Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Serveis d'intervenció socioeducativa de l'Espai Familiar l'Era de Mollet del Vallès

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Mollet del Vallès
Codi d'expedient:
COSE/19005
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis socials i de salut
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Realització del Programa d'intervenció socioeducativa de l'Espai familiar L'Era, que és un recurs de l'educació no formal ni reglada de prevenció del fracàs escolar. És un espai de socialització, d'integració i de convivència tan transcendent com el de l'educació formal, perquè les seves accions es fonamenten en la transmissió de normes, valors i models de comportament, perquè s'afavoreix l'expressió i la construcció d'identitats col·lectives; perquè les seves propostes educatives estan arrelades en el context on es produeixen, la família, el Centre Cívic L'Era, l'escola, el barri i la ciutat creant una contigüitat que reforça les relacions i els referents socials, i finalment, perquè proporciona recursos educatius que igualen les oportunitats entre els infants i les famílies diverses, els beneficiaris del qual són infants escolaritzats a l'educació infantil i primària (entre P3 i 6è) i les seves famílies.
Pressupost de licitació:
110.848,50 € sense IVA 110.848,50 € IVA inclòs (0,00%)
Durada del contracte:
2 anys 3 mesos
Àmbit geogràfic:
Mollet del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
18/09/19 12:00 h
Observacions:
1. La data límit de documentació i informació, d'acord amb la clàusula 15 del PCAP, fins al 12.9.2019 per a acceptació de preguntes i fins al 16.9.2019 per a la publicació de respostes; i fins al 18.9.2019 per a obtenció de plecs de clàsuules en el Perfil del contractant de l'Ajuntament de Mollet del Vallès.

2. Remarquem la importància per part dels LICITADORS de la PARAULA CLAU per a la presentació i l'obertura del SOBRE DIGITAL. En aquest sentit, reproduïm els paràgrafs del PCAP següents:

- clàusula 15 del PCAP "Termini, lloc i procediment de presentació de les ofertes: ... Per poder iniciar la tramesa de la documentació, l'eina requerirà a les empreses licitadores que introdueixin una PARAULA CLAU per a cada sobre amb documentació xifrada que formi part de la licitació (pel sobre A no es requereix paraula clau, atès que la documentació no està xifrada). Amb aquesta PARAULA CLAU es xifrarà, en el moment de l'enviament de les ofertes, la documentació. Així mateix, el desxifrat dels documents de les ofertes es realitza mitjançant la mateixa PARAULA CLAU, la qual han de custodiar les empreses licitadores. Cal tenir en compte la importància de custodiar correctament aquesta o aquestes CLAUS (poden ser la mateixa per tots els sobres o diferents per cadascun d'ells), ja que només les empreses licitadores la/les tenen (l'eina de SOBRE DIGITAL no guarda, ni recorda, les contrasenyes introduïdes) i són IMPRESCINDIBLES per al DESXIFRAT de les OFERTES i, per tant, per l'accés al seu contingut."

- clàusula 19 del PCAP "Obertura de les proposicions: ... Es podrà demanar a les empreses licitadores que introdueixin la PARAULA CLAU 24 hores després de finalitzat el termini de presentació d'ofertes i, en tot cas, l'han d'introduir dins del termini establert abans de l'obertura del primer sobre xifrat.
En cas que alguna empresa LICITADORA no introdueixi la PARAULA CLAU, NO es podrà accedir al contingut del SOBRE xifrat. Així, atès que la presentació d'ofertes a través de l'eina de SOBRE DIGITAL es basa en el xifratge de la documentació i requereix necessàriament la introducció per part de les empreses LICITADORES de la/les PARAULA/ES CLAU, que només elles custodien durant tot el procés, per poder accedir al contingut xifrat dels sobres, NO es podrà efectuar la valoració de la documentació de la seva oferta que no es pugui desxifrar per no haver introduït l'empresa la PARAULA CLAU."

En aquest sentit, està previst que a partir de les 12 hores del dia 19 de setembre de 2019 els LICITADORS rebreu per correu electrònic una COMUNICACIÓ de petició de PARAULA CLAU, per tal que introduïu la PARAULA CLAU per a què s'iniciï el PROCES DE DESXIFRAT del/s SOBRE/S DIGITAL/S corresponent a l'expedient de contractació de referència. Els LICITADORS podreu INTRODUIR les PARAULES CLAUS dels sobres en l'ENLLAÇ indicat en dita COMUNICACIÓ. La introducció d'aquesta PARAULA CLAU només implica el desxifrat del contingut del sobre esmentat, però no es realitzarà la seva obertura fins al moment de l'obertura de pliques (20 de setembre de 2019, a partir de les 10.00 hores) especificat a l'anunci de licitació.
Valor estimat del contracte:
215.128,20 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte es podrà prorrogar per dos períodes de 10 mesos, dos cursos escolars més, la primera pròrroga de l'1 de setembre de 2022 fins el 30 de juny de 2023, i la segona pròrroga de l'1 de setembre de 2023 al 30 de juny de 2024, sense que la durada total del contracte superi els quatre (4) anys.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 40.00 - Criteri: 1. Desenvolupament de la proposta de coordinació, seguiment i avaluació de les accions de l'Espai Familiar
Ponderació: 11.00 - Criteri: 2.1 Valoració econòmica
Ponderació: 10.00 - Criteri: 2.2 Formació i experiència professional de la persona responsable tècnica de fer el seguiment del contracte
Ponderació: 10.00 - Criteri: 2.3 Pla de reinversió dels beneficis
Ponderació: 10.00 - Criteri: 2.4 Bossa d'hores per activitats extraordinàries
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
80400000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
a. el volum anual de negocis del licitador o candidat, que referit a l'any de
major volum de negoci dels tres últims exercicis disponibles en funció de la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresa (en ambdós casos IVA exempt) ha de ser almenys d'un mínim de 61.582,50 ¤. En qualsevol cas, la xifra de negocis global ha de referir-se a l'àmbit dels serveis d'intervenció socioeducativa a infants que cursin de P3 a 6è de primària.
Mínim d'acreditació:
61.582,50 €
Observacions:
Acreditació mitjançant presentació dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en el registre, i en cas contrari per les dipositades en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil hauran d'acreditar el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
a. Presentació d'una relació dels principals serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs dels tres últims anys, en la qual se n'indiqui l'import, la data i el destinatari dels serveis, públic o privat.
Mínim d'acreditació:
184.747,50 €
Observacions:
Presentació de certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari, acompanyada dels documents en poder seu que acreditin la realització de la prestació. Si s'escau, aquests certificats els ha de comunicar directament a l'òrgan de contractació l'autoritat competent.
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
b. Titulacions exigibles a les persones responsables d'executar el contracte:

Els professionals de l'empresa que facin el seguiment i control de l'execució del contracte hauran de tenir formació com a mínim de tècnic de grau superior.

- La persona coordinadora d'activitats haurà d'estar contractada com a personal d'intervenció, dins de la categoria professional de coordinador d'activitats
. Formació específica corresponent en el camp de l'animació sociocultural, d'educació en el lleure, de formació d'infants i joves, o d'educació.
. Es valorarà l'experiència en el treball intercultural en l'àmbit de la formació i atenció a persones nouvingudes.

- Els monitors o monitores contractats com a personal d'intervenció amb la mainada de l'Espai familiar hauran d'acreditar:

. Formació específica corresponent en el camp de l'animació sociocultural, d'educació en el lleure, de formació d'infants i joves, amb titulació mínima de monitors de lleure infantil i juvenil i formació professional o batxillerat.
. Experiència en el treball intercultural en l'àmbit de la formació i atenció a persones nouvingudes.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya