Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

SERVEIS DE GESTIÓ I DESENVOLUPAMENT DELS PROJECTES DE DINAMITZACIÓ COMUNITÀRIA ALS BARRIS DE PONENT I MONTSERRATINA

Òrgan de contractació:
Viladecans Renovació Urbana S.L.
Codi d'expedient:
0004/18/VIURBANA
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'esplai, culturals i esportius
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Serveis de gestió i desenvolupament dels projectes de dinamització comunitària als barris de Ponent i Montserratina, dividit en els següents lots:

Lot 1: Dinamització de Can Sellarès: Servei de dinamització educativa, lúdica, esportiva i/o cultural dels infants i joves del barri.
Lot 2: Biblioteques obertes als barris: Servei d'obertura i dinamització de les biblioteques obertes al barri de les Escoles Montserratina, Marta Mata i Enxaneta
Lot 3: Patis oberts: Servei d'obertura i dinamització dels patis oberts de les Escoles Montserratina, El Garrofer i Marta Mata.
Lot 4: Tallers de lectoescriptura per a gent gran: Servei de disseny i execució dels tallers de lectoescriptura per a la gent gran al casal de barri de la Montserratina, al casal per a la gent gran de Can Pastera i a l'Ateneu de Cultura Popular de Can Batllori.
Lot 5: Aula d'estudi nocturn al casal de barri de la Montserratina: Servei d'obertura i dinamització de l'aula d'estudi al barri de la Montserratina.
Pressupost de licitació:
96.567,00 € sense IVA 116.846,07 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Viladecans
Termini de presentació d'ofertes:
18/09/19 14:00 h
Valor estimat del contracte:
212.079,40 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El termini inicial per a l'execució del servei objecte del contracte s'estima en UN (1) any (primer curs) a comptar des de l'inici de prestació del servei amb les particularitats i condicions que descriu el plec de prescripcions tècniques particulars. El contracte es podrà prorrogar anualment fins un màxim d'UNA (1) pròrroga addicional que serà potestativa per a VIURBANA i obligatòria per a l'adjudicatari (la qual s'acordarà ¿si s'escau- anualment).
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
5
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
5
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya