Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Subministrament i instal·lació d'un espectròmetre de masses MALDI-TOF lineal i reflectró per a la Unitat d'Espectrometria de Masses dels Serveis Tècnics de Recerca de la Universitat de Girona - Exp. 011/19.S

Òrgan de contractació:
Universitat de Girona
Codi d'expedient:
011/19.S
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament i instal·lació de d'un espectròmetre de masses MALDI-TOF lineal i reflectró per a la Unitat d'Espectrometria de Masses dels Serveis Tècnics de Recerca de la Universitat de Girona (CPV 38433100-0).
Actuació finançada per FEDER/Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Agencia Estatal de Investigación / EQC2018-004422-P - Programa Operativo Plurirregional de España (POPE) 2014-2020.
Aquesta licitació no es divideix en lots, d'acord amb la justificació exposada pel responsable del contracte, de data 5 d'abril de 2019, incorporada a l'expedient.
Pressupost de licitació:
250.000,00 € sense IVA 302.500,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 mesos
Àmbit geogràfic:
Girona
Termini de presentació d'ofertes:
30/07/19 12:00 h
Observacions:
En cas de necessitar suport en relació amb l'accés i ús de l'eina obligatòria de presentació d'ofertes "Sobre Digital", podeu contactar amb l'Administració Electrònica de la Universitat de Girona mitjançant el correu electrònic eadministracio@udg.edu. Alhora, si necessiteu suport per a l'accés de la sessió d'obertura pública mitjançant streaming, podeu contactar amb la mateixa unitat.
Si us sorgeixen dubtes relacionats amb el contingut dels Plecs o sobre aquelles qüestions formals relacionades amb la presentació i tramitació de la documentació relativa a aquesta licitació, podeu adreçar la vostra consulta per escrit a través de la mateixa URL, apartat: TAULER D'ANUNCIS, DUBTES I PREGUNTES. Resten excloses aquelles qüestions jurídiques que poguessin o haguessin de ser considerades i resoltes per la Mesa o l'òrgan de contractació.
Si voleu rebre avís de les novetats que es publiquin en referència amb aquesta licitació, via correu electrònic, seria convenient subscriure's en aquest mateix anunci a l'apartat: SUBSCRIPCIONS.
Valor estimat del contracte:
250.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
05/09/19 10:00 Edifici rectorat "Les Àligues", sala polivalent - plaça Sant Domènec, 3, 17004 Girona. Seguiment de la sessió en streaming: http://live.udg.edu. Per dubtes o incidències durant l'streaming: eadministracio@udg.edu
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 04/07/19
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 3.00 - Criteri: Qualitatiu: Cambra portamostres - sistema d'introducció i visualització de mostres
Ponderació: 6.00 - Criteri: Qualitatiu: Láser
Ponderació: 5.00 - Criteri: Qualitatiu: Font de ionització
Ponderació: 6.00 - Criteri: Qualitatiu: Analitzador de masses
Ponderació: 4.00 - Criteri: Qualitatiu: Sistema de buit
Ponderació: 5.00 - Criteri: Qualitatiu: Sistema informàtic de control
Ponderació: 10.00 - Criteri: Qualitatiu: Software de control de l'equip i d'anàlisi
Ponderació: 5.00 - Criteri: Qualitatiu: Millores instrumentrals i dotació d'accessoris, recanvis i complements
Ponderació: 4.00 - Criteri: Qualitatiu: Pla de formació, documentació i servei post venda
Ponderació: 42.00 - Criteri: Quantitatiu: Preu
Ponderació: 10.00 - Criteri: Quantitatiu: Ampliació del període de garantia
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
38433100
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis, o bé volum anual de negocis en l'àmbit al que es refereix el conracte, referent al millor exercici dels darrers tres anys conclosos que haurà de ser almenys una vegada i mitja el estimat del contracte del conracte
Mínim d'acreditació:
375.000,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals subministraments realitzats (aquests han de ser de la mateixa naturalesa o similar a la determinada a l'objecte de la licitació) en el curs dels darrers tres anys que inclogui import, dates i el destinatari públic o privat dels mateixos, avalats per certificats de bona execució.
Mínim d'acreditació:
175.000,00 €
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Declaració del personal tècnic integrat o no a l'empresa de què es disposi per a l'execució del contracte. Requisit mínim: 1 tècnic amb una experiència mínima de 10 anys.

Plecs

 

Documentació

 
011-19.S-Subm. Espectròmetre de masses MALDI-TOF _ STR- INFORME necessitat i idoneitat.pdf
PDF
011-19.S Memòria justificativa contracte - Incoació.pdf
PDF
011-19.S Anunci de licitació.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Promoció del reciclat de productes i l'ús d'envasos reutilitzables. L'empresa adjudicatària s'haurà de fer càrrec de la retirada, gestió i reciclatge dels materials de transport i d'embalatge de l'objecte del contracte.
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya