Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contracte de servei de gestió de campanyes a les Xarxes Socials i manteniment de WEBS de l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Calonge i Sant Antoni
Codi d'expedient:
2019/172
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
data de presentació ofertes atès problema en la plataforma avui 27/06/2019 , segons informa el Consorci AOC, ens ha informat d'una incidència detectada a l'accés i funiconament de la plataforma de Serveis de Contractació Publica i e-licita que diu: "Benvolguts i benvolgudes, Ens adrecem a vosaltres en relació amb la incidència comunicada al nostre web d'Estats dels Serveis, que des d'aproximadament les 9:00 hores d'aquest matí està afectant al funcionament de la Plataforma de Serveis de Contractació Pública i a les eines de licitació electrònica integrades amb aquesta (Sobre Digital i Presentació Telemàtica d'Ofertes. A hores d'ara la incidència està resolta però des del Departament de la Vicepresidència Economia i Hisenda, estan realitzant una actuació relacionada amb la mateixa que podria implicar un tall de servei. Està previst que aquesta actuació tècnica finalitzi aproximadament a les 13:00 hores. Atès que al vostre ens teniu publicat un expedient amb termini de presentació d'ofertes avui, us recomanem valorar l'ampliació de terminis de la licitació. Per a qualsevol dubte o comentari podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport del Consorci AOC. Atentament. Consorci Administració Oberta de Catalunya."
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
la contractació dels serveis d'un equip professional especialitzat en màrqueting digital que realitzi la gestió de campanyes a les xarxes socials, gestió de la base de dades contactes a través d'un programa o plataforma automatitzada de màrqueting i manteniment d'algunes pàgines web de l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni.
Pressupost de licitació:
18.000,00 € sense IVA 21.780,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Calonge
Termini de presentació d'ofertes:
27/06/19 14:45 h
Observacions:
En concret, el contracte que es licita tindrà els següents objectius específics:

a) Implementar una estratègia de medis, pla de social media, que permeti desenvolupar projectes de promoció econòmica fins a un màxim de 20 campanyes anuals a les xarxes.

b) Gestionar una base de dades de fins a 5000 adreces per enviament de Newsletters que li siguin facilitades per l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni -havent estat recollides prèviament amb el consentiment explícit i informat del seu titular- o aquelles que aconsegueixi el licitador seguint el procediment legalment establert -és a dir, amb previ consentiment explícit i informat del seu titular-.

c) Manteniment del web Activa i web de cultura.

d) Seguiment de campanyes.
Valor estimat del contracte:
39.400,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
2 pròrrogues
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
2
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
2
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
2
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 70.00 - Criteri: LOT 1 rebaixa del preu, un màxim
Ponderació: 30.00 - Criteri: LOT 1 Núrmero d'anuncis a les xarxes socials que l'emresa ofereix addicinals, al previstos al PPT que són de 20, fins a
Ponderació: 70.00 - Criteri: LOT 2 Rebaixa del preu/hora, un màxim de
Ponderació: 30.00 - Criteri: LOT 2 Millora, en hores, del temps màxim per aplicar les actualitzacions al web previst al PPT (72 hores) fins a
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
J.1. Criteris de selecció relatius a la solvència econòmica i financera:

LOT 1 I 2

Declaració relativa a la xifra anual de negocis del licitador o candidat, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims anys conclosos haurà de ser almenys una vegada el valor estimat del contracte quan la seva durada no sigui superior a un any, i almenys una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte si la seva durada és superior a un any.

El volum anual de negocis dels licitadors s'acreditarà mitjançant certificació del Registre Mercantil dels comptes anuals dipositats pel licitador, si l'empresari estigués inscrit en aquest registre, i en cas contrari pels comptes anuals dipositats en el registre oficial que hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil

Alternativament a aquesta documentació es podrà presentar certificat de l'import net de la xifra de negocis de l'AEAT (Agència Estatal d'Administració Tributària) dels anys corresponents.

Si el licitador és una persona física i no està obligat a portar llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil podrà substituir aquesta sistemàtica de justificació per l'aportació d'una declaració responsable en la que manifesti aquesta situació i la documentació de què disposa per verificar per el seu volum anual de negocis (exemple: declaració del volum de negocis de les declaracions de les rendes corresponents...).


Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
J.2. Criteris de selecció relatius a la solvència tècnica o professional:

Lot 1 I 2

Una relació dels principals serveis o treballs anàlegs realitzats en els últims tres anys que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat, relacionats amb l'objecte del contracte, per un import de com a mínim el preu del contracte per a cada lot.

S'exigeix que el licitador haurà d'acreditar com ha executat (sense incloure impostos) un import equivalent al 50%, del valor estimat del contracte en serveis de similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del Lot.

A efectes de determinar la correspondència entre els serveis executats pel licitador i els que constitueixen l'objecte del contracte, quan hi hagi classificació aplicable a aquest últim s'atendrà a la pertinença al mateix subgrup de classificació i en la resta de casos a la igualtat dels dos primers dígits dels seus respectius CPV.

Els serveis o treballs efectuats s'acrediten mitjançant certificats de bona execució (d'acord amb el model ANNEX del PCAP que correspongui) realitzats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari; si escau, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.

S'acreditaran, com a mínim, tots els certificats suficients corresponents als tres anys inclosos en la relació aportada d'aquests serveis o treballs realitzats, segons l'establert als paràgrafs anteriors, que, entre tots, permeti assolir el mínim de solvència exigit.

Per empreses de nova creació (menys de 5 anys ) la seva solvència s'acreditarà mitjançant la indicació del personal del qual es disposarà per a l'execució dels treballs relatius a cada lot, que en cap cas serà inferior a l'equip mínim recollit al PPT .

Exigència de que en l'oferta figurin els noms i la qualificació professional del personal responsable de l'execució: No s'escau

Justificació de la solvència LOT 1 I 2:

¿ Econòmica: es tria el volum de negocis de conformitat a l'article 87.1.a) LCSP.
¿ Tècnica: s'utilitza l'experiència a fi de salvaguardar el coneixement i pràctica en la realització de les tasques objecte del contracte. Per a les empreses de nova creació es considera més adient tenir en compte la capacitat del personal que s'ocuparà d'executar la prestació

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya