Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

COMUNICAT EN RELACIÓ AMB EL FUNCIONAMENT TÈCNIC DE LA PLATAFORMA ATÈS L'AIXECAMENT DE LA SUSPENSIÓ DELS PROCEDIMENTS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA https://bit.ly/2zuGR4A COMUNICAT SOBRE LA PUBLICACIÓ A LA PLATAFORMA DELS CONTRACTES TRAMITATS D'EMERGÈNCIA https://bit.ly/2S0fuWv ACTUALITZACIÓ DEL COMUNICAT SOBRE ELS ACTES D'OBERTURA DE SOBRES VIRTUALS O TELEMÀTICS (29 D'ABRIL DE 2020) https://bit.ly/2VTEmjS

 

EC 2019 20029 Subministrament i instal.lació de mobiliari d'oficina d'alta direcció amb destinació al complex d'oficines de la 1a fase del Districte Administratiu de la Generalitat de Catalunya

Òrgan de contractació:
Departament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda
Codi d'expedient:
EC 2019 20029
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament i instal.lació de mobiliari d'oficina d'alta direcció amb destinació al complex d'oficines de la 1a fase del Districte Administratu de la Generalitat de Catalunya
Pressupost de licitació:
140.385,00 € sense IVA 169.865,85 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any 1 mes
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
04/10/19 14:00 h
Observacions:
Es tramita com a expedient obert amb fases successives. En aplicació de l'establert a l'article 146 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic el procediment s'articula en diverses fases. Concretament en dues fases
La visita a les dependències prevista en el PCAP es portarà a terme el dijous 26 de setembre de 2019 a les 12h.
Per poder gestionar l'accés a l'edifici cal que les empreses enviïn el nom i el DNI de les persones que assistiran a la vista, com a molt tard, 24h abans de la vista.
El lloc de trobada és la porta principal de l'edifici de Districte Administratiu c/Foc 51
https://www.google.com/maps/place/Districte+administratiu+de+la+Generalitat/@41.3563223,2.1386569,18.08z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x21ee17a0ef3ab93c!8m2!3d41.3554384!4d2.1390621
Valor estimat del contracte:
168.462,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 10.00 - Criteri: Disseny i estètica
Ponderació: 7.00 - Criteri: Comfort i funcionalitat
Ponderació: 3.00 - Criteri: Acabats
Ponderació: 10.00 - Criteri: Ambientalització
Ponderació: 10.00 - Criteri: Ampliació termini de garantia tècnica i reposició
Ponderació: 5.00 - Criteri: Qualitat de l'article
Ponderació: 3.00 - Criteri: Proximitat i traçabilitat dels articles
Ponderació: 2.00 - Criteri: Informació pàgina web de l'empresa
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
39100000
Garantia provisional:
No

Plecs

 

Documentació

 
Memòria justificativa 20029.doc
DOC
EC 2019 20029 Resolució aprovació.pdf
PDF
EC 2019 20029 PPT.pdf
PDF
EC 2019 20029 DEUC.pdf
PDF
EC 2019 20029 Plantilla anunci PSPC.rtf
RTF
Condicions d'execució:
Les condicions d'execució es recullen en el plec de clàusules administratives particulars i en el plec de prescripcions tècniques que regeixen aquesta contractació
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya