Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Acord Marc d'homologació a professionals i/o empreses per prestar el servei d'accions formatives que engloben el centre de coneixement de l'edifici El Mirador

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Castellar del Vallès
Codi d'expedient:
CONT1900162
Sistema de contractació:
Acord Marc
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'educació i formació professional
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
convocatòria d'una sessió informativa per explicar la preparació de sobres i documentació
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Acord Marc d'homologació a professionals i/o empreses per prestar el servei d'accions formatives que engloben el centre de coneixement de l'edifici El Mirador
Pressupost de licitació:
69.440,85 € sense IVA 69.440,85 € IVA inclòs (0,00%)
Durada del contracte:
1 any 3 mesos
Àmbit geogràfic:
Castellar del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
25/11/19 14:00 h
Observacions:
LES OFERTES NOMÉS ES PODEN PRESENTAR MITJANÇANT LA PLATAFORMA ELECTRÒNICA DEL SOBRE DIGITAL.
Les empreses disposen d'una guia en el perfil del contractant per presentar l'oferta en aquesta plataforma del sobre digital.
CONVOCATÒRIA DE LA SESSIÓ INFORMATIVA PER A TOTES LES EMPRESES I/O PROFESSIONALS INTERESSATS . S'Informarà sobre la preparació de documentació i sobres : 12 DE NOVEMBRE DE 2019 A LES 13:00h. a l'Ajuntament de Castellar. Ps. Tolrà, 1 08211 Castellar.
Cal confirmar l'asistència a la sessió informativa al correu electrònic (gperich@castellarvalles.cat)
Valor estimat del contracte:
152.769,87 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
02/12/19 13:00
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
L'Acord Marc serà prorrogable de forma expressa i de mutu acord, d'acord amb el que disposa l'article 29 de la LCSP, sen que la durada de la seva vigència (incloent les pròrrogues) pugui excedir de QUATRE (4) ANYS. Ergo, l'execució d'aquest Acord marc podrà ésser com a màxim fins el juny de 2023.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
6
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
6
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
6
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 40.00 - Criteri: Proposta tècnica (criteri subjectiu)
Ponderació: 60.00 - Criteri: Oferta econòmica (criteri automàtic)
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
acreditar un volum anual de negocis que referit a l'any de més volum de negoci dels tres últims acabats ha de ser almenys d'una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte
Observacions:
¿ LOT 1: 2.412,72 EUR.
¿ LOT 2: 10.096,00 EUR.
¿ LOT 3: 20.469,58 EUR.
¿ LOT 4: 6.672,19 EUR.
¿ LOT 5: 9.346,00 EUR.
¿ LOT 6: 13.500,29 EUR
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals per l'import igual o superior a l'exigit al pressupost bàsic de licitació del lot en que es presenti oferta.
Observacions:
- Mitjans d'acreditació: caldrà presentar amb l'oferta de la licitació (SOBRE A) , una declaració de compromís vinculant de subscriure una assegurança d'indemnització per riscos professionals amb vigència fins al final de l'acord marc i amb el compromís de la seva renovació o pròrroga que garanteixi la seva cobertura durant l'execució de tot l'acord marc, en el cas que resulti adjudicatari d'algun dels lots de l'acord marc, haurà de fer efectiu el compromís en el termini de deu (10) dies hàbils, i acreditar prèviament a l'adjudicació.
La solvència econòmica i financera es podrà acreditar indistintament per un dels 2 mitjans (volum de negoci o Assegurança de Riscos professionals)
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
tenir una experiència en la realització de treballs o serveis de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs dels tres últims anys. Per determinar que un treball o servei és de la mateixa o similar naturalesa que el que constitueix l'objecte del contracte s'ha d'acudir al codi CPV previst a l'apartat A.3 del quadre de característiques d'aquest plec de clàusules
Observacions:
relació dels principals serveis o treballs efectuats en la qual se n'indiqui l'import, la data i el destinatari, públic, concertat o privat
Limitació d'empreses candidates:
Nombre màxim:
6
Criteris objectius per a la selecció del nombre limitat de candidats:
Els licitadors podran participar presentant oferta als tots els sis (6) lots sempre i quan disposin de la capacitat tècnica necessària i requerida en aquests plecs, en aquest supòsit, el licitador haurà de presentar la documentació corresponent separadament per cadascun dels lots i de manera diferenciada en la plataforma e-licita del perfil del contractant.

Si un licitador resulta adjudicatari com a professional habilitat de l'acord marc en més d'un lot per haver assolit la millor puntuació haurà de disposar necessàriament dels equips formadors obligatoris exigits a cada lot adjudicat i tenir la disponibilitat de prestar les accions de formació de manera simultània si l'horari del cursos ho requereix

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
ACORD INICI LICITACIO CONT1900162.pdf
PDF
INFORME JURIDIC CONT1900162.pdf
PDF
INFORME TECNIC DE MOTIVACIO CONT1900162.pdf
PDF
05.- ANUNCI PERFIL DEL CONTRACTANT CONT1900162.pdf
PDF
Condicions d'execució:
-Apartat M del quadre de característiques del PCAP
- Equip de personal obligatori per a cada lot, per poder executar els contractes basats d'aquest acord marc.
- Plec de prescripcions tècniques.
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya