Esmena del plec de clàusules administratives particulars per donar compliment a la resolució 135/2019 del Tribunal de Contractes del Sector Públic de data 09/05/2019 que va estimar el recurs especial en matèria de contractació interposat per la representació de l'empresa Grupo 5 Acción i Gestión Social S.A.U en els termes determinats al fonament jurídic seté de l'esmentada resolució procedint-se a donar nou termini per a la presentació de proposicions als licitadors.
Servei de gestió del Centre d'Urgències i Emergències sicials de Barcelona ( CUESB ) que està integrat pels serveis següents: -serveis principals: serveis d'urgències socials i servei d'emergències socials -serveis complementaris: centre d'estades breus ( SEB ), serveis d'acolliment d'urgències socials i centre d'emergències d'acolliment nocturn i de dia ( CANIDE ) -serveis auxiliars i de gestiö interna: unitat de seguiment de projectes tècnics singulars i unitat d'acollida , formació i suport tècnic, amb mesures de contractació pública sostenible
Pressupost de licitació:
8.619.796,54 € sense IVA
9.481.776,19 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
1
any
8
mesos
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
02/09/19 14:00 h
Valor estimat del contracte:
22.041.919,10 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Sí
Obertura de pliques
(S'informarà properament a la plataforma de contractació)
:
09/09/19 00:00
Institut Municipal de Serveis Socials
Pròrroga:
Sí
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada del contracte es podrà prorrogar,24 mesos més, per acord de l'òrgan de contractació. Aquest acord de pròrroga serà obligatori per l'empresa si l'avís de pròrroga es comunica com a mínim amb dos mesos d'anticipació a la data de finalització del contracte o de la pròrroga corresponent.