Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

INCIDÈNCIA GENERALITZADA EN APLICACIONS CORPORATIVES DE LA GENERALITAT ESTÀ AFECTANT LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA. ELS TÈCNICS ESTAN TREBALLANT PER TAL QUE PUGUI ESTAR RESOLTA AL MÉS AVIAT POSSIBLE.

 

Contracte mixt de subministrament i servei consistent en els subministraments d'aliments de primeres necessitats i la gestió del servei públic municipal d'aliments del Centre de Distribució d'Aliments i Roba "De Tots"

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Tordera
Codi d'expedient:
2019/3619
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El contracte té per finalitat gestionar el servei públic municipal d'aliments del Centre de Distribució d'Aliments i Roba "De Tots", a fi d'atendre i cobrir les necessitats basiques de subsistencia, higiene personal i neteja de la llar, de forma temporal, a persones o famílies amb greus necessitats socials que necessiten ajuda per a la subsistència així com el subministrament dels aliments i productes de neteja bàsics. El servei consisteix en el lliurament, mitjançant un reglament regulador específic, d'aliment a persones o famílies per tal de garantir els criteris de nutrició bàsics, així com una mínima higiene personal de neteja de la llar següent:
a) Aliments bàsics
b) Alimentació infantil
c) Productes bàsics d'higiene personal
d) Productes bàsics de neteja de la llar

Codi CPV:
15800000-6 - Productes alimentaris diversos
33700000-7 - Productes per a la higiene personal
33830000-9 - Productes de neteja
85300000-2 - Serveis d'assistència social i serveis connexes
Pressupost de licitació:
91.625,88 € sense IVA 110.867,31 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Tordera
Termini de presentació d'ofertes:
28/06/19 14:00 h
Observacions:
Està previst que el contracte s'iniciï l'1 de novembre de 2019 i finalitzi el 31 d'octubre de 2021.
El present contracte té diferents tipus d'IVA. La part fixa de la gestió del servei un 21 %. La part variable dels subministraments 4%, 10 % i 21 %.
Els plecs preveuen la modificació del contracte fins a un 20 per cent de la part variable del subministrament i fins a un 10 per cent de la part fixa del servei.
Valor estimat del contracte:
212.608,40 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre B (Documentació relativa a criteris sotmesos a un judici de valor)) :
11/07/19 14:00 Oficines de l'Àrea de Territori i Sostenibilitat. C/ Sant Ramon, 42. 08490 de Tordera
Obertura de pliques (Sobre C (Documentació relativa a criteris quantificables de forma automàtica)) :
30/07/19 09:30 Oficines de l'Àrea de Territori i Sostenibilitat. C/ Sant Ramon, 42. 08490 de Tordera
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Sí, 2 anys més, d'any en any, o bé de forma compactada, sense que la durada total del contracte superi els 4 anys.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 50.00 - Criteri: Oferta econòmica (Automàtic)
Ponderació: 50.00 - Criteri: Memòria descriptiva (Judici de valor)
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
15800000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis en l'àmbit al qual es refereixi el contracte, referit al millor exercici dins dels 3 últims disponibles, import mínim 30.000 ¤/any, impostos inclosos
Mínim d'acreditació:
30.000,00 €
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals que cobreixi els riscos professionals per import mínim de 60.000 euros.
Mínim d'acreditació:
60.000,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals subministraments (en el marc del contracte mixt de subministrament i de serveis) efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de com a màxim els 3 últims anys, mitjançant la justificació d'1 servei per import mínim de 30.000 ¤/servei, impostos inclosos.
Mínim d'acreditació:
30.000,00 €
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Indicació del personal tècnic o de les unitats tècniques, integrades o no en l'empresa, participants en el contracte, especialment els encarregats del control de qualitat, per la qual cosa haurà d'acreditar com a mínim 1 persona amb coneixements i competències per actuar en l'àmbit de l'objecte del contracte.
Classificació empresarial:
No és exigible la classificació en el present contracte mixt de subministrament i serveis en ser l'objecte principal del contracte el subministrament.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya