Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Substitució de la fusteria de la Biblioteca de Can Mulà de Mollet del Vallès

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Mollet del Vallès
Codi d'expedient:
COOB/19005
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Instal·lacions de fusteria
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Substitució de les finestres amb fusteria de fusta de la Biblioteca de Can Mulà, que es troben força deteriorades facilitant l'entrada d'aigua i amb les ferramentes despenjades, el que sobretot a la sala infantil i les balconeres comporta risc de caiguda de la fusteria.
Pressupost de licitació:
90.646,05 € sense IVA 109.681,72 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 mesos
Àmbit geogràfic:
Mollet del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
08/07/19 12:00 h
Observacions:
1. En el pressupost editable annexat s'ha suprimit la partida corresponent al de Seguretat i salut que sí és objecte d'aquest contracte però que NO es pot alterar el seu import de conformitat amb la clàusula 4 del PCAP i el qual figura ja emplenat en l'annex IV "Model de presentació dels criteris avaluables de forma automàtica" del PCAP.

2. La data límit de documentació i informació, d'acord amb la clàusula 12 del PCAP, fins a l'01.07.2019 per acceptació de preguntes i fins al 04.07.2019 per a la publicació de respostes; i fins al 08.07.2019 per a obtenció de plecs de clàusules en el Perfil del contractant l'Ajuntament de Mollet del Vallès.

3. Remarquem la importància per part dels LICITADORS de la PARAULA CLAU per a la presentació i l'obertura del SOBRE DIGITAL. En aquest sentit, reproduïm els paràgrafs del PCAP següents:

- clàusula 12 del PCAP "Termini, lloc i procediment de presentació de les ofertes": ... Per poder iniciar la tramesa de la documentació, l'eina requerirà a les empreses licitadores que introdueixin una PARAULA CLAU per a cada sobre amb documentació xifrada que formi part de la licitació (pel sobre A no es requereix paraula clau, atès que la documentació no està xifrada). Amb aquesta PARAULA CLAU es xifrarà, en el moment de l'enviament de les ofertes, la documentació. Així mateix, el desxifrat dels documents de les ofertes es realitza mitjançant la mateixa PARAULA CLAU, la qual han de custodiar les empreses licitadores. Cal tenir en compte la importància de custodiar correctament aquesta o aquestes CLAUS (poden ser la mateixa per tots els sobres o diferents per cadascun d'ells), ja que només les empreses licitadores la/les tenen (l'eina de SOBRE DIGITAL no guarda, ni recorda, les contrasenyes introduïdes) i són IMPRESCINDIBLES per al DESXIFRAT de les OFERTES i, per tant, per l'accés al seu contingut.

- clàusula 16 del PCAP "Obertura de les proposicions": a) Transcorregudes 24 hores des de la finalització del termini de presentació de les ofertes, l'eina web de Sobre Digital enviarà automàticament a les empreses licitadores un correu electrònic a l'adreça assenyalada en el formulari d'inscripció a l'oferta de l'eina de Sobre Digital, demanant que s'accedeixi a l'eina web de Sobre Digital per tal d'introduir les corresponents PARAULA CLAU. Quan les empreses licitadores introdueixin les PARAULA CLAU s'iniciarà el procés de desxifrat de la documentació, que es trobarà guardada en un espai virtual securitzat que garanteix la inaccessibilitat a la documentació abans, en el seu cas, de la constitució de la Mesa i de l'acte d'obertura dels sobres, en la data i l'hora establertes.
En cas que alguna empresa LICITADORA no introdueixi la PARAULA CLAU, NO es podrà accedir al contingut del SOBRE xifrat. Així, atès que la presentació d'ofertes a través de l'eina de SOBRE DIGITAL es basa en el xifratge de la documentació i requereix necessàriament la introducció per part de les empreses LICITADORES de la/les PARAULA/ES CLAU, que només elles custodien durant tot el procés, per poder accedir al contingut xifrat dels sobres, NO es podrà efectuar la valoració de la documentació de la seva oferta que no es pugui desxifrar per no haver introduït l'empresa la PARAULA CLAU.

En aquest sentit, està previst que a partir de les 12 hores del dia 9 de juliol de 2019 els LICITADORS rebreu per correu electrònic una COMUNICACIÓ de petició de PARAULA CLAU, per tal que introduïu la PARAULA CLAU per a què s'iniciï el PROCES DE DESXIFRAT del/s SOBRE/S DIGITAL/S corresponent a l'expedient de contractació de referència. Els LICITADORS podreu INTRODUIR les PARAULES CLAUS dels sobres en l'ENLLAÇ indicat en dita COMUNICACIÓ. La introducció d'aquesta PARAULA CLAU només implica el desxifrat del contingut del sobre esmentat, però no es realitzarà la seva obertura fins al moment de l'obertura de pliques (10 de juliol de 2019, a partir de les 11.45 hores) especificat a l'anunci de licitació.
Valor estimat del contracte:
90.646,05 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 25.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 4.00 - Criteri: Reducció del termini d'execució de les obres
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
45421160
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis del licitador o candidat, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims exercicis disponibles en funció de la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresa (en ambdós casos IVA exclòs) ha de ser almenys d'un mínim de 135.969,07 ¤
Mínim d'acreditació:
135.969,07 €
Observacions:
S'acreditarà per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en el registre, i en cas contrari per les dipositades en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil d'acreditar el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Execució en els darrers cinc anys d'obres del mateix grup o subgrup de classificació que el corresponent al contracte per un import d'anualitat mitjana igual o superior a 63.452,23 ¤, IVA exclòs
Mínim d'acreditació:
63.452,23 €
Observacions:
S'acreditaran per la presentació de certificats expedits o visats per l'òrgan
competent, quan el seu destinatari sigui una entitat del sector públic; o, quan el seu destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant una certificació expedida per aquest o, si no es disposa d'aquesta certificació, mitjançant una declaració del licitador acompanyada dels documents que acreditin la realització dels treballs.
Classificació empresarial:
Opcionalment, els licitadors podran acreditar la solvència mitjançant l'acreditació de la classificació empresarial següent: a. Classificació anterior a l'entrada en vigor del RD 773/2015 (vàlida fins l'1/01/2020): Grup C, Subgrup 9, Categoria B b. Classificació posterior a l'entrada en vigor del RD 773/2015: Grup C, Subgrup 9, Categoria 1

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'anuncis

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya