Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

INCIDÈNCIA TÈCNICA EN EL SISTEMA D'AGREGACIÓ DE LA INFORMACIÓ ENTRE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA (PSCP) I LA PLATAFORMA DE CONTRATACIÓN DEL SECTOR PÚBLICO DE L'ESTAT (PLACSP) ESTÀ PROVOCANT QUE ALGUNES PUBLICACIONS DE LA PSCP NO S'ENVIÏN CORRECTAMENT A LA PLACSP. ELS TÈCNICS ESTAN TREBALLANT PER TAL QUE LA INCIDÈNCIA ESTIGUI RESOLTA AL LLARG DEL DIA D'AVUI. LES PUBLICACIONS DE LA PSCP QUE NO S'ESTAN ENVIANT EN AQUESTS MOMENTS ES PUBLICARAN A LA PLACSP TAN AVIAT ESTIGUI RESOLT EL PROBLEMA TÈCNIC.

 

Servei tècnic de suport, manteniment i actualització del sistema de gestió de tresoreria

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Reus
Codi d'expedient:
S-0232/2019
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Negociat sense publicitat
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
La present licitació té per objecte la contractació del Servei tècnic de suport, manteniment i actualització del sistema de gestió de tresoreria que està basat en una solució anomenada XRT en la seva versió 4 que permet:

- l'intercanvi d'informació amb les entitats bancàries de forma automatitzada
- la gestió de la tresoreria
- la conciliació bancària

Es requereix els següents tipus de serveis:

- actualitzacions i correccions del programari actual
- suport tècnic en cas d'incidències o consultes funcionals del sistema
Pressupost de licitació:
1.865,07 € sense IVA 2.256,73 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Reus
Termini de presentació d'ofertes:
12/09/19 23:59 h
Observacions:
CONDICIONS ESPECIALS D'EXECUCIÓ: De conformitat amb l'apartat K del quadre de característiques del plec de clàusules administratives particulars.
Valor estimat del contracte:
7.460,28 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Aquest contracte es podrà prorrogar per períodes anuals fins a dues (2) anualitats més, any a any. La durada total del contracte, incloses les pròrrogues, no podrà excedir els quatre (4) anys, de conformitat amb el que disposa l'article 29 de la LCSP.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
48400000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Per riscos professionals vigent fins a la finalització del termini de presentació d'ofertes, per import de cobertura no inferior al valor estimat del contracte, així com aportar el compromís vinculant de renovació o pròrroga que garanteixi el manteniment de la seva cobertura durant tota l'execució del contracte.

Aquest requisit s'entendrà complert pels licitadors que incloguin en la seva oferta un compromís vinculant de subscripció, en cas de resultar adjudicataris, de l'assegurança exigida. Aquest compromís s'haurà de fer efectiu dins del termini dels deu dies hàbils al que es refereix l'article 150 de la LCSP (requeriment previ a l'adjudicació).

L'acreditació d'aquest requisit es farà mitjançant certificat emès per la companyia asseguradora, en el qual constin els imports i riscos assegurats, i la data de venciment de l'assegurança, i mitjançant el document de compromís vinculant de subscripció, pròrroga o renovació de l'assegurança, en els casos en que procedeixi.
Mínim d'acreditació:
7.460,28 €
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
referit a l'any de major número de negoci dels tres últims conclosos, en funció de la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresari. Es considera suficient solvència tenir un volum de negoci anual igual o superior a 2.797,61 euros.

El volum anual de negocis serà acreditat mitjançant els seus comptes anuals aprovats i dipositats al Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en l'esmentat registre, i en cas contrari, pels dipositats en el registre oficial en que hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits al Registre Mercantil, acreditaran el seu volum anual de negocis, mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Mínim d'acreditació:
2.797,61 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Acreditar l'execució pels serveis de mateix objecte del contracte per almenys 2 entitats del sector públic o 4 del sector privat amb un import anual igual o superior a 1.865,07¤ (més l'IVA que correspongui) en les últimes 3 anualitats.
Els serveis o treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic o, quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a manca d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari acompanyada de la documentació de que disposi que acrediti la realització de la prestació; en el seu cas, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.
Mínim d'acreditació:
1.865,07 €
Limitació d'empreses candidates:
Nombre mínim:
1
Nombre màxim:
1
Criteris objectius per a la selecció del nombre limitat de candidats:
El procediment per contractar serà negociat sense publicitat, a l'empara de l'article 168 a) apartat 2 de la LCSP, en relació al procediment negociat per raons tècniques o per motius relacionats amb la protecció de drets d'exclusiva, que motiven que el contracte sols pugui ser desenvolupat per un únic empresari; i amb caràcter ordinari.

L'empresa SAGE SPAIN, SL és l'única empresa que pot prestar el servei objecte d'aquest contracte, atès que és el mateix fabricant del programari.
Identificació d'àmbits de negociació:
El preu de l'oferta econòmica

Plecs

 

Documentació

 
Annex 1. Declaració responsable.doc
DOC
Annex 2. Model d'oferta econòmica.doc
DOC
DEUC.pdf
PDF
Informe necessitats.pdf
PDF
Decret_2019011656 inici.pdf
PDF
Decret_2019013056_aprov plec.pdf
PDF
Invitació.pdf
PDF
Condicions d'execució:
De conformitat amb l'apartat K del quadre de característiques del contracte.
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya