Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

AvÝs

COMUNICAT EN RELACIË AMB EL FUNCIONAMENT T╚CNIC DE LA PLATAFORMA AT╚S L'AIXECAMENT DE LA SUSPENSIË DELS PROCEDIMENTS DE CONTRACTACIË P┌BLICA https://bit.ly/2zuGR4A COMUNICAT SOBRE LA PUBLICACIË A LA PLATAFORMA DELS CONTRACTES TRAMITATS D'EMERG╚NCIA https://bit.ly/2S0fuWv ACTUALITZACIË DEL COMUNICAT SOBRE ELS ACTES D'OBERTURA DE SOBRES VIRTUALS O TELEM└TICS (29 D'ABRIL DE 2020) https://bit.ly/2VTEmjS

 

Servei de VigilÓncia de la Salut pel personal de l'Ajuntament de Reus

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de Reus
Codi d'expedient:
S-0090/2019
Tipus de tramitaciˇ:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

Descripciˇ de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
L'objecte d'aquest contracte Ús la contractaciˇ del servei de prevenciˇ aliŔ per a cobrir la vigilÓncia de la salut del personal al servei de l'Ajuntament de Reus
Pressupost de licitaciˇ:
23.100,00 € sense IVA 24.801,00 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
└mbit geogrÓfic:
Reus
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
18/06/19 23:59 h
Observacions:
CONDICIONS ESPECIALS D'EXECUCIË: De conformitat amb l'apartat M del quadre de caracterÝstiques del plec de clÓusules administratives particulars.
SOBRE DIGITAL 2.0: L'oferta s'ha de presentar en format electr˛nic a travÚs de la plataforma Sobre Digital 2.0.
El pressupost anual de licitaciˇ (despesa mÓxima anual estimada), Ús de 24.801,00 euros, dels quals 1.701,00 euros es corresponen a l'IVA i la resta (23.100,00 euros) es corresponen a la part de vigilÓncia de la salut colĚlectiva i individual que es repartirÓ de la segŘent manera:
- Una part fixa destinada a la vigilÓncia de la salut colĚlectiva (segons es detalla al plec tŔcnic), amb una despesa mÓxima anual de 9.801,00 euros (21% d'IVA incl˛s, segons s'estableix a la Llei 37/1992, de 28 de desembre, de l'Impost del Valor Afegit, aixÝ com a la Consulta DGT V1420-14, de 27 de maig de 2014).
- Una part variable destinada a la vigilÓncia de la salut individual (segons es detalla al plec tŔcnic), establint-se un mÓxim unitari de 50,00 euros per revisiˇ mŔdica i treballador (exempt d'IVA). S'indica a tÝtol informatiu que el n˙mero de reconeixements mŔdics efectuats pel personal de l'Ajuntament de Reus en anys anteriors es situa en un promig anual de 300, d'una plantilla que durant l'any 2018 ha tingut un promig de 788 empleats.
Les empreses licitadores hauran d'estar inscrites al registre dels Serveis de Prevenciˇ Aliens (SPA) acreditats per la Generalitat de Catalunya o per la Comunitat Aut˛noma corresponent. Aquest requisit s'acreditarÓ pel licitador proposat com a adjudicatari en el moment del requeriment previ que estableix la clÓusula quinzena d'aquest plec de clÓusules.
Valor estimat del contracte:
99.330,00 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre B Documentaciˇ a valorar mitjanšant criteris d┐adjudicaciˇ amb judici de valor) :
15/07/19 11:00 Edifici d'Hisenda Municipal Sala Polivalent 3er pis C/Sant Llorenš,25 43201 REUS
Obertura de pliques (Sobre C Documentaciˇ a valorar mitjanšant criteris avaluables objectivament) :
09/08/19 13:00 Edifici d'Hisenda Municipal Sala Polivalent 3er pis C/Sant Llorenš,25 43201 REUS
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
Aquest contracte es podrÓ prorrogar fins a dues (2) anualitats mÚs, any a any. La durada total del contracte, incloses les pr˛rrogues, no podrÓ excedir els quatre (4) anys.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisiˇ en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicaciˇ:
Ponderaciˇ: 50.00 - Criteri: Millor oferta econ˛mica
Ponderaciˇ: 10.00 - Criteri: Disposar a Reus de mÚs d'una UBS a temps complet
Ponderaciˇ: 10.00 - Criteri: Oferta formativa
Ponderaciˇ: 15.00 - Criteri: Disposar d'una aplicaciˇ informÓtica per gestionar l'agenda de revisions mŔdiques de forma individualitzada o pel personal del Servei de Prevenciˇ
Ponderaciˇ: 5.00 - Criteri: Assessorament i derivaciˇ professional en cas de situaciˇ de risc psicosocial
Ponderaciˇ: 5.00 - Criteri: Que el SPA aporti a l'empleat informaciˇ addicional a l'informe de salut que es facilita desprÚs de la realitzaciˇ de la revisiˇ mŔdica
Ponderaciˇ: 5.00 - Criteri: Altres millores diferents de les anteriors que proposi el SPA i que no suposin cap cost econ˛mic per l'Ajuntament
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
85147000
Garantia provisional:
No
SolvŔncia econ˛mica i financera
MitjÓ de solvŔncia:
Xifra anual de negoci
Descripciˇ:
Volum anual de negocis, referit a l┐any de major n˙mero de negoci dels tres ˙ltims conclosos, en funciˇ de la data de creaciˇ o d┐inici de les activitats de l'empresari. Es considera suficient solvŔncia tenir un volum de negoci anual igual o superior a 68.000,00 euros. S'acreditarÓ per mitjÓ dels comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari estiguÚs inscrit en aquest registre, i en cas contrari pels dipositats en el registre oficial en que ha d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits al Registre Mercantil, acreditaran el seu volum anual de negocis, mitjanšant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
MÝnim d'acreditaciˇ:
68.000,00 €
MitjÓ de solvŔncia:
Asseguranša d'indemnitzaciˇ
Descripciˇ:
Asseguranša d'indemnitzaciˇ per riscos professionals vigent fins a la finalitzaciˇ del termini de presentaciˇ d'ofertes per un import no inferior a 300.000,00 euros, aixÝ com aportar el compromÝs vinculant de renovaciˇ o pr˛rroga que garanteixi el manteniment de la seva cobertura durant tota l'execuciˇ del contracte.
Aquest requisit s'entendrÓ complert pels licitadors que incloguin en la seva oferta un compromÝs vinculant de subscripciˇ, en cas de resultar adjudicataris, de l'asseguranša exigida. Aquest compromÝs s'haurÓ de fer efectiu dins del termini dels deu dies hÓbils al que es refereix l'article 150 de la LCSP (requeriment previ a l'adjudicaciˇ).
Observacions:
L'acreditaciˇ d'aquest requisit es farÓ mitjanšant certificat emŔs per la companyia asseguradora, en el qual constin els imports i riscos assegurats, i la data de venciment de l'asseguranša, i mitjanšant el document de compromÝs vinculant de subscripciˇ, pr˛rroga o renovaciˇ de l'asseguranša, en els casos en que procedeixi.
SolvŔncia tŔcnica i professional
MitjÓ de solvŔncia:
Treballs realitzats
Descripciˇ:
Una relaciˇ dels principals serveis o treballs del mateix objecte que el d'aquest contracterealitzats en els ˙ltims 3 anys que inclogui import, dates i el destinatari, p˙blic o privat, dels mateixos. Els serveis o treballs efectuats s'acreditaran mitjanšant certificats expedits o visats per l'˛rgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector p˙blic o, quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjanšant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjanšant una declaraciˇ de l'empresari, acompanyat dels documents dels que disposi per acreditar la realitzaciˇ de la prestaciˇ o servei.
Almenys l'import anual acumulat en l'any de major execuciˇ del perÝode citat haurÓ de ser de igual o superior a 17.382 euros.
MÝnim d'acreditaciˇ:
17.382,00 €

Plecs

 

Documentaciˇ

 
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya