Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

ACTUACIÓ TÈCNICA PLANIFICADA, de les 14:50 a les 16 hores de dimecres 21/08/2019, que pot provocar un tall de 10 minuts en el servei.

 

Obra de substitució de la caldera i dels col.lectors d'aigua de la sala de calderes de la facultat de Dret al Campus de Montilivi de la Universitat de Girona - Exp. 010/19.O

Òrgan de contractació:
Universitat de Girona
Codi d'expedient:
010/19.O
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Instal·lació d'edificis i obres
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Obra de substitució de la caldera i dels col.lectors d'aigua de la sala de calderes de la facultat de Dret al Campus de Montilivi de la Universitat de Girona (CPV 44620000-2)
Lots: Aquesta licitació no es divideix en lots atès que respon a un únic concepte que inclou tots els capítols d'obra que si fossin executats per una pluralitat de contractistes, afectaria a la correcta execució i coordinació. Per aquest motiu és necessari unificar en un sol lot.
Pressupost de licitació:
183.738,74 € sense IVA 222.323,88 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 mesos 15 dies
Àmbit geogràfic:
Girona
Termini de presentació d'ofertes:
15/07/19 13:00 h
Observacions:
En cas de necessitar suport en relació amb l'accés i ús de l'eina obligatòria de presentació d'ofertes "Sobre Digital", podeu contactar amb l'Administració Electrònica de la Universitat de Girona mitjançant el correu electrònic eadministracio@udg.edu. Alhora, si necessiteu suport per a l'accés de la sessió d'obertura pública mitjançant streaming, podeu contactar amb la mateixa unitat.
Si us sorgeixen dubtes relacionats amb el contingut dels Plecs o sobre aquelles qüestions formals relacionades amb la presentació i tramitació de la documentació relativa a aquesta licitació, podeu adreçar la vostra consulta per escrit a través de la mateixa URL, apartat: TAULER D'ANUNCIS, DUBTES I PREGUNTES. Resten excloses aquelles qüestions jurídiques que poguessin o haguessin de ser considerades i resoltes per la Mesa o l'òrgan de contractació.
Si voleu rebre avís de les novetats que es publiquin en referència amb aquesta licitació, via correu electrònic, seria convenient subscriure's en aquest mateix anunci a l'apartat: SUBSCRIPCIONS. Aquelles qüestions formals relacionades amb la presentació i tramitació de la documentació relativa a aquesta licitació, podeu adreçar la vostra consulta per escrit a través de la mateixa URL, apartat: TAULER D'ANUNCIS, DUBTES I PREGUNTES. Resten excloses aquelles qüestions jurídiques que poguessin o haguessin de ser considerades i resoltes per la Mesa o l'òrgan de contractació.
Si voleu rebre avís de les novetats que es publiquin en referència amb aquesta licitació, via correu electrònic, seria convenient subscriure's en aquest mateix anunci a l'apartat: SUBSCRIPCIONS.
Valor estimat del contracte:
183.738,74 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre únic) :
17/07/19 10:00 Edifici rectorat "Les Àligues", sala polivalent - plaça Sant Domènec, 3, 17004 Girona. Seguiment de la sessió en streaming: http://live.udg.edu. Per dubtes o incidències durant l'streaming: eadministracio@udg.edu
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 80.00 - Criteri: Criteri econòmic o quantitatiu: Preu
Ponderació: 20.00 - Criteri: Criteri econòmic o quantitatiu: Reduccio del termini d'execució
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
44620000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis, o bé volum anual de negocis en l'àmbit al que es refereix el conracte, referent al millor exercici dels darrers tres anys conclosos que haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor anual mitjà del conracte
Mínim d'acreditació:
275.608,11 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació de les principals obres realitzades de la mateixa naturalesa o similar a la determinada a l'objecte d'aquesta licitació, en el curs dels darrers 5 anys que inclogui import, dates i el destinatari públic o privat dels mateixos, avalats per certificats de bona execució
Mínim d'acreditació:
514.468,47 €
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Declaració del personal tècnic integrat o no a l'empresa de què es disposi per a l'execució de l'obra. Requisit mínim: 1 tècnic amb una experiència mínima de 5 anys
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Títols acadèmics i professionals de l'empresari i dels directius de l'empresa i, en particular, del responsable de les obres, així com dels tècnics encarregats directament de la mateixa. Es demana la titulació i/o acreditacions acadèmiques o professionals enginyer o enginyer tècnic industrial amb competències en les caracterísitiques de la instal·lació (Cap d'obra)
Observacions:
S'acreditarà mitjançant la presentació del certificat del Col·legi Oficial o títol acadèmic i certificat d'estar al corrent de les obligacions laborals i tributàries.
Classificació empresarial:
De manera alternativa, el licitador acreditarà la solvència econòmica i financera, tècnica i professional mitjançant la classificació empresarial: Grup J, subgrup 2, categoria 2.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya