Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Contractació del servei de gestió i coordinació de desenvolupament de l'activitat del Campament Reial de Calonge i Sant Antoni.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Calonge i Sant Antoni
Codi d'expedient:
2019/02487
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'esplai, culturals i esportius
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei de gestió i coordinació del desenvolupament de l'activitat del Campament Reial així com el subministrament del material necessari per dur-lo a terme.
Pressupost de licitació:
114.000,00 € sense IVA 137.940,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Calonge
Termini de presentació d'ofertes:
01/07/19 15:30 h
Valor estimat del contracte:
114.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
22/07/19 09:00 Sala de Juntes
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
3
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
3
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
3
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 30.00 - Criteri: LOT 1 - OFERTA ECONÒMICA
Ponderació: 10.00 - Criteri: LOT 1 - INCREMENT DE LES UNITATS D'ELEMENTS A OBSEQUIAR PER A LES FAMÍLIES ALS DIFERENTS RACONS
Ponderació: 10.00 - Criteri: LOT 1 - NOMBRE DE CARPES OFERTES ADDICIONALS A LES REQUERIDES AL PPT
Ponderació: 5.00 - Criteri: LOT 1 - APORTACIÓ D'ELEMENTS DOLÇOS COM A AOBSEQUI PER A QUÈ ELS CARTERS REIALS PUGUIN OFERIR A CADA NEN QUE PUGI A L'ESCENARI I ELS LLIURI LA CARTA
Ponderació: 45.00 - Criteri: LOT 1 - MEMÒRIA EXPLICATIVA ( Es valorarà fins un màxim de 45 punts. Els aspectes que es valoren i la seva puntuació queden recollits a l'apartat S, Lot 1 punt 5. del PCAP)
Ponderació: 25.00 - Criteri: LOT 2 - OFERTA ECONÒMICA
Ponderació: 15.00 - Criteri: LOT 2 - APORTACIÓ D'ACTIVITATS ADDICIONALS D'ANIMACIÓ AMB UNA DURADA MÍNIMA DE 10 MINUTS CADASCUNA, I AMB UNA TEMÀTICA RELACIONADA AMB EL CAMPAMENT, A LA ZONA DEL CAMPAMENT CENTRAL
Ponderació: 15.00 - Criteri: LOT 2 - APORTACIÓ I MUNTATGE D'ESTRUCTURES METÀL·LIQUES ARTICULADES DE DIMENSIONS NO INFERIORS A 3 METRES D'ALÇADA PER UN METRE D'AMPLADA QUE SIMBOITZIN ELEMENTS DE PERSONATGES O ANIMALS, QUE PERMETIN MILLORAR L'ESPECTACLE
Ponderació: 45.00 - Criteri: LOT 2 - MEMÒRIA EXPLICATIVA ( Es valorarà fins un màxim de 45 punts. Els aspectes que es valoren i la seva puntuació queden recollits a l'apartat S, Lot 2 apartat B) del PCAP)
Ponderació: 50.00 - Criteri: LOT 3 - OFERTA ECONÒMICA
Ponderació: 10.00 - Criteri: LOT 3 - AMPLIACIÓ EN METRES D L'ESCENARI PRINCIPAL DELS CARTERS REIALS
Ponderació: 20.00 - Criteri: LOT 3 - APORTACIÓ D'ESCENARIS ANNEXES AL PRINCIPAL, D'UNES DIMENSIONS DE 4M X 3 M I D'UNA ALCADA DE 60 CM
Ponderació: 10.00 - Criteri: LOT 3 - APORTACIÓ DE TANQUES ANTIPÀNIC PER COBRIR EL 100% DELS ESCENARIS DEL CAMPAMENT
Ponderació: 10.00 - Criteri: LOT 3 - APORTACIÓ D'ELEMENTS LLUMINOSOS LEDS ADDICIONALS ALS PREVISTOS AL PPT
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
S'ESTABLEIXEN CRITERIS ÚNICS PER ACREDITAR LA SOLVÈNCIA ECONÒMICA I FINANCERA EN ELS TRES LOTS.

Si es tracta de persones jurídiques:

Declaració relativa a la xifra anual de negocis del licitador o candidat, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims anys conclosos haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor estimat del contracte quan la seva durada no sigui superior a un any, i almenys una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte si la seva durada és superior a un any.

En el cas que el període transcorregut des de la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresa licitadora sigui inferior a tres anys, el requeriment es podrà referir al període efectiu d'activitat. En el supòsit que aquesta data sigui inferior a un any, el requeriment podrà ser proporcional.

El volum anual de negocis dels licitadors s'acreditarà mitjançant certificació del Registre Mercantil dels comptes anuals dipositats pel licitador, si l'empresari estigués inscrit en aquest registre, i en cas contrari pels comptes anuals dipositats en el registre oficial que hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil Alternativament a aquesta documentació es podrà presentar certificat de l'import net de la xifra de negocis de l'AEAT (Agència Estatal d'Administració Tributària) dels anys corresponents.


Si es tracta de persones físiques:

Si el licitador és una persona física i no està obligat a portar llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil podrà substituir aquesta sistemàtica de justificació per l'aportació d'una declaració responsable en la que manifesti aquesta situació i la documentació de què disposa per verificar per el seu volum anual de negocis.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
S'ESTABLEIXEN CRITERIS ÚNICS PER ACREDITAR LA SOLVÈNCIA TÈCNICA O PROFESSIONAL EN ELS TRES LOTS.

Declaració responsable d'haver prestat serveis i subministraments d'igual o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte, en els últims 3 anys amb empreses públiques o privades relacionades amb l'objecte del contracte.

Per acreditar la solvència exigida, en el cas de resultar adjudicatari, prèviament a l'adjudicació del contracte, caldrà aportar certificació emesa per l'òrgan contractant si es tracta d'ens del sector públic o per l'empresa contractant si es tracta del sector privat. A tal efecte, caldrà utilitzar el model de certificat de bona execució que s'acompanyi al PCAP.

Per a les empreses de nova creació caldrà una declaració en la que s'indiqui la qualificació del personal tècnic encarregat de prestar el servei i dels responsables de la seva execució. El personal proposat haurà de tenir experiència en l'organització i execució d'activitats similars a les de l'objecte del contracte per a cada lot.

Per acreditar la solvència exigida, en el cas de resultar adjudicatari, prèviament a l'adjudicació del contracte haurà d'aportar-se el CV dels professionals que es proposin per prestar el servei i ésser responsable de la seva execució.

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya