Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Serveis auxiliars de diverses dependències municipals, de l'Institut Municipal Reus Cultura, de Reus Esport i Lleure, SA, de Reus Serveis Municipals, SA-divisió funerària i de Reus Desenvolupament Econòmic, SA

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Reus
Codi d'expedient:
S-0085/2019
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
S'informa en l'apartat "Altres documents" del següent: 1.- Decret número 2019016642 de data 25 d'octubre de 2019, de rectificació d'error material advertit en el Decret número 2019016416 de data 23 d'octubre de 2019. 2.- Anunci de licitació DOUE de data 28 d'octubre de 2019. 3.-Llistat de treballadors corresponent als lots 1, 2 i 3 i llistat de treballadors corresponent al lot 4. Aquesta informació relativa als treballadors, i la que consta a l'Annex 8 del plec, és sols a títol informatiu, ja que en aquest servei no hi ha cap conveni col.lectiu que estableixi l'obligació de subrogació de treballadors.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte d'aquesta licitació és la prestació de serveis auxiliars en les dependències municipals, de l'Institut Municipal Reus Cultura, de Reus Esport i Lleure, SA, de Reus Serveis Municipals, SA-divisió funerària i de Reus Desenvolupament Econòmic, SA
Pressupost de licitació:
664.501,25 € sense IVA 804.046,51 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Reus
Termini de presentació d'ofertes:
25/11/19 23:59 h
Observacions:
CONDICIONS ESPECIALS D'EXECUCIÓ: De conformitat amb l'apartat M del quadre de característiques del plec de clàusules administratives particulars.
SOBRE DIGITAL 2.0: L'oferta s'ha de presentar en format electrònic a través de la plataforma Sobre Digital 2.0.
Valor estimat del contracte:
2.923.805,50 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Conforme l'article 29 de la LCSP, la durada inicial del contracte serà de dos (2) anys. Aquest contracte es podrà prorrogar fins a dues (2) anualitats més, any a any. La durada total del contracte, incloses les pròrrogues, no podrà excedir els quatre (4) anys.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
4
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
4
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
4
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
S'acreditarà mitjançant el volum anual de negoci del licitador o candidat, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims anys conclosos, en funció de la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresari, haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor anual mitjà de cada lot o conjunt de lots.
El volum anual de negoci s'acreditarà mitjançant els seus comptes anuals aprovats i dipositats al Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en l'esmentat registre, i en cas contrari, pels dipositats en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits al Registre Mercantil, acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Observacions:
Veure apartat G1 del quadre de característiques del contracte.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
S'acreditarà mitjançant relació dels principals serveis o treballs realitzats d'igual o similar naturalesa als que correspon l'objecte del contracte, realitzats en els últims tres anys, que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat, dels mateixos. Els serveis o treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic o, quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a manca d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari acompanyada de la documentació de que disposi que acrediti la realització de la prestació; en el seu cas, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.
Almenys l'import anual acumulat en l'any de major execució haurà de ser igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del contracte, de cada lot, o conjunts de lots.
Observacions:
Veure apartat G1 del quadre de característiques del contracte.

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'anuncis

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya