Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Contracte del servei de prevenciˇ aliŔ per al desenvolupament de les activitats preventives de riscos laborals de les especialitats de seguretat en el treball, higiene industrial, ergonomia i psicosociologia aplicada i medicina del treball. Exp.2019/2490

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament d'Olesa de Montserrat
Unitat de contractaciˇ:
Ajuntament d'Olesa de Montserrat
Codi d'expedient:
2019/2490
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis socials i de salut
Procediment de licitaciˇ:
Obert
Tramitaciˇ simplificada:
Compra d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

Descripciˇ de l'esmena:
Canvi del dia d'obertura del sobre ˙nic. El sobre ˙nic s'obrirÓ en sessiˇ p˙blica el dia 17 de setembre a les 10 hores.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
L'objecte d'aquesta contractaciˇ Ús la prestaciˇ del servei de prevenciˇ aliŔ per al desenvolupament de les activitats preventives de riscos laborals de les especialitats de Seguretat en el Treball, Higiene Industrial, Ergonomia i Psicosociologia aplicada i Medicina del Treball.
La finalitat del present contracte Ús el compliment d'all˛ que estableix la normativa vigent per al desenvolupament de les activitats preventives de riscos laborals.

Pressupost de licitaciˇ:
41.214,88 € sense IVA 0,00 € IVA incl˛s (0,00%)
Durada del contracte:
2 anys
└mbit geogrÓfic:
Olesa de Montserrat
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
09/09/19 14:00 h
Observacions:
DESGLOSSAMENT PRESSUPOST:
Seguretat en el treball, Higiene industrial, Ergonomia i Psicosociologia aplicada: Base_16.214,88Ą IVA 21%_3.405,12Ą Total_19.620,00Ą
VigilÓncia de la salut individual / Medicina en el treball: Base_25.000,00Ą IVA_EXEMPT Total_25.000,00Ą

La documentaciˇ s'haurÓ de presentar en un sobre ┌NIC.
Lloc de presentaciˇ: registre Ajuntament d'Olesa de Montserrat. Horari Registre: *dilluns a divendres de 8,30h a 14:00h (OAC) *dilluns a divendres de 16:00h a 20:00h (Recepciˇ)
Valor estimat del contracte:
90.672,73 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques :
17/09/19 10:00
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
Es preveu la possibilitat de pr˛rroga per a dos anys mÚs.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisiˇ en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicaciˇ:
Ponderaciˇ: 40.00 - Criteri: Oferta econ˛mica
Ponderaciˇ: 15.00 - Criteri: Proximitat del centre mŔdic per l'exercici de la vigilÓncia de la salut a la seu de l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat
Ponderaciˇ: 15.00 - Criteri: Realitzaciˇ de les revisions de renovaciˇ del carnet de conduir per al personal municipal que ha de portar vehicles, sense cost afegit per l'Ajuntament
Ponderaciˇ: 15.00 - Criteri: Realitzaciˇ de proves complementÓries en l'exploraciˇ mŔdica, sense cost afegit per a l'Ajuntament
Ponderaciˇ: 10.00 - Criteri: Ampliaciˇ de les hores/any de seguiment i coordinaciˇ d'activitats empresarials
Ponderaciˇ: 5.00 - Criteri: Millora del termini de lliurament dels resultats de les revisions mŔdiques
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
85147000
Garantia provisional:
No
SolvŔncia econ˛mica i financera
MitjÓ de solvŔncia:
Xifra anual de negoci
Descripciˇ:
Volum anual de negocis, que referit a l'any de mÚs volum de negoci dels tres ˙ltims acabats ha de ser almenys una vegada i mitja el valor anual mitjÓ del contracte.
Observacions:
Forma d'acreditaciˇ: s'ha d'acreditar per mitjÓ dels seus comptes anuals aprovats i dipositats al Registre Mercantil, si l'empresari estÓ inscrit en el Registre, i en cas contrari pels dipositats en el registre oficial en quŔ hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil han d'acreditar el seu volum anual de negocis mitjanšant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
SolvŔncia tŔcnica i professional
MitjÓ de solvŔncia:
Treballs realitzats
Descripciˇ:
Una relaciˇ dels principals serveis efectuats en els tres ˙ltims anys, de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte, l'import anual acumulat dels quals l'any de mÚs execuciˇ sigui igual o superior al 70 per cent de l'anualitat mitjana del contracte.
Observacions:
Forma d'acreditaciˇ: mitjanšant una relaciˇ dels principals serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de, com a mÓxim els tres ˙ltims anys, en la qual se n'indiqui l'import, la data i el destinatari, p˙blic o privat; quan sigui necessari per garantir un nivell adequat de competŔncia, els poders adjudicadors poden indicar que es tenen en compte les proves dels serveis pertinents efectuats mÚs de tres anys abans. Quan li ho requereixin els serveis que depenen de l'˛rgan de contractaciˇ, els serveis o treballs efectuats s'han d'acreditar mitjanšant certificats expedits o visats per l'˛rgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector p˙blic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjanšant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjanšant una declaraciˇ de l'empresari, acompanyada dels documents en poder seu que acreditin la realitzaciˇ de la prestaciˇ; si s'escau, aquests certificats els ha de comunicar directament a l'˛rgan de contractaciˇ l'autoritat competent.

Plecs

 

Documentaciˇ

 
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya