Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

ACTUACIÓ TÈCNICA PLANIFICADA, de les 22 hores del 14/10/2019 a les 00:00 hores del 15/10/2019, que pot provocar tall en el servei.

 

CONTRACTE PER A L'ANÀLISI DEL DISSENY ORGANITZATIU DE L'AJUNTAMENT I IMPLEMENTACIÓ DE L'ESTRUCTURA ORGANITZATIVA RESULTANT, MITJANÇANT UNA VALORACIÓ DELS LLOCS DE TREBALL

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Codi d'expedient:
COBS2019/013
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de consultors de direcció i serveis connexos
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Serveis de consultoria per a l'anàlisi del disseny organitzatiu proposat per l'Ajuntament, ajust, desenvolupament i implementació de l'estructura organitzativa resultant, mitjançant una valoració dels llocs de treball de l'Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols.

En concret, les prestacions a realitzar per l'empresa adjudicatària del contracte seran:
- Anàlisi de la proposta organitzativa presentada per l'Ajuntament i propostes de millora.
- Valoració dels llocs de treball, prèvia definició de les seves característiques.
- Assessorament en la implantació del resultat de la valoració dels llocs de treball.
Pressupost de licitació:
42.350,00 € sense IVA 51.243,50 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Sant Feliu de Guíxols
Termini de presentació d'ofertes:
25/10/19 23:59 h
Valor estimat del contracte:
42.350,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
S'estableix la possibilitat d'una pròrroga de màxim 6 mesos, sense que aquesta generi una contraprestació econòmica addicional al preu fixat per a l'execució del contracte.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 30.00 - Criteri: Preu
Ponderació: 15.00 - Criteri: Accions formatives
Ponderació: 5.00 - Criteri: Concreció dels treballs
Ponderació: 10.00 - Criteri: Metodologia
Ponderació: 25.00 - Criteri: Recursos humans
Ponderació: 10.00 - Criteri: Proposta de treball
Ponderació: 5.00 - Criteri: Cronograma
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
79414000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
El criteri per l'acreditació de la solvència econòmica i financera serà el volum anual de negoci de la persona licitadora o candidata, referit a l'any de major volum de negoci dels 3 últims anys conclosos, que haurà de ser de 65.000,00 ¤.
Observacions:
S'acreditarà presentant el certificat corresponent amb el volum anual de negocis dels darrers últims anys, acompanyat de les seves comptes anuals aprovades o dipositades en el Registre Mercantil, si la persona empresària estigués inscrita en dit registre i, en cas contrari, per les dipositades en el registre oficial en que hagi d'estar inscrita. Les persones empresàries individuals no inscrites en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
El personal consultor de l'empresa adjudicatària del contracte que realitzi els treballs, haurà de comptar amb experiència pròpia i directa en l'àmbit de l'objecte del contracte, tant en la vessant tècnica com jurídica, raó per la qual hauran de tenir coneixement propi de la legislació sobre funció pública.
Per acreditar aquesta situació, les empreses licitadores hauran d'haver executat en els darrers 3 anys, com a mínim, 3 tasques de valoració de llocs de treball i realització de relacions de llocs de treball en les administracions públiques, amb un import mínim del contracte de 30.000 euros.
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
L'empresa consultora destinarà, com a mínim, 1 consultor expert, amb titulació universitària en relació amb l'objecte del contracte i amb experiència en execució de projectes de característiques similars, de com a mínim 5 anys. Les empreses licitadores que presentin oferta hauran d'indicar en la mateixa el nom, titulació i experiència del personal professional que destinarà a aquest contracte.
La titulació del personal que es destinarà al servei contractat ha de comptar, com a mínim, d'un llicenciat en dret. La formació i experiència s'acreditarà mitjançant perfil professional en el qual no es facin constar dades de caràcter personal.
Observacions:
D'acord amb l'article 90.4 de la LCSP, en el cas que el licitador sigui una empresa de nova creació, només haurà de posseir la solvència esmentada en el punt anterior (títols acadèmics i professionals).

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya