Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

ACORD MARC D'INSERCIONS PUBLICITARIES

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Barcelona
Unitat de contractació:
Gerència de Recursos
Codi d'expedient:
19001367
Sistema de contractació:
Acord marc
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de publicitat
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
S'ADJUNTA ANNEX I, AMB COLUMNA PER FER LES OFERTES
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Serveis per a l'adopció dels tipus mitjançant la conclusió d'un acord marc de fixació de les condicions per a la contractació dels serveis en assessorament estratègic, planificació, mediació en les negociacions, gestió de la contractació d'espais en tots els mitjans convencionals i no convencionals, i secundàriament, la ideació i/o la creativitat i/o el disseny i/o la producció i/o la implementació de les accions especials de comunicació i de designació de les empreses per a la utilització comuna i contractació centralitzada per part de l'Ajuntament de Barcelona, els seus organismes autònoms i societats municipals i organismes amb participació municipal majoritària de l'Ajuntament de Barcelona.

D'acord amb l'article 99.3 LCSP, l'objecte de l'Acord Marc es divideix en els següents lots de realització independent i que es formalitzaran en contractes específics:
- Lot 1: Campanyes multimèdia
Campanyes de publicitat institucional i actuacions de comunicació que es difonguin en tots o en alguns dels mitjans de comunicació següents: televisió, premsa, revistes, ràdio, exteriors i mitjans digitals, excepte aquelles campanyes o accions de comunicació que es difonguin exclusivament per mitjans digitals, que seran objecte del LOT 2.
-Lot 2: Campanyes únicament digitals
Campanyes de publicitat institucional i actuacions de comunicació que es difonguin exclusivament en mitjans digitals.
Aquest lot correspon al 3% del pressupost total per campanyes de cost baix que requereixen un tracte minuciós que poden oferir petites i mitjanes agències especialitzades en els mitjans digitals.
Pressupost de licitació:
8.264.462,81 € sense IVA 10.000.000,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
03/09/19 20:00 h
Valor estimat del contracte:
14.462.809,91 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La vigència inicial podrà prorrogar-se anualment fins a un màxim de nou mesos (9 mesos) per acord de l'òrgan de contractació. Atenent la previsió de l'article 29.2 LCSP, la pròrroga serà obligatòria per a l'empresa si l'avís de pròrroga es comunica com a mínim amb dos mesos d'anticipació a la data de finalització del contracte o de la pròrroga corresponent.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
79340000
Garantia provisional:
No

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya