Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contractació mixta del servei de càtering i subministrament de productes per a actes institucionals de l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Calonge i Sant Antoni
Codi d'expedient:
2019/1281
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Aclariment sobre els documents que s'han d'aportar al sobre, justificatius de que l'empresa disposa d'habilitació professional (Apartat H del quadre de característiques), en concret són els següents: -Certificat d'estar inscrits al Registre Sanitari d'Industries i Productes Alimentaris de Catalunya (RSIPAC), i -Documentació que acrediti que l'empresa disposa d'un programa d'autocontrol elaborat seguint el sistema d'anàlisi de perills i punts de control crític (APPCC). Es fa constar expressament tot i el títol que se li ha donat al document referent al APPCC, que aquest no es tracta d'un certificat de Registre, sino que tal i com es recull a l'Apartat H del quadre de careacterístiques, l'empresa ha de disposar d'aquest programa APPCC, i és el que ha de justificar. Atentament, Unitat de contractació
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte d'aquesta contractació consisteix en la prestació del servei de catering i diversos subminsitraments per jornades, presentacions, inauguracions i diversos actes institucionals organitzats per l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni.

En tots els casos la contractació inclourà el servei de cambrers, muntatge i desmuntatge, excepte en l'apartat de "subministrament de material".
Pressupost de licitació:
24.054,57 € sense IVA 26.660,03 € IVA inclòs (0,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Calonge
Termini de presentació d'ofertes:
14/11/19 23:59 h
Observacions:
La durada del contracte comprèn des de la data de formalització del contracte fins al 31 de desembre de 2020.
Valor estimat del contracte:
43.549,26 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre únic) :
19/11/19 09:00 Sala de Juntes
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es preveu la possibilitat de prorrogar el contracte per una anualitat més.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 90.00 - Criteri: OFERTA ECONÒMICA
Ponderació: 10.00 - Criteri: UTILITZACIÓ DE VEHICLES MENYS CONTAMINANTS PER AL TRANSPORT DEL MATERIAL
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
55523000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Els licitadors acreditaran la seva solvència econòmica i financera pels següents mitjans:

Declaració relativa a la xifra anual de negocis del licitador o candidat, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims anys conclosos haurà de ser d'import igual o superior a una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte.

El volum anual de negocis dels licitadors s'acreditarà mitjançant certificació del Registre Mercantil dels comptes anuals dipositats pel licitador, si l'empresari estigués inscrit en aquest registre, i en cas contrari pels comptes anuals dipositats en el registre oficial que hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.

Alternativament a aquesta documentació es podrà presentar certificat de l'import net de la xifra de negocis de l'AEAT dels anys corresponents.

Si el licitador és una persona física i no està obligat a portar llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel registre Mercantil, podrà substituir aquesta sistemàtica de justificació per l'aportació d'una declaració responsable en la que manifesti aquesta situació i la documentació de què disposa per verificar el seu volum anual de negocis (ex. Declaració del volum de negocis de les declaracions de les rendes corresponents...).

En el cas que el període transcorregut des de la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresa licitadora sigui inferior a tres anys, el requeriment es podrà referir al període efectiu d'activitat. En el supòsit que aquesta data sigui inferior a un any, el requeriment podrà ser proporcional.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:

Una relació dels principals serveis o treballs anàlegs realitzats en els últims tres anys que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat, relacionats amb l'objecte del contracte.

S'exigeix que el licitador haurà d'acreditar com a executat (sense incloure impostos) un import igual o superior al 70% del valor estimat anual mig del contracte, en serveis de similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte.

A efectes de determinar la correspondència entre els serveis executats pel licitador i els que constitueixen l'objecte del contracte, quan hi hagi classificació aplicable a aquest últim s'atendrà a la pertinença al mateix subgrup de classificació i en la resta de casos a la igualtat dels dos primers dígits dels seus respectius CPV.

Els serveis o treballs efectuats s'acrediten mitjançant certificats de bona execució realitzats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari; si escau, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.

S'acreditaran, com a mínim, tots els certificats suficients corresponents als tres anys inclosos en la relació aportada d'aquests serveis o treballs realitzats, segons l'establert als paràgrafs anteriors, que, entre tots, permeti assolir el mínim de solvència exigit.


Per empreses de nova creació (menys de 5 anys) la seva solvència s'acreditarà mitjançant la indicació del personal del qual es disposarà per a l'execució dels treballs i la concreció d'aquells que tinguin una antiguitat mínima d'un any en l'execució de tasques similars a la de l'objecte del contracte.

En la justificació de la solvència s'indicarà la persona/persones adscrites al contracte i s'acreditarà la seva capacitat i experiència mitjançant declaració responsable.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya