Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

SERVEIS D'ELABORACIÓ I PUBLICACIÓ DE CONTINGUTS DIGITALS PER AL PORTAL VILADECANS.CAT, CAMPANYES DE COMUNICACIÓ MUNICIPALS I XARXES SOCIALS DE L'AJUNTAMENT DE VILADECANS.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Viladecans
Codi d'expedient:
AA/ASG/Contractació/2019/37
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'esplai, culturals i esportius
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Publicació d'enllaços
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Serveis consistents en l'elaboració i publicació de continguts digitals per al portal Viladecans.cat, campanyes de comunicació municipals i xarxes socials de l'Ajuntament de Viladecans, mitjançant el foment de la contractació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral.
Pressupost de licitació:
358.677,69 € sense IVA 434.000,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Viladecans
Termini de presentació d'ofertes:
18/11/19 14:00 h
Observacions:
Garantia Definitiva: 5% de l'import de l'adjudicació del contracte, pels dos anys de la seva execució (exclòs l'IVA).
Valor estimat del contracte:
860.826,46 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Si, 2 anys (1+1).
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 05/11/19
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 51.00 - Criteri: Millor preu ofert pel licitador.
Ponderació: 10.00 - Criteri: Millora relativa al compromís de contractació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral per a les noves contractacions o substitucions de personal.
Ponderació: 24.00 - Criteri: Valoració de la proposta presentada en relació a l'aplicació de les últimes tendències de continguts digitals a partir d'un cas pràctic.
Ponderació: 15.00 - Criteri: Valoració de la proposta presentada pels licitadors en relació al pla de formació i al pla de treball i organització.
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
92312211
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
El criteri per a l'acreditació de la solvència econòmica i financera serà el volum anual de negocis del licitador que, referit al millor exercici dins dels tres últims disponibles en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresari i de presentació de les ofertes, haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte.
Mínim d'acreditació:
322.809,92 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Haver realitzat serveis o treballs de característiques similars en els darrers tres (3) anys.
L'empresa o entitat licitadora haurà d'acreditar una experiència mínima de tres anys en projectes de continguts online.
El requisit mínim serà que l'import anual acumulat en l'any de major execució sigui igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del contracte.
Mínim d'acreditació:
150.644,63 €
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Disposar de personal responsable especialista i equip professional suficient per a l'execució dels serveis objecte del contracte. En relació al personal subrogable, en el cas en que el personal adscrit a l'execució del contracte hagi de ser substituït, el nou personal haurà de complir suficientment els següents aspectes:

- Una experiència mínima de l'empresari i del personal de direcció de l'empresa i, en particular, del personal responsable de l'execució del contracte de dos anys en projectes relacionats amb l'objecte del contracte.

- Comptar amb un equip humà suficient per fer front a les tasques objecte del contracte, el qual es troba descrit en el plec de prescripcions tècniques.


- Que el personal assignat a les activitats objecte del contracte tingui una formació mínima de llicenciatura o grau en Ciències de la Comunicació, en qualsevol de les seves branques, per al cap de projecte, de llicenciatura o grau de Comunicació Audiovisual en el cas dels redactors/es o operaris/es reporters/es de càmera de vídeo i de Cicle Formatiu de Grau Superior en Realització de Projectes Audiovisuals en el cas del tècnic/a amb dedicació de 10 hores, les tasques dels quals queden descrites en el plec de prescripcions tècniques.

En els casos de substitució per vacances, malaltia, formació, etc, les persones substitutes hauran de disposar d'aquest mateix perfil professional.

Plecs

 

Documentació

 
01 Informe inici.pdf
PDF
02 Informe criteris socials.pdf
PDF
Informe jurídic.pdf
PDF
Informe estabilitat pressupostària..pdf
PDF
Acord.pdf
PDF
Anunci licitació continguts digitals.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Les establertes al plec de clàusules administratives particulars.
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya