Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

SCS-2019-231 Subministrament d'equips d'ecografia per a centres d'atenció primària

Òrgan de contractació:
Servei Català de la Salut (CatSalut)
Unitat de contractació:
Unitat de Contractacions de la Divisió de Recursos Físics
Codi d'expedient:
SCS-2019-231
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
1.-S'ha detectat un error en el títol del Lot 5 que apareix a l'apartat A del Quadre de Característiques. On deia: "Ecografia portàtil i general primària" ha de dir: "Ecografia general atenció primària". Daquesta manera, s'equipara amb el títol del Lot 5 que apareix al Plec de Prescripcions Tècniques. 2.-Addicionalment, s'ha corregit una error gramatical del document de compromís d'integració de solvència.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament d'equips d'ecografia per a centres d'atenció primària integrats en el SISCAT
Pressupost de licitació:
1.734.876,04 € sense IVA 2.099.200,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 mes
Àmbit geogràfic:
Catalunya
Termini de presentació d'ofertes:
02/09/19 10:00 h
Observacions:
D'acord amb el que preveu l'apartat J.2 del quadre de característiques del contracte, dins el termini de 7 dies naturals a comptar des de la data d'obertura dels sobres B, els licitadors hauran de presentar mostra dels equips ofertats a l'adreça que s'informarà des del CatSalut. En cas que l'equip sigui el mateix per a diversos lots als quals es concorri, caldrà presentar únicament un element, especificant a quins lots fa referència, i acompanyat dels accessoris i altres elements requerits per a cadascun dels lots. La manca de presentació de les mostres en el termini establert o la presentació d'una mostra que no s'ajusti a les condicions establertes, serà motiu d'exclusió de la licitació en relació al lot afectat.
Valor estimat del contracte:
2.081.851,25 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
7
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
7
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
7
DOUE:
Accés al DOUE - 17/07/19
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 50.00 - Criteri: preu
Ponderació: 6.00 - Criteri: Terminis de garantia
Ponderació: 12.00 - Criteri: Característiques tècniques
Ponderació: 5.00 - Criteri: Configuració
Ponderació: 5.00 - Criteri: Programari
Ponderació: 12.00 - Criteri: Valoració de la mostra
Ponderació: 2.00 - Criteri: Servei tècnic durant el període de garantia
Ponderació: 8.00 - Criteri: Condicions de manteniment un cop finalitzat el període de garantia
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis mínim d'una vegada i mitja el valor estimat de contracte dels lots als que licita en, com a mínim, un dels tres darrers exercicis aprovats
Mitjà de solvència:
Patrimoni nét
Descripció:
Patrimoni net igual o superior a 1 euro al tancament de l'últim exercici econòmic per al qual estigui vençuda l'obligació d'aprovació de comptes anuals
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació de subministraments d'iguals o similars característiques als lots als quals es presenta realitzats en un període de 12 mesos consecutius durant els darrers tres anys, ja sigui en un únic contracte o en diversos, i per un import mínim d'una vegada el valor estimat de contracte dels lots que als que licita
Mitjà de solvència:
Certificats de control de qualitat expedits pels instituts o serveis oficials
Descripció:
sistema de gestió de qualitat que compleixi els requisits de la Norma ISO 9001:2015 o equivalent, en relació a les mesures emprades per garantir la qualitat i la disponibilitat de personal tècnic o unitats tècniques, integrades o no a l'empresa, que es disposa per a l'execució del contracte, especialment els responsables de control de qualitat

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'anuncis

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya