Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTE MITJANÇANT PROCEDIMENT OBERT DE SERVEI DE GESTIÓ DEL SERVEI PÚBLIC DE LA LLAR D`INFANTS MUNICIPAL "EL CARGOL"

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sant Pere de Ribes
Codi d'expedient:
9/2019
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contracte de servei de gestió del servei públic de la llar d`infants municipal "El Cargol", d'acord amb aquest plec de clàusules administratives particulars i plec de prescripcions tècniques.

El servei de gestió de la Llar d'infants municipal "El Cargol" es prestarà en l'edifici situat al carrer dels Cards, número 102 del nucli de Ribes (propietat de l`Ajuntament; ref. Inventari: Bé 444-Epígraf 121).

Les prestacions objecte d'aquest contracte s'ajustaran a les determinacions del Plec de prescripcions tècniques regulador d'aquest contacte, als reglaments i instruccions que pugui dictar l'Ajuntament en aquest àmbit i a la normativa que sigui d'aplicació.

L`objecte del contracte consisteix en el servei de gestió de la llar d`infants municipal "El Cargol" que haurà d`oferir, a més del servei d`escolarització, el servei de cuina/menjador, l`acollida al matí, la permanència de tarda, i els serveis de manteniment i neteja, i recaptació dels preus públics en període voluntari per part del contractista adjudicatari del contracte de serveis; d`acord amb l`establert en el PCAP i plec de prescripcions tècniques, com a serveis principals i aquells altres que resultin complementaris i/o suplementaris.
Pressupost de licitació:
227.098,26 € sense IVA 227.098,26 € IVA inclòs (0,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Sant Pere de Ribes
Termini de presentació d'ofertes:
27/07/19 23:59 h
Valor estimat del contracte:
1.306.560,82 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre B) :
31/07/19 10:15 Sala Alcaldia, PLaça de la Vila 1 de Ribes-08810
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
02/08/19 11:00 Sala Alcaldia, PLaça de la Vila 1 de Ribes-08810
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
L'execució del contracte s'iniciarà a partir del dia de la formalització del contracte, amb efectes 1 de setembre de 2019 i tindrà una durada de 2 anys fins 31 d'agost de 2021. Es preveuen pròrrogues de durada de 2 anys més fins el 31 d'agost de 2023. La pròrroga serà obligatòria per al contractista quan aquesta se li hagi comunicat amb una antelació mínima de 2 mesos a la finalització de la durada del contracte.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 35.00 - Criteri: Millor oferta econòmica
Ponderació: 7.00 - Criteri: -Aspectes de millora en relació a la plantilla del centre
Ponderació: 7.00 - Criteri: Declaració de l¿empresa en la que es compromet a bonificar al 100% l'assistència d'un infant de la llar d'infants (proposat per Serveis Socials).
Ponderació: 4.00 - Criteri: Grau d'adequació a les característiques i context de la llar en relació a l'entorn social i cultural
Ponderació: 4.00 - Criteri: Treball en xarxa en relació a la comunitat educativa i al territori: accions de treball i coordinacions.
Ponderació: 5.00 - Criteri: Treball amb les famílies respecte el plec: a) En relació a com atendre i gestionar diversitat de necessitats familiars (envers l'horari, l'alimentació, etc.).b) En relació a la integració, participació i col·laboració de les famílies vers l'educació
Ponderació: 5.00 - Criteri: Inclusió dins del projecte Educatiu de Centre i el Pla General d'Activitats de Centre d'un aula multisensorial o del projecte de Pati a jardí.
Ponderació: 4.00 - Criteri: . La detecció de les necessitats formatives i planificació.
Ponderació: 4.00 - Criteri: Avaluació diferida
Ponderació: 3.00 - Criteri: Protocols d'actuació segons les NEE ( circuits i actuacions, derivació, treball amb professionals..).
Ponderació: 3.00 - Criteri: Concreció d'eines de detecció, observació i seguiment dels infants
Ponderació: 3.00 - Criteri: Projectes i materials educatius en relació a nee
Ponderació: 4.00 - Criteri: Proposta de millora del Pla de manteniment
Ponderació: 4.00 - Criteri: Proposta de millora del Pla de jardineria.
Ponderació: 8.00 - Criteri: Propostes justificades perquè la llar d'infants tingui el màxim de places ocupades (s'ha d'avalar la seva eficiència).
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
80110000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Descripció:
El criteri per a l'acreditació de la solvència econòmica i financera serà el volum anual de negocis del licitador o candidat, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims conclosos ha de ser almenys una vegada i mitja el valor estimat del contracte quan la seva durada no sigui superior a un any, i almenys una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte si la seva durada és superior a un any.

El volum anual de negocis del licitador o candidat s'acreditarà per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en el registre, i en cas contrari per les dipositades en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit . Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil d'acreditar el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Solvència tècnica i professional
Descripció:
El criteri per a l'acreditació de la solvència tècnica o professional serà el de l'experiència en la realització de treballs del mateix tipus o naturalesa a què correspon l'objecte del contracte, que s'ha d'acreditar mitjançant la relació dels treballs o subministraments efectuats pel interessat en el curs dels tres últims anys, o dels cinc últims anys si es tractés d'obres, en tots dos casos corresponents al mateix tipus o naturalesa a què correspon l'objecte del contracte, avalats per certificats de bona execució, i el requisit mínim serà que l'import anual acumulat en l'any de major execució sigui igual o superior al 70% del valor estimat del contracte, o del seu anualitat mitjana si aquesta és inferior al valor estimat del contracte. A efectes de determinar la correspondència entre els treballs o subministraments acreditats i els que constitueixen l'objecte del contracte, quan hi hagi classificació aplicable a aquest últim s'atendrà al grup i subgrup de classificació al qual pertanyen uns i altres, i en els altres casos a la coincidència entre els dos primers números dels seus respectius codis CPV.
Mínim d'acreditació:
3,00 €

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya