Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Servei d'elaboració de les campanyes de promoció del projecte "Alt Camp: història i patrimoni, les arrels d'una terra", l'edició dels materials publicitaris i la seva difusió a través del pla de comunicació.

Òrgan de contractació:
Consell Comarcal de l'Alt Camp
Codi d'expedient:
AC-2019-000087
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de publicitat
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei d'elaboració de les campanyes de promoció del projecte "Alt Camp: història i patrimoni, les arrels d'una terra", l'edició dels materials publicitaris i la seva difusió a través del pla de comunicació.
Aquest conjunt d'accions estableixen una estratègia de comunicació unificada i integradora que reforça l'oferta turística cultural i patrimonial de la comarca, aprofita les sinergies de les marques turístiques de la Ruta del Cister i la Costa Daurada i s'alinea amb les recomanacions de l'Agència Catalana de Turisme definides al pla estratègic 2018-2022.
Pressupost de licitació:
50.128,07 € sense IVA 60.654,96 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys 6 mesos
Àmbit geogràfic:
Alt Camp
Termini de presentació d'ofertes:
20/11/19 23:59 h
Observacions:
El contracte objecte d'aquests plecs s'emmarca dins de l'operació cofinançada pel PO FEDER de Catalunya 2014-2020, eix prioritari 6, d'acord amb el contingut de la Resolució GAH/1214/2017, de 26 de maig, per la qual se seleccionen les operacions de les entitats locals susceptibles de cofinançament pel PO FEDER de Catalunya 2014-2020, eixos prioritaris 4 i 6.
CONDICIONS ESPECIALS D'EXECUCIÓ: De conformitat amb l'apartat K del quadre de característiques del plec de clàusules administratives particulars.
SOBRE DIGITAL 2.0: L'oferta s'ha de presentar en format electrònic a través de la plataforma Sobre Digital 2.0.
Valor estimat del contracte:
50.128,07 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 46.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 6.00 - Criteri: Estabilitat laboral
Ponderació: 6.00 - Criteri: Accessibilitat/disseny inclusiu
Ponderació: 6.00 - Criteri: Ecoimpressió
Ponderació: 36.00 - Criteri: Memòria explicativa d'Organització del servei
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
79341000
Codi CPA:
73.11
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis, en l'àmbit de l'objecte del contracte, referit a l'any de major volum dels tres últims disponibles en funció de la data de constitució o d'inici d'activitat.
S'acreditarà mitjançant la presentació dels comptes anuals aprovats i dipositats al Registre Mercantil o al registre oficial corresponent. En cas d'empresaris individuals no inscrits al Registre Mercantil, s'acreditarà mitjançant llibres d'inventaris i comptes anuals degudament legalitzats.
Mínim d'acreditació:
30.076,84 €
Observacions:
Veure apartat G.2.1 del quadre de característiques del contracte.
Període:
Referit a l'any de major volum dels tres últims disponibles
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Experiència suficient en la realització de les feines anàlogues a les que constitueixen l'objecte del contracte en el curs dels darrers 3 (tres) anys.

Per tal de determinar que un treball o servei és de naturalesa anàloga a la que constitueix l'objecte del contracte, caldrà acreditar haver realitzat serveis d'agència de comunicació (tant per al sector públic o privat) de temàtica turística i/o patrimonial d'una zona d'alta incidència turística amb més de 12.000 habitants.
Caldrà acreditar, com a mínim, haver realitzat:
- Una campanya gràfica amb un pressupost superior a 7.000 ¤ anuals.
- La gestió i inserció de publicitat en mitjans offline, amb un pressupost de publicitat (sense incloure el FEE de l'agència) superior a 5.000 ¤ anuals.
- Insercions publicitàries online a Google Ads i/o Facebook Ads o serveis similars amb un pressupost de publicitat (sense incloure el FEE de l'agència) superior a 1.500 ¤ anuals.
- Organització d'una roda de premsa que hagi aconseguit publicar la informació en algun mitjà autonòmic.
- Un audiovisual de com a mínim 3 minuts.
- Experiència superior a un any en la gestió d'alguna xarxa social amb més de 800 seguidors.

S'acreditarà mitjançant certificats de bona execució expedits o visats per l'òrgan competent (en cas de treballs realitzats per al sector públic) o certificats equivalents o declaració de l'empresari/a en cas de treballs realitzats per al sector privat, acompanyats dels documents que acreditin la realització de la prestació.
Observacions:
Veure apartat G.2.2 del quadre de característiques del contracte.
Període:
Darrers 3 anys

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya