Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contracte del servei integral de menjador a l'escola bressol Germana Rosa Aymerich

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Cabrils
Codi d'expedient:
951/2019
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contracte per la prestació del servei integral de menjador escolar als alumnes de l'escola bressol municipal, amb criteris de sostenibilitat social i ambiental
Pressupost de licitació:
149.797,54 € sense IVA 160.493,94 € IVA inclòs (0,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Cabrils
Termini de presentació d'ofertes:
13/08/19 23:59 h
Valor estimat del contracte:
359.514,10 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada inicial del contracte és per dos cursos escolars (2019-2020 i 2020-2021) amb possibilitat de màxim dues pròrrogues per curs escolar (2021-2022 i 2022-2023)
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 30.00 - Criteri: Valoració econòmica
Ponderació: 10.00 - Criteri: Millores tècniques
Ponderació: 10.00 - Criteri: Major ús de productes alimentaris d'origen ecològic
Ponderació: 5.00 - Criteri: Millora en l'oferta de fruita per esmorzar
Ponderació: 35.00 - Criteri: Subministrament dels aliments i característiques dels menús
Ponderació: 10.00 - Criteri: Organització del servei
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
55523100
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis referit al millor exercici dins dels tres últims disponibles en funció de les dates de constitució o d'inici de les activitats de l'empresari, el qual s'acreditarà mitjançant els comptes anuals aprovats i dipositats al Registre Mercantil o en el registre oficial on estigui inscrit l'empresari. En cas d'empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats al Registre Mercantil.
Mínim d'acreditació:
135.000,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals serveis executats en els últims tres anys, que siguin d'igual o similar naturalesa als que constitueixen l'objecte del contracte, essent l'import anual acumulat en l'any de major execució igual o superior a 63.000euros. En la relació s'ha d'indicar l'import, la data i el destinatari del servei.
Mínim d'acreditació:
63.000,00 €

Plecs

 

Documentació

 
Informe tècnic insuficiència mitjans.pdf
PDF
Memòria justificativa servei.pdf
PDF
Certificat Patronat 25-7-19.pdf
PDF
Anunci_licitació.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Les establertes en la clàusula 36 i seguents del PCAP i les establertes en el plec de prescripcions tècniques particulars
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya