemes de classificació d'activitats o productes com el Codi normalitzat de productes i serveis de les Nacions Unides (UNSPSC), la Classificació central de productes (CPC) o la Classificació nacional d'activitats econòmiques (CNAE), que en tot cas ha de garantir la competència efectiva per a l'adjudicació del contracte.
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Relació del personal adscrit al contracte, integrats o no en l'empresa, segons els criteris establerts a la prescripció 8.3 del Plec de Prescripcions Tècniques.
La relació de personal previst és la següent:
- Director/a tècnic
- Cap de colla o encarregat
- 2 oficials de jardineria
- Maquinista
- Oficial tractorista
- 2 Peons
Observacions:
D'aquest personal caldrà acreditar les titulacions acadèmiques i professionals i experiència professional mínima en treballs de similars característiques següents:
- Director/a tècnic: disposar, com a mínim, de titulació universitària d'Enginyer Tècnic Agrícola o Grau en especialitat en Jardineria i Paisatgisme o bé titulació universitària de Grau en Enginyeria Ambiental i del Paisatge o titulació habilitant en l'especialitat del contracte, formació complementària específica i experiència acreditable mínima de 5 anys en el sector de la jardineria i els espais verds.
- Cap de colla o encarregat: disposar d'experiència acreditable mínima de 5 anys en el sector de la jardineria i els espais verds, en treballs de naturalesa similar.
- 2 Oficials de jardineria: un dels quals cal que posseeixi formació específica en tècniques de grimpada i acrediti una experiència mínima de dos anys.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya