Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTACIÓ DEL SERVEI DE DIRECCIÓ DE FIRES, LA GESTIÓ DE LA FIRA EXPOHABITAT, LA GESTIÓ DE LA FIRA GASTRONÒMICA I LA LOGÍSTICA I MUNTATGE DEL CONGRÉS D'EMPRENADORIA

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Calonge i Sant Antoni
Codi d'expedient:
2019/1698
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contractació del servei de direcció de fires, la gestió de la Fira Expohabitat, la gestió de la Fira Gastronòmica i la logística i muntatge del Congres d'Emprenadoria.
Pressupost de licitació:
106.600,00 € sense IVA 128.986,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Calonge
Termini de presentació d'ofertes:
30/09/19 23:59 h
Valor estimat del contracte:
191.320,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es preveu la pròrroga d'una anualitat.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
3
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
3
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
3
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 40.00 - Criteri: Lots 1 i 2. Oferta econòmica més baixa
Ponderació: 30.00 - Criteri: Lots 1 i 2. Retolació dels estands amb materials reutilitzables i logotip de la fira
Ponderació: 10.00 - Criteri: Lots 1 i 2. Aportació d'un panell serigrafiat en color de pvc de 2 mm del programa d'activitats de la fira compatible amb el suport de rodes ja existent de 5x4 mm
Ponderació: 20.00 - Criteri: Lots 1 i 2. Compromís de contractar joves inscrits a l'atur de fins a 29 anys: 1 jove de fins a 29 anys: 10 punts; 2 joves de fins a 29 anys: 20 punts
Ponderació: 40.00 - Criteri: Lot 3. Oferta econòmica mes baixa
Ponderació: 20.00 - Criteri: Lot 3. Aportació de dos rètols serigrafiats amb PVC de 3 mil.límetres de 1x1,50m amb la informació de les ponències i horaris
Ponderació: 20.00 - Criteri: Lot 3. Compromís de millora del càtering amb un bruch (consistent en una beguda -cervesa artesanal o vi de proximitat del territori i un petit refrigeri amb patates i olives o similar) per la conferència magistral
Ponderació: 20.00 - Criteri: Lot 3. Compromís de contractar joves inscrits a l'atur de fins a 29 anys: 1 jove de fins a 29 anys: 10 punts; 2 joves de fins a 29 anys: 20 punts
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Declaració relativa a la xifra anual de negocis del licitador o candidat, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims anys conclosos haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte per la lot al que es vol optar.

En cas de voler optar a més d'un lot, l'import a acreditar serà la suma dels imports indicats per tots els lots als que es vulgui optar.

El volum anual de negocis dels licitadors s'acreditarà mitjançant certificació del Registre Mercantil dels comptes anuals dipositats pel licitador, si l'empresari estigués inscrit en aquest registre, i en cas contrari pels comptes anuals dipositats en el registre oficial que hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil

Alternativament a aquesta documentació es podrà presentar certificat de l'import net de la xifra de negocis de l'AEAT (Agència Estatal d'Administració Tributària) dels anys corresponents.

Si el licitador és una persona física i no està obligat a portar llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil podrà substituir aquesta sistemàtica de justificació per l'aportació d'una declaració responsable en la que manifesti aquesta situació i la documentació de què disposa per verificar per el seu volum anual de negocis (exemple: declaració del volum de negocis de les declaracions de les rendes corresponents...).
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Per a lots 1 i 2

Una relació dels principals serveis o treballs anàlegs realitzats en els últims tres anys que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat, relacionats amb l'objecte del contracte, per un import de com a mínim l'import anual del lot pel qual es vol optar.

En cas de voler optar a més d'un lot, l'import a acreditar serà la suma dels imports indicats per tots els lots als que es vulgui optar.

A efectes de determinar la correspondència entre els serveis executats pel licitador i els que constitueixen l'objecte del contracte, quan hi hagi classificació aplicable a aquest últim s'atendrà a la pertinença al mateix subgrup de classificació i en la resta de casos a la igualtat dels dos primers dígits dels seus respectius CPV.

Els serveis o treballs efectuats s'acrediten mitjançant certificats de bona execució realitzats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari; si escau, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.

S'acreditaran, com a mínim, tots els certificats suficients corresponents als tres anys inclosos en la relació aportada d'aquests serveis o treballs realitzats, segons l'establert als paràgrafs anteriors, que, entre tots, permeti assolir el mínim de solvència exigit.



Per a empreses de nova creació (menys de 5 anys d'antiguitat):

Indicació del personal tècnic o de les unitats tècniques, integrades o no em l'empresa, participants en el contracte especialment aquells encarregats del control de qualitat. Cal acreditar com a mínim: 2 muntadors d'stands, 1 tècnic d'audiovisuals, un lampista autoritzat. L'esmentat extrem s'acreditarà mitjançant els contractes laborals vigents dels tècnics requerits. I si es tracta de personal subcontractat hauran d'acreditar el contracte amb l'empresa adjudicatària.


Per al lot 3

Una relació dels principals serveis o treballs anàlegs realitzats en els últims tres anys que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat, relacionats amb l'objecte del contracte, per un import de com a mínim l'import anual del lot pel qual es vol optar.

En cas de voler optar a més d'un lot, l'import a acreditar serà la suma dels imports indicats per tots els lots als que es vulgui optar.

A efectes de determinar la correspondència entre els serveis executats pel licitador i els que constitueixen l'objecte del contracte, quan hi hagi classificació aplicable a aquest últim s'atendrà a la pertinença al mateix subgrup de classificació i en la resta de casos a la igualtat dels dos primers dígits dels seus respectius CPV.

Els serveis o treballs efectuats s'acrediten mitjançant certificats de bona execució realitzats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari; si escau, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.

S'acreditaran, com a mínim, tots els certificats suficients corresponents als tres anys inclosos en la relació aportada d'aquests serveis o treballs realitzats, segons l'establert als paràgrafs anteriors, que, entre tots, permeti assolir el mínim de solvència exigit.

Per a empreses de nova creació (menys de 5 anys d'antiguitat):

Indicació del personal tècnic o de les unitats tècniques, integrades o no em l'empresa, participants en el contracte especialment aquells encarregats del control de qualitat.

Cal acreditar com a mínim: Un llicenciat amb una titulació referida a activitats empresarials com ara llicenciatura relacionada amb la gestió de temes empresarials, 2 muntadors d'stands, 1 tècnic d'audiovisuals, un lampista autoritzat. (Veure acreditació PCAP)

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya