Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTE DE SERVEIS PER A LA PRESTACIÓ DELS SERVEIS POSTALS DE L'AJUNTAMENT DE GRANOLLERS I ENTITATS ADSCRITES

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Granollers
Codi d'expedient:
2019/018 (186/2019/48)
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Transport de correu per via terrestre i per via aèria
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Substitucio annex III
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Serveis postals de l'Ajuntament de Granollers i les entitats adscrites (comunicacions administratives i notificacions administratives)
Pressupost de licitació:
367.846,86 € sense IVA 396.242,08 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Granollers
Termini de presentació d'ofertes:
18/11/19 14:00 h
Observacions:
Aquesta licitació es tramita electronicament a través de la plataforma de licitació VORTAL:
https://community.vortal.biz/PRODSTS/Users/Login/Index?currentLanguage=ca&SkinName=aytogranollers
L'accés a la plataforma és totalment GRATUÏT.
Per accedir a la plataforma VORTAL, els licitadors que no estiguin donats d'alta hauran de registrar-se seguint instruccions que consten en el plec de clàusules administratives particulars d'aquest expedient.
US RECOMANEM que verifiqueu el vostre programari amb temps suficient abans de la finalització del termini de presentació d'ofertes. Les ofertes que entrin fora del termini establert en la plataforma de licitació quedaran excloses.
Us recordem que teniu a la vostra disposició el Servei d'Atenció al Client de VORTAL a través del correu info@vortal.es o a través del 902 02 02 90 de dilluns a divendres de 09:00 a 19:00 h

SUSPENSIÓ DEL PROCEDIMENT SEGONS ANUNCI PUBLICAT. EN BREU PUBLICAREM EL TERMINI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES DEFINITIU (JA QUE EL QUE S'HA ESTABLERT ES PROVISIONAL) I TAMBÉ ES PUBLICARAN ELS PLECS DE CLAUSULES ADMINISTRATIVES I TECNIQUES DEFINITIUS.

Aquesta licitació es tramita electronicament a través de la plataforma de licitació VORTAL:
https://community.vortal.biz/PRODSTS/Users/Login/Index?currentLanguage=ca&SkinName=aytogranollers

L'accés a la plataforma és totalment GRATUÏT.
Per accedir a la plataforma VORTAL, els licitadors que no estiguin donats d'alta hauran de registrar-se seguint instruccions que consten en el plec de clàusules administratives particulars d'aquest expedient.
US RECOMANEM que verifiqueu el vostre programari amb temps suficient abans de la finalització del termini de presentació d'ofertes. Les ofertes que entrin fora del termini establert en la plataforma de licitació quedaran excloses.
Us recordem que teniu a la vostra disposició el Servei d'Atenció al Client de VORTAL a través del correu info@vortal.es o a través del 902 02 02 90 de dilluns a divendres de 09:00 a 19:00 h
Valor estimat del contracte:
882.832,46 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Licitació electrònica) :
19/11/19 10:00 Plataforma VORTAL
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada del contracte serà de 12 mesos comptadors a partir del dia 1 de gener de 2020 o des de la formalització del contracte, si aquesta és posterior, amb possibilitat de pròrroga per 12 mesos més.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 07/08/19
DOUE:
Accés al DOUE (Correcció d'errades) - 21/10/19
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 50.00 - Criteri: A1. Oferta econòmica
Ponderació: 20.00 - Criteri: A2.1 Oficines adscrites a l'execució del contracte per a la distribució, en municipis de la Comunitat Autònoma de Catalunya amb població inferior a 10.000 habitants
Ponderació: 10.00 - Criteri: A2.2 Oficines adscrites a l'execució del contracte per a la distribució, en municipis d¿Espanya amb poblacióinferior a 10.000 habitants
Ponderació: 20.00 - Criteri: A3. Ampliació de l'horari sobre el mínim establert a la clàusula II del PPT
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
64110000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Classificació
Descripció:
Les empreses que comptin amb classificació empresarial en grup i/o subgrup que es correspongui amb les prestacions objecte del contracte poden acreditar la seva solvència indistintament mitjançant la seva
classificació o bé acreditant el compliment dels requisits específics següents, tot d'acord amb la previsió de l'article 92 LCSP. La correspondència es determinarà a partir del codi CPV.
La classificació que correspon a aquesta contractació es:
Grup R Subgrup 9 categoria 3
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
D'acord amb la previsió de l'article 87.1.a) LCSP, el volum anual de negocis en l'àmbit d'aquest contracte referit al millor dels tres últims exercicis anteriors a la data de presentació de les proposicions o en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresa, ha de tenir un valor estimat superior a: 1.324.000,00¤.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
D'acord amb l'article 90.1.a) LCSP, l'import anual, sense incloure els impostos, que l'empresa licitadora ha de declarar com a executat durant l'any de superior execució en el decurs dels últims tres anys en
serveis o treballs de naturalesa igual o similar que els que constitueixen l'objecte d'aquest contracte ha de ser com a mínim de: 257.000,00¤ en alguns dels tres exercicis esmentats.
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Disposar d'un establiment o oficina en totes les capitals de província de l'Estat i en els municipis de més de 50.000 habitants
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Acreditació de l'autorització administrativa general per a la prestació dels serveis postals no inclosos en l'àmbit del servei postal universal (Secció A) i de l'autorització administrativa singular per a la prestació de
serveis postals universals (Secció B) i no reservats, atorgades per la Subdirecció General de Regulació de Serveis Postals del Ministeri de Foment, tal i com prescriuen els articles 37 a 44 de la Llei 43/2010, de 30 de desembre, del servei postal universal, dels drets dels usuaris i del mercat postal. Amb la presentació d'aquests documents, es justificarà la seva inscripció al Registre General d'Empreses Prestadores de Serveis Postals, condició indispensable per a la prestació dels serveis objecte d'aquest contracte, segons estableix l'article 39 de la Llei 43/2010.
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Els operadors postals acreditats que no siguin la Societat Estatal de Correus i Telègrafs a més de la solvència tècnica indicada anteriorment, s'exigirà que acreditin l'habilitació i condicions d'aptitud per ser operador encarregat de la prestació del servei postal universal, complint els següents requisits:
«Disposar d'un sistema que garanteixi la constància, per qualsevol dels mitjans admesos en dret de la distribució, lliurament, recepció, refús o impossibilitat de lliurament de les notificacions o de les certificacions
en suport paper. A tal efecte, presentaran una memòria explicativa d'un màxim de 5 planes amb el contingut indexat, on quedi definit amb detall com es realitzarà la prestació del servei, de conformitat amb el plec de
prescripcions tècniques i normativa d'aplicació, en concret s'haurà de detallar quin és el circuit que segueix la correspondència des que surt de l'òrgan de contractació fins que arriba al seu destinatari i viceversa i de
la manera que s'acredita la fefaença . S'hauran de detallar quins enviaments es realitzaran per mitjans propis i quins altres enviaments per mitjans aliens»
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
D'acord amb l'article 94 LCSP, l'empresa licitadora ha d'acreditar que compleix les normes del sistema comunitari de gestió i auditoria mediambientals (EMAS) de la Unió Europea, o d'altres sistemes de gestió mediambiental reconeguts de conformitat amb l'article 45 del Reglament (CE) núm 1221/2009, de 25 de novembre de 2009, o d'altres normes de gestió mediambiental basades en les normes europees o
internacionals pertinents d'organismes acreditats.
Mitjà de solvència:
Certificats de control de qualitat expedits pels instituts o serveis oficials
Descripció:
D'acord amb l'article 93 LCSP, l'empresa licitadora ha d'acreditar que compleix les normes de garantia de la qualitat segons les certificacions següents ISO 9001 o equivalent per part d'una entitat acreditada.
Mitjà de solvència:
Certificats de control de qualitat expedits pels instituts o serveis oficials
Descripció:
D'acord amb l'article 90 i ss, LCSP, l'empresa licitadora ha d'acreditar que compleix les normes de seguretat de la informació segons les certificacions ISO 27001 o equivalent per part d'una entitat acreditada.

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'anuncis

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya