Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Lot 2. Contracte mixt d'obres per l'execució del projecte d'enderroc del mercat de la Plaça de Vendre i adequació de l'espai per a la instal.lació de construccions temporals, així com el subministrament i instal.lació de dos equipaments comercials autoportants de caràcter no permanent

Òrgan de contractació:
Ajuntament d'Argentona
Codi d'expedient:
153/2018_lot 2
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contracte mixt d'obres per l'execució del projecte d'enderroc del mercat de la Plaça de Vendre i adequació de l'espai per a la instal.lació de construccions temporals, així com el subministrament i instal.lació de dos equipaments comercials autoportants de caràcter no permanent

Lot 2. Subministrament i instal.lació de dos equipaments comercials autoportants de caràcter no permanent per a ús provisional i temporal del mercat a la Plaça de Vendre d'Argentona
Pressupost de licitació:
123.000,00 € sense IVA 148.830,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
8 mesos
Àmbit geogràfic:
Argentona
Termini de presentació d'ofertes:
28/01/19 14:00 h
Observacions:
Atès que l'eina de gestió electrònica no permet configurar els dos lots en un mateix anunci de licitació donat que no tenen el mateix nombre de sobres a presentar es fan dos anuncis de licitació diferents per cadascun dels lots
El contracte definit té la qualificació de contracte administratiu mixt de subministrament i obra, d'acord amb allò que estableix l'article 18 de la Llei 9/2017, de contractes del sector públic (en endavant LCSP)
Donat que la prestació econòmica de major import és la corresponent al subministrament, les normes que han d'observar-se per la seva adjudicació seran les corresponents al contracte de subministrament.
Valor estimat del contracte:
123.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre B) :
21/03/19 12:15 Ajuntament d'Argentona, carrer Gran, 59
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 25.00 - Criteri: Lot 2. Qualitat de materials i construcció, qualitats antivandàliques, estètica general i adequació als usos previstos
Ponderació: 20.00 - Criteri: Lot 2. Millores proposades a l'estètica externa que millorin la seva integració en l'entorn i la percepció del conjunt com a equipament municipal
Ponderació: 5.00 - Criteri: Lot 2. Facilitat de manteniment i remodelació per a usos futurs
Ponderació: 30.00 - Criteri: Lot 2. Millor preu
Ponderació: 20.00 - Criteri: Lot 2. Augment termini garantia
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
45223810
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Descripció:
Lot 2

El volum anual de negocis, sense incloure els impostos, referit al millor dels tres últims exercicis en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresa, ha de tenir un valor igual o superior a 184.500 ¤ per al LOT 2. En el cas que aquesta data sigui inferior a un any, el requeriment podrà ser proporcional.
El volum anual de negocis del licitador o candidat s'ha d'acreditar per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i dipositats al Registre Mercantil, si l'empresari està inscrit en el Registre, i en cas contrari pels dipositats en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil han d'acreditar el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil, o declaracions de renda.
Solvència tècnica i professional
Descripció:
Lot 2

Una relació de 2 subministraments realitzats d'igual o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de com màxim, els tres últims anys, on s'indiqui l'import, la data i el destinatari, públic o privat dels mateixos.
Indicació del personal tècnic o unitats tècniques, integrades o no en la empresa, dels que es disposarà per a l'execució del contracte, especialment els encarregats dels control de qualitat.
Els subministraments efectuats s'han d'acreditar mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari acompanyat dels documents que tingui en poder seu que acreditin la realització de la prestació; si s'escau, aquests certificats els ha de comunicar directament a l'òrgan de contractació l'autoritat competent

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya