Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contractació del subministrament de consumibles per a impressores làser i paper per a fotocopiadores

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Calonge i Sant Antoni
Codi d'expedient:
2019/8030
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament de consumibles d'informàtica, així com de paper per a les impressores multifunció i fotocopiadores de les dependències municipals
Pressupost de licitació:
55.200,00 € sense IVA 66.792,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Calonge
Termini de presentació d'ofertes:
13/11/19 23:59 h
Valor estimat del contracte:
93.840,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es preveu la possibilitat de prorrogar el contracte per a cadascún dels lots per a una anualitat més.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
2
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
2
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
2
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 40.00 - Criteri: LOT 1 - DESCOMPTE SOBRE PREUS UNITARIS
Ponderació: 40.00 - Criteri: LOT 1 - DESCOMPTE SOBRE PREU DE CATÀLEG
Ponderació: 20.00 - Criteri: LOT 1 - MILLORA, EN DIES, DEL TERMINI DE LLIURAMENT PREVIST AL PPT DELS SUBMINISTRAMENTS
Ponderació: 80.00 - Criteri: LOT 2 - DESCOMPTE SOBRE PREUS UNITARIS
Ponderació: 20.00 - Criteri: LOT 2 - MILLORA, EN DIES, DEL TERMINI DE LLIURAMENT PREVIST AL PPT DELS SUBMINISTRAMENTS
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Criteris de selecció relatius a la solvència econòmica i financera Lots 1 i 2:
Declaració relativa a la xifra anual de negocis del licitador o candidat, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims anys conclosos haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor estimat del lot quan la seva durada no sigui superior a un any, i almenys una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte si la seva durada és superior a un any.

El volum anual de negocis dels licitadors s'acreditarà mitjançant certificació del Registre Mercantil dels comptes anuals dipositats pel licitador, si l'empresari estigués inscrit en aquest registre, i en cas contrari pels comptes anuals dipositats en el registre oficial que hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil

Alternativament a aquesta documentació es podrà presentar certificat de l'import net de la xifra de negocis de l'AEAT (Agència Estatal d'Administració Tributària) dels anys corresponents.

Si el licitador és una persona física i no està obligat a portar llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil podrà substituir aquesta sistemàtica de justificació per l'aportació d'una declaració responsable en la que manifesti aquesta situació i la documentació de què disposa per verificar per el seu volum anual de negocis (exemple: declaració del volum de negocis de les declaracions de les rendes corresponents...).


Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Criteris de selecció relatius a la solvència tècnica o professional Lots 1 i 2:

Els licitadors han d'aportar una relació dels principals subministraments o treballs anàlegs realitzats ens els últims tres anys que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat, relacionats amb l'objecte del contracte.

S'exigeix que el licitador acrediti com a executat (sense incloure impostos) un import equivalent al 50% del valor estimat del contracte per a cada lot en subministraments de similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte.

A efectes de determinar la correspondència entre els subministraments executats pel licitador i els que constitueixen l'objecte del contracte quan hi hagi classificació aplicable a aquest últim s'atendrà a la pertinença al mateix subgrup de classificació i en la resta de casos a la igualtat dels dos primers dígits del seus respectius CPV.

Per acreditar la solvència exigida, en el cas de resultar adjudicatari, prèviament a l'adjudicació del contracte, caldrà aportar certificació emesa per l'òrgan contractant si es tracta d'ens del sector públic o per l'empresa contractant si es tracta del sector privat. A tal efecte, caldrà utilitzar el model de certificat de bona execució que s'acompanyi al PCAP.

Per a les empreses de nova creació (inferior a 5 anys), podran acreditar la solvència tècnica mitjançant l'aportació de mostres, descripcions i fotografies de productes a subministrar, l'autenticitat dels quals pugui certificar-se a petició de l'Ajuntament.

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya