Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

AvÝs

Per motius tŔcnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractaciˇ P˙blica estÓ programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarÓ que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarÓ inscrita en el Registre d'incidŔncies de la pr˛pia Plataforma.

 

Lot 2. Contracte mixt d'obres per l'execuciˇ del projecte d'enderroc del mercat de la Plaša de Vendre i adequaciˇ de l'espai per a la instal.laciˇ de construccions temporals, aixÝ com el subministrament i instal.laciˇ de dos equipaments comercials autoportants de carÓcter no permanent

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament d'Argentona
Codi d'expedient:
153/2018_lot 2
Tipus de tramitaciˇ:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisiciˇ
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No

Descripciˇ de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Contracte mixt d'obres per l'execuciˇ del projecte d'enderroc del mercat de la Plaša de Vendre i adequaciˇ de l'espai per a la instal.laciˇ de construccions temporals, aixÝ com el subministrament i instal.laciˇ de dos equipaments comercials autoportants de carÓcter no permanent

Lot 2. Subministrament i instal.laciˇ de dos equipaments comercials autoportants de carÓcter no permanent per a ˙s provisional i temporal del mercat a la Plaša de Vendre d'Argentona
Pressupost de licitaciˇ:
123.000,00 € sense IVA 148.830,00 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
8 mesos
└mbit geogrÓfic:
Argentona
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
28/01/19 14:00 h
Observacions:
AtŔs que l'eina de gestiˇ electr˛nica no permet configurar els dos lots en un mateix anunci de licitaciˇ donat que no tenen el mateix nombre de sobres a presentar es fan dos anuncis de licitaciˇ diferents per cadascun dels lots
El contracte definit tÚ la qualificaciˇ de contracte administratiu mixt de subministrament i obra, d'acord amb all˛ que estableix l'article 18 de la Llei 9/2017, de contractes del sector p˙blic (en endavant LCSP)
Donat que la prestaciˇ econ˛mica de major import Ús la corresponent al subministrament, les normes que han d'observar-se per la seva adjudicaciˇ seran les corresponents al contracte de subministrament.
Valor estimat del contracte:
123.000,00 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre B) :
21/03/19 12:15 Ajuntament d'Argentona, carrer Gran, 59
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisiˇ en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicaciˇ:
Ponderaciˇ: 25.00 - Criteri: Lot 2. Qualitat de materials i construcciˇ, qualitats antivandÓliques, estŔtica general i adequaciˇ als usos previstos
Ponderaciˇ: 20.00 - Criteri: Lot 2. Millores proposades a l'estŔtica externa que millorin la seva integraciˇ en l'entorn i la percepciˇ del conjunt com a equipament municipal
Ponderaciˇ: 5.00 - Criteri: Lot 2. Facilitat de manteniment i remodelaciˇ per a usos futurs
Ponderaciˇ: 30.00 - Criteri: Lot 2. Millor preu
Ponderaciˇ: 20.00 - Criteri: Lot 2. Augment termini garantia
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
45223810
Garantia provisional:
No
SolvŔncia econ˛mica i financera
Descripciˇ:
Lot 2

El volum anual de negocis, sense incloure els impostos, referit al millor dels tres ˙ltims exercicis en funciˇ de les dates de constituciˇ o d'inici d'activitats de l'empresa, ha de tenir un valor igual o superior a 184.500 Ą per al LOT 2. En el cas que aquesta data sigui inferior a un any, el requeriment podrÓ ser proporcional.
El volum anual de negocis del licitador o candidat s'ha d'acreditar per mitjÓ dels seus comptes anuals aprovats i dipositats al Registre Mercantil, si l'empresari estÓ inscrit en el Registre, i en cas contrari pels dipositats en el registre oficial en quŔ hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil han d'acreditar el seu volum anual de negocis mitjanšant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil, o declaracions de renda.
SolvŔncia tŔcnica i professional
Descripciˇ:
Lot 2

Una relaciˇ de 2 subministraments realitzats d'igual o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de com mÓxim, els tres ˙ltims anys, on s'indiqui l'import, la data i el destinatari, p˙blic o privat dels mateixos.
Indicaciˇ del personal tŔcnic o unitats tŔcniques, integrades o no en la empresa, dels que es disposarÓ per a l'execuciˇ del contracte, especialment els encarregats dels control de qualitat.
Els subministraments efectuats s'han d'acreditar mitjanšant certificats expedits o visats per l'˛rgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector p˙blic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjanšant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjanšant una declaraciˇ de l'empresari acompanyat dels documents que tingui en poder seu que acreditin la realitzaciˇ de la prestaciˇ; si s'escau, aquests certificats els ha de comunicar directament a l'˛rgan de contractaciˇ l'autoritat competent

Plecs

 

Documentaciˇ

 
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya