Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

715/2019 Servei de defensa i assistència jurídica, dins de l'àmbit penal, dels agents de la Policia Municipal.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sabadell
Codi d'expedient:
715/2019
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
serveis jurídics
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei de defensa penal en totes les fases processals que s'originin arrel de la incoació d'actuacions judicials de caràcter penal, en les quals es vegi implicat un agent de la Policia Municipal de Sabadell, ja sigui en qualitat de perjudicat, investigat o encausat, com a conseqüència de la seva actuació professional, i donarà servei als supòsits de denúncies falses contra agents.
Pressupost de licitació:
74.380,16 € sense IVA 90.000,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Sabadell
Termini de presentació d'ofertes:
25/10/19 23:59 h
Observacions:
Per consultes o petició d'informació sobre el contracte adreceu-vos al telèfon i/o e-mail que consta a l'apartat A del quadre resum, annex I del Plec de clàusules administratives particulars, o bé al que figura a l'apartat 2 de l'Anunci de licitació del contracte (obtenció d'informació).
Consulteu els horaris d'obertura de les oficines de registre de l'Ajuntament de Sabadell a l'adreça: http://www.sabadell.cat/ca/fitxes-repertori?cod=3710
Valor estimat del contracte:
81.818,18 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre 3) :
29/10/19 10:00 Policia Municipal. c. Pau Claris, 100 08205 Sabadell.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 60.00 - Criteri: Baixa econòmica del pressupost de licitació
Ponderació: 10.00 - Criteri: Plataforma de consulta telemàtica
Ponderació: 5.00 - Criteri: Servei de Compliance Penal
Ponderació: 5.00 - Criteri: Formació als agents
Ponderació: 10.00 - Criteri: Equip tècnic: Mitjans humans adscrits a l¿execució del contracte
Ponderació: 5.00 - Criteri: Pla d¿execució dels serveis
Ponderació: 5.00 - Criteri: Proposta de millora en assessorament complementari extern d¿experts especialitzats
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
79110000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Declaració sobre el volum anual de negocis del licitador referit a l'anyg de major volum de negoci dels tres últims conclosos.
Mínim d'acreditació:
30.681,82 €
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals.
Mínim d'acreditació:
50.000,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals serveis o treballs realitzats en els últims tres anys corresponents a igual o similar naturalesa de l'objecte del contracte.
Mínim d'acreditació:
14.318,18 €
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Relació del personal tècnic o de les unitats tècniques, estiguin o no integrats en l'empresa, dels que es disposi per l'execució del contracte, especialment els encarregats del control de qualitat.
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Titulacions acadèmiques i professionals de l'empresari i del personal directiu de l'empresa i en particular el personal responsable de l'execució del contracte.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya